Grappige IGM's

DeletedUser

Guest
Aha, dus rechts staat gelijk aan alle vreemdelingen het land uit. Wat? Hersenloos?
 

DeletedUser

Guest
Hierbij laat je is naar kijken copstean. xD al is het een spel dan hoef je nog lang niet jezelf zo achterlijk te gedragen. Al gedraagd men zich hier allicht anders. Maar jij komt over of dat je in het echt zo zeilig jochie ben die ze niet op een rijtje heeft. En in het spel ook het zelfde wil overkomen omdat je denkt dat je heel wat bent. Zelfs De bannen stam vind ik 1000.000000000x Beter dan HDE. zow dat was het xD
 

DeletedUser

Guest
die gast is wel heel erg


Zipiii vandaag om 17:38 uur
Jij bent niet zo goed =D

copsteam vandaag om 17:55 uur
en jij bent een noob die een acc maakt om mij dat te zeggen

copsteam vandaag om 17:56 uur
is zippii allochtoon of niet

Zipiii vandaag om 17:56 uur
Idd ;D omdat je op het forum een hit bent!

voorbeeldje:

Aha, dus rechts staat gelijk aan alle vreemdelingen het land uit. Wat? Hersenloos?

Zipiii vandaag om 17:57 uur
Waarom zou Zipiii allochtoon zijn o.0 wat een vreemde redenering!

Vertel me jongen! wat is je probleem! ik zal je helpen!!

copsteam vandaag om 17:58 uur
kijk eh mijn beste
Oorspronkelijk was rechts = liberaal
en de oprichter is jawel john locke
en die zei "geen inmenging inzake economie"
maar als het moetn grijp je in als er religieuze problemen zijn
en jawel dat is nu juist het falen van de liberalen met hun open grenze beleid

Zipiii vandaag om 17:59 uur
Volgens mij reageer jij niet op mijn andere vraag! o.0
Ik ben allochtoon! leuk :D sinds wanneer? o.0

copsteam vandaag om 18:00 uur
dus zo hersenloos ben ik nu niet

en eerlijk gezegd en ik ben een rechts populist

het kon toch zipiii of mohammed of al die namen lijken allemaal zo vreemd

Zipiii vandaag om 18:00 uur
TROLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL
 

DeletedUser

Guest
Mooi dat ie zelf door heeft dat hij niet rechts is maar gewoon een imbeciele populist. Gevalletje PVV waarschijnlijk:)
 

DeletedUser

Guest
Haha, ik stuurde een nieuwe aanval zijn kant op :p

Kreeg dit:
copsteam vandaag om 13:51 uur
Je bent echt een noob eh
Ik wel leider van de prestige stam HDE
en jij mag een ander hobbytje zoeken dan mij aanvallen

en oh ja van dat artikel komt niks in huis zeker

Mvg

copsteam vandaag om 16:36 uur
als ik wil vernietig ik jou op deze wereld

deadwalker09 vandaag om 18:40 uur
Haha, stoer...
 

DeletedUser

Guest
Welke wereld is dat dan ga ik er ook op spelen vind hem pesten wel leuk :)
 

DeletedUser26726

Guest
Onze TW reporter stelde mij een paar vragen, helaas gaf Omega antwoord :cool:

Wat is de precieze reden voor uw aanstelling binnen de leiding van Zero?

De postbode ging op vakantie, ze zochten een nieuwe boodschapper. Ik had een rode pet op en werd dus uitgekozen

Heeft u nieuwe ideeën , plannen ... die u wilt gaan toepassen binnen de stam?

Jazeker, elke dinsdag en donderdag is het feest. De vrouwen drinken cola-light en de mannen bier. Daarna gaan we troepen van de tegenstander benevelen opdat zij op hetzelfde niveau als ons functioneren.

Denkt u dat de stam , onder uw bewind , beter zal gaan presteren?

Nee niet onder mijn bewind, misschien als ze onder invloed naar mij luisteren het wel beter gaat

Heeft u speciale technieken om de sfeer binnen de stam te behouden?

Jazeker, thaise massage en rondvaarten horen hierbij. Verder heb ik spandoeken gemaakt en beloofd nooit meer serieus te zijn.

Hoopt u op een betere toekomst voor zero?

De toekomst is altijd beter geworden. Het verleden zat soms in een dipje. Maar de vrolijkheid zal verhoogt worden evenals de acceptatie tot het verliesproces wat tribalwars met zich meebrengt.

Heeft u hier nog toevoegingen aan?


Bier is gezond! Hier volgen maar liefst twintig redenen om een biertje te drinken. Proost!

1. Bier is goed tegen hartinfarcten
Een bierdrinker loopt 40 tot 60 procent minder risico op een hartinfarct dan geheelonthouders. Een halve liter bier per dag geldt als maatstaf.

