Grappige IGM's

DeletedUser

Guest
Dit is geen topic om smiley's te maken (miss goed idee ;)), maar dit is een topic voor meldingen

Dan hoef jij niet meer te posten, want ik heb het idee dat NIEMAND jouw post grappig vindt!
Grappige IGM's << topictitel.
Eigenlijk dus foute benaming, moet worden: Grappige AF posts
torture.gif
 

DeletedUser77691

Guest
Dan hoef jij niet meer te posten, want ik heb het idee dat NIEMAND jouw post grappig vindt!
Grappige IGM's << topictitel.
Eigenlijk dus foute benaming, moet worden: Grappige AF posts
torture.gif
Was geen eens grappig bedoeld?
 
Reactiescore
323
Heer herodaan14 18.10.16 20:39
Ha.
Ik heb begrepen dat jij in onze stam wilde.
Normaalgesproken zou dit niet gaan omdat je het puntengemiddelde nog niet heb, maar ik kan eventueel een uitzondering maken bij jou.
Maar daarvoor heb ik een aantal vragen.
1. Er is mij verteld dat je behoorlijk veel ervaring heb. Vertel daar is wat over?
2. Ben je bereid om zo snel mogelijk punten te halen, zodat je zo snel mogelijk weer op ons niveau bent?
3. Ben je bereid om elk stamlid te helpen door os, of te helpen om een ander aantevallen?

Mvg
Daan|[player]Heer herodaan14[/player]
[ally]O.T.[/ally]

St. Jimmy 18.10.16 20:59
Hoi,

1: http://nl.twstats.com/nlp3/index.ph...ource=nl&utm_medium=player&utm_campaign=dsref
2: ja
3: nee, wij spelen off

Gr
Sjimmie

ben benieuwd of we de invite gaan krijgen :eek:
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.758
Ik weet zeker dat je op punt 3 afgewezen wordt. Offnoobs kunnen ze niet gebruiken!
 
Reactiescore
3.538
Offensief spelen is geen legitieme reden om niet mee te helpen bij aanvallen, dus je wordt geweigerd ;)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.140
Gaan we casual haten ja

Als ik eerlijk moet zijn, aangezien een paar spelers die op gewone werelden er niks van bakken, op de casual gezien worden als "pro" spelers is het moeilijk om er niet op te haten eigenlijk.

Ik doel hiermee niet op jou hoor, jij bakt er sowieso niks van. (grapje)
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Als ik eerlijk moet zijn, aangezien een paar spelers die op gewone werelden er niks van bakken, op de casual gezien worden als "pro" spelers is het moeilijk om er niet op te haten eigenlijk.

Ik doel hiermee niet op jou hoor, jij bakt er sowieso niks van. (grapje)

True :)

Btw voor de onwetenden, casual 1 wordt opengegooid op 15 december. Wat het dan een awesome wereld zal maken
 
Bovenaan