Grappige IGM's

DeletedUser

Guest
waarom zou je def dumpen om weer def te maken:confused::confused:

Zoals ik in m'n vorige post zei: troepenopstellingen waren niet in orde. ;)

feit? hoe weet je dit? je dumpte troepen wat 1 defance dorpje makelijk kon tegen houden. misschien is mijn hele front waar je dumpte alleen defance?
en euh hoe weet je dat nu eigenlijk of er al defance stond of speciaal voor jou ingezet was? niet geloof ik he....

Verdediger: sir lotje
Doel: :: Fusion :: (850|233) C28

Aantal: 0 0 2495 0 96 1448 0 0 143 96 0 0
Verliezen: 0 0 2495 0 96 1448 0 0 143 96 0 0
Overlevend: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

ODD: 12.984

En ja, dat was door 1 van die dumps dus je front is geen 100% def. Zo zijn we nog een paar dorpen tegen gekomen trouwens als ik me niet vergis.
 

DeletedUser3866

Guest
Zoals ik in m'n vorige post zei: troepenopstellingen waren niet in orde. ;)



Verdediger: sir lotje
Doel: :: Fusion :: (850|233) C28

Aantal: 0 0 2495 0 96 1448 0 0 143 96 0 0
Verliezen: 0 0 2495 0 96 1448 0 0 143 96 0 0
Overlevend: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

ODD: 12.984

En ja, dat was door 1 van die dumps dus je front is geen 100% def. Zo zijn we nog een paar dorpen tegen gekomen trouwens als ik me niet vergis.

naja goed vind het een beetje vaag maar maakt niet uit.

nee klopt zou ook erg noob zijn om je front alleen defance te hebben staan.
maar dat zegt niks over ""def walletje" of die er nu al stond of niet.
 

DeletedUser

Guest
naja goed vind het een beetje vaag maar maakt niet uit.

nee klopt zou ook erg noob zijn om je front alleen defance te hebben staan.
maar dat zegt niks over ""def walletje" of die er nu al stond of niet.

Jij hebt echt een rare stijl van discussiëren.. Eerst kom je met het argument "mss is heel m'n front daar defence?", ik toon aan dat dat niet het geval is en dan ga je zeggen dat het noob zou zijn als dat front wel volledig defence zou zijn? Als dat het geval is, waarom kom je dan in de eerste plaats al met dat argument? Dat vind ik pas idioot; met een argument komen en dan later zeggen dat het toch maar noob zou zijn als dat zo zou zijn. Lame.

EDIT: Ow ja, over die defwalls:

-------- op 08.06. om 16:56 uur
ik ben alles zelf vol aan zetten bij mij voor flinke counter van swol.

You were saying?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
sir lotjesir lotje vandaag om 21:21 uur
jawel, ik ben gevraagt via jipsel (sandra) en zo ben ik hier gekomen.

ik zal wel zien:D

michiel|sir lotje

Swol vandaag om 22:03 uur
Bedoel je gevraagd om op sir lotje te komen spelen of gevraagd om in RF te komen spelen?

sir lotje vandaag om 22:04 uur
nee via sandra die vroeg of ik op sit lotje wou na overleg met axel


michiel|sir lotje

Grappig om te zien dat ze in RF blijkbaar zo bang zijn van ons dat ze de buur acc's bij ons extra gaan bemannen. :eek::eek: En maar zeggen dat ze niet bang zijn van ons. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Haha en daarom zoude hun dat aan jou gaan vertellen??
Cant be that simple imo... :p
 

DeletedUser

Guest
sir lotjesir lotje vandaag om 21:21 uur
jawel, ik ben gevraagt via jipsel (sandra) en zo ben ik hier gekomen.

ik zal wel zien:D

michiel|sir lotje

Swol vandaag om 22:03 uur
Bedoel je gevraagd om op sir lotje te komen spelen of gevraagd om in RF te komen spelen?

sir lotje vandaag om 22:04 uur
nee via sandra die vroeg of ik op sit lotje wou na overleg met axel


michiel|sir lotje

Grappig om te zien dat ze in RF blijkbaar zo bang zijn van ons dat ze de buur acc's bij ons extra gaan bemannen. :eek::eek: En maar zeggen dat ze niet bang zijn van ons. :rolleyes:

Typische gevalletjes van de klok horen luiden, maar niet weten waar de klepel hangt :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Typische gevalletjes van de klok horen luiden, maar niet weten waar de klepel hangt :rolleyes:

Tuurlijk. ;) Uiteraard is het maar "toeval" dat sir lotje lange tijd 1 bespeler gehad heeft en dat er nu opeens op verzoek van de leiding een extra co wordt op gezet, kort nadat wij op het langsliggende account zijn begonnen.

Uhu, dat is puur toeval hoor. :)
 

DeletedUser

Guest
Denk je nou echt dat alles om jou/jullie draait?
Er zijn tig andere redenen waarom er een co zou kunnen bijkomen.
 

