Grappige IGM'S

Reactiescore
123
Hier kun je alle leuke en/of grappige PM's van W53 posten.
 

DeletedUser49204

Guest
Michiel de Ruyter. 02.12.16 16:40
Beste Cilvyn,

Hierbij wil ik u even aanspreken over bepaalde zaken,
ik vat het even kort samen.

1. Inleiding
2. Visie
3. Enkele vragen
4. Wat hebben wij te bieden
5. Slot

_____________________________________________________

1. Inleiding
Eerst en vooral, bedankt voor uw aandacht voor deze toch behoorlijk gevulde mededeling.
Wij zijn Kevin en Jamie, beiden oud-tw spelers die al meedraaiden sinds wereld 1.
We hebben allebij prestaties behaald die vandaag jammer genoeg niet meer relevant zijn, elke wereld moet er opnieuw bewezen worden wat je in huis hebt, dat is onze denkwijze.
Natuurlijk is tribalwars geen solo spel, en voor mooie prestaties te behalen kan iedereen een deftige stam gebruiken.
Wij vonden het tijd om de touwtjes terug in handen te nemen, en met iets nieuws te komen.
Bij deze willen we u alvast meedelen dat we geinterreseerd zijn in u als speler, natuurlijk kunnen wij niet inschatten zo vroeg in de wereld
welke kwaliteiten u beschikt. Dit is dan ook geen rechtstreekse uitnodiging.

2. Visie
Ik wil u ook even wat meer uitleg geven over wat precies onze bedoeling is en welke visie wij als stamleiders hebben.
Ten eerste vinden we het zeer belangrijk dat we het recruiteringsproces perfectioneren, hierbij gaat het al mis bij veel stammen.
Om een voorbeeld te geven: wij hebben op deze nieuwe wereld al enorm veel uitnodigingen gekregen zonder dat de stamleiders iets
van ons weten. Wij zijn dan ook op zoek naar speler die al enkele jaren spelen en ook kunnen bewijzen dat ze mooie
prestaties geleverd hebben. Wij zullen hier dan ook streng op toe kijken.
Wij denken als we het op deze manier aanpakken dat het al een kleine stap is richting succes. Want iedereen weet dat men
zich beter voelt in een stam die exclusiviteit uitstraalt en bezit.

3. Enkele vragen
Wij zouden het dan ook zeer op prijs stellen als u (mocht u interesse hebben natuurlijk) ons wat meer zou kunnen vertellen
over u als speler, wat u misschien bereikt hebt en of u denkt dat u in een exlusieve topstam hoort. Wij gaan namelijk nu alleen af
op dingen die we hoorden, of zien op deze wereld. We bekijken dan na uw reactie of u voldoet aan onze eisen.

4. Wat hebben wij te bieden
Natuurlijk moet het niet van 1 kant komen en wil ik ook even tijd nemen om uit te leggen wat wij u als stam kunnen bieden.
Doordat we zeer selectief te werk gaan in het recruiteren zal het vanzelf een actieve community oprichten, waar spelers met ervaring
samen door een wereld knallen, we verzekeren dan ook dat u altijd onmiddelijk zal geholpen worden en alleen omringd zal worden met
spelers met een juiste attitude en ervaring.

5. Tot slot
Wij willen nog even benadrukken dat dit geen rechstreekse uitnodiging is, we zijn alleen geinterreseerd momenteel en kijken uit naar
een gesprek.
De stam zelf is ook nog niet opgericht aangezien we eerst een basisteam willen opstellen.

Met vriendelijke groeten,
De spelers van Michiel De Ruyter. (Jamie en Kevin)

Cilvyn 02.12.16 17:08
Dag jongens,

Ik begrijp dat jullie een nieuwe stam willen oprichten. Het is mij niet helemaal duidelijk met welk doel en vanuit welke motivatie ik mijn stam zou moeten verlaten om me bij jullie nog niet bestaande stam te voegen.

Cil- Selene

Michiel de Ruyter. 02.12.16 17:09
Jullie denken waarschijnlijk niet op dezelfde lijn als on. En u beschikt blijkbaar ook niet over de nodige kennis over topstammen. Toch bedankt voor uw tijd en nog een fijne avond!

Cilvyn 02.12.16 17:11
Dag jongens,

Jullie bericht is vrij chaotisch, zit vol speculaties en lege beloften. Daarom vbraag ik verduidelijking. Vervolgens ga je me vertellen dat je op basis van 1 berichtje kunt opmaken dat ik niks weet over topstammen? Wie denk je wel niet dat je bent. Met deze attitude denk ik niet dat iemand in jullie stam wil.

Succes en je hoeft me niet meer te contacteren.

Selene

Michiel de Ruyter. 02.12.16 17:13
Je staat geselecteerd als noob. Als u denkt dat uw bestaande stam u iets kan bieden of zelfs een eventuele overwinning, dan speel je precies nog niet te lang tribalwars.

Het is inderdaad wat onduidelijk omdat de stam nog niet eens bestaat, wij zijn eerst op zoek naar spelers met dezelfde kwaliteiten als die van ons.

