Grappige IGM's

DeletedUser7072

Guest
We zijn ondertussen al een stuk verder in ons leuke gesprek:p



Volgens mij heeft dat noobje ook een forum_account. Dus hopelijk reageerd hij ook nog:p.

Haha die goede oude tijd, wel mooi om die oude post nog terug te lezen :D

Jammer dat tw nu aan het sterven is....
 
Reactiescore
1.367
:d
 
Reactiescore
1.367
Sander!
 

DeletedUser7072

Guest
Precies en hij heeft op W3 maar 700 punten en ik 4700 dus dit is inderdaad nogal maf ja.:D

Maar op w4 heeft hij meer dan 100.000 punten maar op W3 kan die me niks aanrichten.

Dan zij er dus 2 dingen die ik niet snap...
- Waarom zou jij me gaan afpersen, dat ik 5000 gs per dag moet sturen. Als ik 200 uur verder zit? :confused::confused::confused::confused:
- Waarom zou jij mij meteen van die mededelingen sturen met: Waarom val je me aan??? Trek ze terug!!!!!!!!
Als je kan zien dat het scouts zijn en dat ze ook nog eens in de bezoektijd aankomen:p:p:p

Leg dat maar eens uit......

ten eerste perste ik jou stam af.(1 van je leden zit in K51)

ten tweede vond ik het nogal een rare actie dat je me aanviel aangezien je veel minder sterk was. Ik zit trouwens geen 200 uur van je vandaan maar 100 uur. Ik d8 zon mannetje met 700 punten trapt er wel in ik had niet kunnen ruiken dat je een sterk acc op W4 had.

Haha echt genant om dit terug te lezen gvd, zie nu weer nog meer :D

Heeft iemand nog de contact gegevens van die Bollehenk, geniaal dit. Ga naar pagina 13 als je mij even wil uitlachen :p

Ik ga het eens allemaal opvangen en bewaren. Ik heb me even doodgelachen om al die domme pm's die ik hier heb geplaatst.

niet bang zijn man als die dirkjanus niet in jouw kontinent ligt.

Mohniels hier met wijs advies :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser17616

Guest
Hmmmm...... reageer ik op mijzelf :eek:
Even 2017 inwijden op het W3 forum :p
Gelukkig nieuwjaar.
 
Bovenaan