DeletedUser

Guest
Tuurlijk. ;) Uiteraard is het maar "toeval" dat sir lotje lange tijd 1 bespeler gehad heeft en dat er nu opeens op verzoek van de leiding een extra co wordt op gezet, kort nadat wij op het langsliggende account zijn begonnen.

Uhu, dat is puur toeval hoor. :)

Waar baseer jij dat op?
 

DeletedUser

Guest
Zoals?

Axel had/heeft tijd genoeg;)

Zomer komt eraan, niet iedereen wil dan zoveel binnen zitten, ik weet niet hoe het zit hoor.
Maar je denkt dat alles wat er gebeurd te maken heeft met jou, denk dat je dat mis hebt.
 

DeletedUser

Guest
Waar baseer jij dat op?

Lotje is niet de oude beheerder, maar de nieuwe, en die heeft idd lang alleen gespeeld.
Dwaas om ons tegen te spreken Xann(wat anders te verwachten van een vrouw(kijk maar naar Jipsel:rolleyes:)).
Axel verteld het ons zelf;)
Wel vind ik het jammer dat men co er wat mee lacht.
Ik vind het wel leuk spreken met de vijand.
Is veel gezelliger dan blokkeren, he darchy:p


Zomer komt eraan, niet iedereen wil dan zoveel binnen zitten, ik weet niet hoe het zit hoor.
Maar je denkt dat alles wat er gebeurd te maken heeft met jou, denk dat je dat mis hebt.

Ik denk het niet:p
Voor ons doet het er niet toe of ze er alleen spelen, of met 25 samen
/Care.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Als ik me niet vergis word een account dat zwaar onder vuur ligt meestal beheert door een groot deel van de stam.
De VakantieVervanger Modus is daar een prima functie voor. Ik denk dat als een RF'er zwaar onder vuur ligt dat er niet alleen word verdedigd door de speler en zijn co.
 

DeletedUser

Guest
Waar baseer jij dat op?

Hierop:

sir lotje zei:
op 24.06. om 21:22 uur

trouwens sir lotje word beheert door maar 1 speler. ik dus.


Wel vind ik het jammer dat men co er wat mee lacht.
Ik vind het wel leuk spreken met de vijand.

Ik lach niet met axel of michiel (de nieuwe co). ;) Ik lach gewoon met het feit dat er meermaals gezegd is dat er niemand bang is voor ons en dat er nu opeens een nieuwe co op sir lotje zit. Ik lach dus vooral met Jipsel aangezien zij verzocht heeft om een extra co op dat account te zetten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Als ik me niet vergis word een account dat zwaar onder vuur ligt meestal beheert door een groot deel van de stam.
De VakantieVervanger Modus is daar een prima functie voor. Ik denk dat als een RF'er zwaar onder vuur ligt dat er niet alleen word verdedigd door de speler en zijn co.

Jep

Al haalt dat niet veel uit hoor:p(Zie Darchy:p)
 

DeletedUser

Guest
Denk je nou echt dat alles om jou/jullie draait?
Er zijn tig andere redenen waarom er een co zou kunnen bijkomen.

Zoals fre al zegt gaf axel aan tijd genoeg te hebben. Echter heb je gelijk dat er genoeg redenen zijn om een extra co op een account te zetten, met tijdsgebrek als voornaamste reden, maar als de reden bij axel lag zou hij zelf een extra co op z'n acc gezet hebben. Nu is Jipsel met dat idee gekomen, wat je zelf kan lezen in de IGM.

Ik citeer:

sir lotje vandaag om 21:21 uur
jawel, ik ben gevraagt via jipsel (sandra) en zo ben ik hier gekomen

Voor mij is het dus duidelijk genoeg dat de nood aan een co niet vanuit axel kwam en dat de reden dus niet tijdsgebrek is. De meest plausibele reden is in mijn ogen dan toch de reden die ik al genoemd heb: namelijk angst voor de buurtjes.
 

DeletedUser3866

Guest
EDIT: Ow ja, over die defwalls:

-------- op 08.06. om 16:56 uur
ik ben alles zelf vol aan zetten bij mij voor flinke counter van swol.

You were saying?

dat heb ik nooit gezegd. niet je eigen teksten schrijven....

sir lotjesir lotje vandaag om 21:21 uur
jawel, ik ben gevraagt via jipsel (sandra) en zo ben ik hier gekomen.

ik zal wel zien:D

michiel|sir lotje

Swol vandaag om 22:03 uur
Bedoel je gevraagd om op sir lotje te komen spelen of gevraagd om in RF te komen spelen?

sir lotje vandaag om 22:04 uur
nee via sandra die vroeg of ik op sit lotje wou na overleg met axel


michiel|sir lotje

Grappig om te zien dat ze in RF blijkbaar zo bang zijn van ons dat ze de buur acc's bij ons extra gaan bemannen. :eek::eek: En maar zeggen dat ze niet bang zijn van ons. :rolleyes:

het staat dik in de tekst ik heb niemand gevraagt. jipsel heeft wat voor mij geregeld met bepaalde info en redenen en opties die zij van mij gekregen heeft. een co is er uitgerold.