Door uw reactie kon ik makkelijk inzien dat u nooit in een topstam gezeten heeft en dat is toch een van onze vereisten, het is niet nodig om hier zo hard op in te gaan omdat je afgewezen word.
Zo werkt de wereld nu eenmaal, je krijgt kansen volgens je kwaliteiten.

Cilvyn 02.12.16 17:14
Ik had je gevraagd me niet meer te contacteren,

Mij deze ben je geblokkeerd.

Selene

Ik moest nogal lachen... :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73185

Guest
Schrijf je zo'n deftige mededeling en weet je het verschil tussen een "Lange ij" en een "Korte ei" nog niet eens... :eek:

1. Inleiding
Eerst en vooral, bedankt voor uw aandacht voor deze toch behoorlijk gevulde mededeling.
Wij zijn Kevin en Jamie, beiden oud-tw spelers die al meedraaiden sinds wereld 1.
We hebben allebij prestaties behaald die vandaag jammer genoeg niet meer relevant zijn, elke wereld moet er opnieuw bewezen worden wat je in huis hebt, dat is onze denkwijze.
Natuurlijk is tribalwars geen solo spel, en voor mooie prestaties te behalen kan iedereen een deftige stam gebruiken.
Wij vonden het tijd om de touwtjes terug in handen te nemen, en met iets nieuws te komen.
Bij deze willen we u alvast meedelen dat we geinterreseerd zijn in u als speler, natuurlijk kunnen wij niet inschatten zo vroeg in de wereld
welke kwaliteiten u beschikt. Dit is dan ook geen rechtstreekse uitnodiging.
 

DeletedUser70568

Guest
Wat een noob, geef het hem er maar van langs in het spel :mad:
 

DeletedUser75418

Guest
Schrijf je zo'n deftige mededeling en weet je het verschil tussen een "Lange ij" en een "Korte ei" nog niet eens... :eek:

1. Inleiding
Eerst en vooral, bedankt voor uw aandacht voor deze toch behoorlijk gevulde mededeling.
Wij zijn Kevin en Jamie, beiden oud-tw spelers die al meedraaiden sinds wereld 1.
We hebben allebij prestaties behaald die vandaag jammer genoeg niet meer relevant zijn, elke wereld moet er opnieuw bewezen worden wat je in huis hebt, dat is onze denkwijze.
Natuurlijk is tribalwars geen solo spel, en voor mooie prestaties te behalen kan iedereen een deftige stam gebruiken.
Wij vonden het tijd om de touwtjes terug in handen te nemen, en met iets nieuws te komen.
Bij deze willen we u alvast meedelen dat we geinterreseerd zijn in u als speler, natuurlijk kunnen wij niet inschatten zo vroeg in de wereld
welke kwaliteiten u beschikt. Dit is dan ook geen rechtstreekse uitnodiging.

Doe die inderdaad zo zijn best op een mededeling en dat weet hij alsnog niet dat er geen 'en' achter een komma kan.
 

DeletedUser76356

Guest
Die opdrachten verkrachten de goede start. Nu kun je alleen een goede start maken door op de quests te spelen.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik krijg altijd pm's van mensen die dan zoiets zeggen als "sorry dat ik u (u?!) stoor maar ik moet iemand pm'en.. nog een fijne avond"

Vet leuk soms
 
Reactiescore
524
Gangstersven12 03.12.16 12:31
Zou je once clan willen komen versterken

Mvg Gangstersven12

De eerste die zo vriendelijk was om een PM te sturen voor die mijn inbox spamde met zijn uitnodiging voor zijn 'top'stam.

Als je dan een nette reactie stuurt en toch vraag naar zijn bedoelingen begin ik me toch een beetje te irriteren een het gebruik, of eigenlijk het niet gebruiken van, leestekens. :oops:

Gangstersven12 03.12.16 19:01
Bij ons in de clan zijn het meer volwassen wij houden niet van kinderlijk gedrag wij zullen daarom ook een serieuse clan worden uit u pm haal ik uit dat u ook een volwassen gedrag heeft waar wij heel veel aan zullen hebben en
ik begrijp je reactie onze stam bestaat uit 2 stamleiders besluiten worden genomen door de hele stam door onder andere enquete en iedereen heeft zijn eigen mening we zijn nu in baraad met ze alle over de leden als iemand zich wil aanmelden zal dan als eerste met de stamleden besproken iedereen acsepteerd zijn of haar mening niks zal op eigen houdje gedaan worden een stam in onze ogen is 1 team en 1 taak dus iedereen mag ergens mee eens zijn maar ook oneens en het word in goed overleg uitgevoerd wij zijn ook zo we willen geen massa stam ivb met edelruimte ik respecteer u pms naar mij en ik ben blij dat u niet overhaaste beslissing neemt denk er goed over na ik stuurde u een pm omdat ik graag eerst persoonlijk contact wil hebben ik hoor graag van u.

Mvg Sven,
 
Bovenaan