Grappige IGM's

DeletedUser

Guest
* Vraagt keukenhandoek en gaat om zich af te reageren nog wat dorpen pakken van plumbum*
 

DeletedUser

Guest
Eens zien als ik wat achter zijn linies kan forceren ;)

Die nieuwe dorpen die ik van hem gepakt heb liggen wel goed om snel edels op pad te sturen. Eens even een seintje geven daar.
 

DeletedUser

Guest
Eens zien als ik wat achter zijn linies kan forceren ;)

Die nieuwe dorpen die ik van hem gepakt heb liggen wel goed om snel edels op pad te sturen. Eens even een seintje geven daar.

Jammer, ik had eigenlijk wat actie van jouw aan mijn kant verwacht:(
 

DeletedUser

Guest
Sorry Chelsea, jij bent nu eenmaal geen plumie. Wij hebben een diepe band die niemand schijnt te begrijpen. Haast bovenaards kan je het noemen :eek:

Voor het slapengaan denk ik echt waar elke nacht weer 2 minuutjes aan hem. Zo erg is het al geworden.
 

DeletedUser

Guest
Sorry Chelsea, jij bent nu eenmaal geen plumie. Wij hebben een diepe band die niemand schijnt te begrijpen. Haast bovenaards kan je het noemen :eek:

Voor het slapengaan denk ik echt waar elke nacht weer 2 minuutjes aan hem. Zo erg is het al geworden.

2 minuutjes dan doe je het snel zeg!!:p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser52781

Guest
Tw-Team is trouwens ook lullig met IGM's, ben je banned, kun je na je ban pas het berichtje zien van: Je bent banned! in het support systeem kun je vragen waarom :) etc. etc.

NA de ban kun je die pas lezen, lullig.nl xD
 
Bovenaan