Tuurlijk. ;) Uiteraard is het maar "toeval" dat sir lotje lange tijd 1 bespeler gehad heeft en dat er nu opeens op verzoek van de leiding een extra co wordt op gezet, kort nadat wij op het langsliggende account zijn begonnen.

Uhu, dat is puur toeval hoor. :)

oja? je wist zeker ook niet dat luukjah tijdelijk bij mij op het account heeft gezeten na dat hij op grijs was gegaan?
omdat jij iets niet weet hoef je niet je eigen waarheid te gaan verzinnen.


Zoals?

Axel had/heeft tijd genoeg;)

denk je dat? hoe goed kennen we elkaar? hoe actief denk jij dat ik ben??



verder wil ik 1 ding zeggen team swoly. niet alles wat ik zeg is waar. net als die discusie over mijn front hoe het er uitziet of het def of att is ga ik natuurlijk niet vertellen. ik zeg wel dat het dom en noob is om het zo te doen. als ik zeg dat ik veel online ben maar vervolgens zit iemand troepen te dumpen en sommige dorpen kom je met defance aanval door me heen. gaat er dan geen bel rinkelen waarom ik daar geen def heb gezet toen ik zag dat ik incommings kreeg??


team swol de wereld draait niet om jullie. voor alles is een reden. en ja misschien kan ik jullie niet alleen aan maar is de enige reden daarom direct dat ik de skills niet heb? of is er een achterliggende gedacht?

jullie weten minder dan jullie denken. en ga niet geloven in je eigen waarheid... dat zal jullie ondergang kunnen worden. onderschatten...
 

DeletedUser

Guest
dat heb ik nooit gezegd. niet je eigen teksten schrijven....

Ik heb nooit beweerd dat die tekst van jou kwam. Al gezien dat er geen naam bij stond?

het staat dik in de tekst ik heb niemand gevraagt. jipsel heeft wat voor mij geregeld met bepaalde info en redenen en opties die zij van mij gekregen heeft. een co is er uitgerold.

oja? je wist zeker ook niet dat luukjah tijdelijk bij mij op het account heeft gezeten na dat hij op grijs was gegaan?
omdat jij iets niet weet hoef je niet je eigen waarheid te gaan verzinnen.

denk je dat? hoe goed kennen we elkaar? hoe actief denk jij dat ik ben??

verder wil ik 1 ding zeggen team swoly. niet alles wat ik zeg is waar.

Tjah kijk, als jij tegen ons A zegt terwijl de waarheid eigenlijk B is, dan moet je ons niet kwalijk nemen dat wij eventueel verkeerde conclusies gaan trekken en die op het AF posten. ;)

net als die discusie over mijn front hoe het er uitziet of het def of att is ga ik natuurlijk niet vertellen. ik zeg wel dat het dom en noob is om het zo te doen. als ik zeg dat ik veel online ben maar vervolgens zit iemand troepen te dumpen en sommige dorpen kom je met defance aanval door me heen. gaat er dan geen bel rinkelen waarom ik daar geen def heb gezet toen ik zag dat ik incommings kreeg??

Als je goed had gelezen zou je weten dat dat niet eens het discussiepunt was. ;) De discussie ging er toen over of jij je front vol had gezet met def (lees: een defwall gezet), niet wat het off/def % van je frontdorpen was. Dat heb jij er toen van gemaakt. :)

team swol de wereld draait niet om jullie.

Dat hebben we nooit gezegd of beweerd. Echter willen jullie het laten lijken alsof wij dat vinden. :p

voor alles is een reden. en ja misschien kan ik jullie niet alleen aan maar is de enige reden daarom direct dat ik de skills niet heb? of is er een achterliggende gedacht?

Ik denk idd dat je niet genoeg skills hebt om van ons te winnen (in een 1-1 gevecht bedoel ik dan, niet edelen tijdens masses oid). Dat bedoel ik niet beledigend want (en ja, dit zal vast wel arrogant klinken) ik denk dat er op W13 erg weinig spelers/accounts zijn die een 1-1 gevecht tegen mij en fre kunnen winnen (als wij 2 op 1 acc zitten bedoel ik dus). Een paar van de spelers die een fatsoenlijke kans hebben om mij en fre aan te pakken zijn in mijn ogen bvb bekeleke en doolhof (toen ze allebei nog actief waren), en dat zijn spelers van hoog niveau. Aan de hand van wat ik tot nu toe van jou heb gezien ben ik er vrij zeker van dat jij niet aan hun niveau kan tippen. :) Nogmaals, dat is niet beledigend bedoeld. :)

jullie weten minder dan jullie denken. en ga niet geloven in je eigen waarheid... dat zal jullie ondergang kunnen worden. onderschatten...

Ach, maybe. :)
 
Bovenaan