2. Bier beschermt je tegen een beroerte
De bestanddelen van bier voorkomen dat je bloed gaat klonteren.

3. Bier is goed voor je bloeddruk
Artsen uit Nederland en van de universiteit van Harvard hebben aangetoond dat een gematigd bierverbruik je bloeddruk onder controle houdt, aldus het Laatste Nieuws.

4. Bier kan diabetes verhinderen.
Bierdrinkers hebben zelden te kampen met suikerziekte (diabetes mellitus).

5. Bier verbetert je geheugen
Bierdrinkers maken minder kans op Alzheimer en dementie.

6. Bier bezorgt je stevige botten
Bier heeft een positieve invloed op je beendergestel en beschermt tegen osteoporose.

7. Bier laat je langer leven
Wie een of twee glazen bier per dag drinkt, leeft langer.

8. Bier is goed tegen diarree
De microculturen in bier bestaan uit azijn- en melkzuren. Deze stoffen beperken de cultuur van darmkiemen die diarree veroorzaken.

9. Bier helpt tegen stress
Onderzoekers van de universiteit van Montreal hebben vastgesteld dat een paar glazen bier per dag de druk op het werk doen afnamen. Niet-drinkers zouden met meer stress te kampen hebben.

10. Bier voorkomt nier- en galstenen
Finse onderzoekers beweren dat het magnesiumgehalte in een halve liter bier het risico op nierstenen met 40 procent doet afnemen.

11. Bier helpt tegen slaapstoornissen.
Hop is een natuurlijk kalmeringsmiddel. ’s Avonds een glas bier drinken blijkt een afdoend slaapmiddel te zijn.

12. Bier kan je beschermen tegen kanker
Bier bevat polyfenolen die de groei van tumoren in toom houden.

13. Bier zorgt voor een schone huid
Bepaalde vitaminen in bier regeneren de huid en zijn goed voor de opbouw van pigment. Je huid wordt gladder en meer flexibel.

14. Bier is goed tegen verkoudheden
Wie warm bier drinkt, is minder snel verkouden. Warm gerstenat bevordert de bloedsomloop en de ademhaling, helpt tegen gewrichtspijn en versterkt je immuunsysteem. Tip: verwarm een flesje bier au bain- marie en leng aan met vier lepels honing.

15. Bier beschermt zwangere vrouwen
Een gebrek aan foliumzuur kan een oorzaak zijn van vroeggeboorte en misvormingen van de foetus. Een liter bier bevat meer dan onze dagelijkse behoefte. Alcoholvrij bier is bijgevolg een aanrader voor zwangere vrouwen.

16. Bier scherpt de eetlust aan
De bestanddelen van hop, het koolzuur en de alcohol in bier stimuleren de spijsverteringssappen en stimuleren de eetlust.

17. Bier voorkomt maagzweren
Anderhalve liter bier per week remt de aangroei van bacteriën (helicobacter pylori) die een ontsteking van de maagwand kunnen veroorzaken waardoor het risico op maagzweren afneemt.

18. Bier is een snelle dorstlesser
De bestanddelen van bier zorgen er voor dat je dorst sneller gelest wordt dan wanneer je een glas helder, fris water drinkt.

19. Bier helpt je afvallen
Studies tonen aan dat mensen die - weliswaar met mate - bier drinken, minder overgewicht vertonen dan niet-drinkers. Bier bevordert immers de stofwisseling. Een glas bier bevat bovendien minder calorieën dan bijvoorbeeld dezelfde hoeveelheid appelsap.

20. Bier zorgt voor mooier haar
Bier bevat mineralen en vitaminen die je haar verzorgen. Een ’bierspoeling’ geeft je haar meer kracht en volume. En geen paniek: de biergeur is na enkele minuten vervlogen.
 

DeletedUser52179

Guest
Mooi artikel, ik vind alleen die laatste 20 punten een beetje overbodig, iedereen weet dat -.-
 

DeletedUser

Guest
Harold McBlake vandaag om 16:49 uur
Jij bent zo'n door en door triest persoon. Echt waar.

En hij had me hiervoor al geblokkeerd. nu heeft hij een stam opgericht tegen mij en zelfs zijn profiel is onaardig tegen mij :( :( :(

Ik heb een paar leuke woordenwisselingen met hem gehad! maar ik weet niet of ik die mag posten van Gerbrandjeee dus ik wacht nog even! >:|

Ironisch genoeg van hetzelfde account dat hier als laatste een grappige pm postte.
 

DeletedUser

Guest
Nooit meer wat gehoord in al die tijden van Copstean. ? Met die gast hebben we toch wel heel hard kunnen lachen :)
 
Bovenaan