Grappige IGM's

DeletedUser9172

Guest
Hansje Hansje,

De rest heeft geen zin in dit af omdat jij er bent.

Ik weet dat er zelfs leden zijn die een aparte skypechat hebben en je daar uitlachen bij elke keer dat je onzin schrijft. (ze lachen zich daar suf om je) ;););)

Serieus, ik heb al werelden niet meer zo een plezier gehad als met Hansje Pansje.

Stop aub niet met posten!!!

Grappig mannetje...
 
Reactiescore
3.537
Wat is het belangrijkste. Dat jij weet dat je gelijk hebt of dat je hier tijd verspilt die je, hoop ik, beter kan besteden op tw of aan je leven? Waarom denk je dat ik amper iets post hier?

Vandaar dat je de nood had een faal stabtopic te maken? Omdat je u tijd niet wou verspillen xD #KanIemandDeEdictLogicaNogVolgen?

Hansje Hansje,

De rest heeft geen zin in dit af omdat jij er bent.

Ik weet dat er zelfs leden zijn die een aparte skypechat hebben en je daar uitlachen bij elke keer dat je onzin schrijft. (ze lachen zich daar suf om je) ;););)

Serieus, ik heb al werelden niet meer zo een plezier gehad als met Hansje Pansje.

Stop aub niet met posten!!!

Grappig mannetje...

*Hansie Pansie
 
Reactiescore
3.537
Dat neemt niet weg dat Stefaan een ongelooflijke domoor is om een stabtopic te maken over de vijand stam en als daar discussies uit volgen zeggen dat het tijdsverspilling is. Tja,... maak dan geen topic he of wat had je verwacht? o_O
 

DeletedUser58227

Guest
Wat ik had verwacht? Interessante vraag Jannes.
Maar laten we heel eerlijk blijven, niets anders. Het is en blijft Edict natuurlijk!
 

DeletedUser69459

Guest
Dat neemt niet weg dat Stefaan een ongelooflijke domoor is om een stabtopic te maken over de vijand stam en als daar discussies uit volgen zeggen dat het tijdsverspilling is. Tja,... maak dan geen topic he of wat had je verwacht? o_O

Humble houdt het laag spel, ik noem het een stab. Kwestie van perspectief denk ik dan en hoe consequent je bent.
 

DeletedUser9172

Guest
Kwestie van perspectief denk ik dan en hoe consequent je bent.

Gaat ook op als bij mensen gaat die in het verleden een stab hebben gepleegd,het maakt dan niet uit of dit nu of in het verleden op deze wereld is gebeurt,tot zover consequent dus.
 
Reactiescore
3.537
Humble houdt het laag spel, ik noem het een stab. Kwestie van perspectief denk ik dan en hoe consequent je bent.

Ik noem het 'boontje komt om zijn loontje' als Humble kata's gaat smijten op Edict gaat Edict dat gewoon terug doen. Als Humble 2 maand NAP afsluit met Edict en wij beginnen aan te vallen dan gaat Edict dat ook terug doen.

Als Error 70 522 stabs op Humble doet kunnen ze dat ook terug verwachten. Dit is een oorlogspel en geen liefdadigheids instelling. Als alle landen in de wereld een kernbom verbod afspreken en Rusland gaat er toch gooien op Amerika mag je er 100% zeker van zijn dat Amerika ze terug gaat sturen. Als ik u een vuist in u gezicht geef omdat ik u een kansloos persoon vind dan geeft gij mij gewoon ook een vuist terug.

Ik snap het probleem eigenlijk niet, dit is de normaalste zaak van de wereld dat als iemand je onrecht aandoet je die persoon niet meer met respect moet behandelen. Error behandelde ons als vuil dus is er geen enkele reden dat wij hun met respect zullen blijven behandelen.

Je kan nog zolang komen wenen als je wilt voor je gefaalde P&P en je enorm gefaald topic. Het enige waar je eens aan zou moeten denken is dat Error die ons zoveel keer gestabbed heeft mocht genieten van een lading os die van Edict kwam en een lading vv's die van Edict kwam. Wat heb je daarop te zeggen?

Enige stam die zich hier totaal misplaatst is Edict want hypocrieter als wat jij doet 'je mag niet stabben maar wij mogen dat wel en wij mogen ook stabbers helpen want ik speelde nog niet op de wereld toen dus alles daarvoor telt niet en ik ben 3 jaar en wil een ijsje' kan niet.

Nog een voorbeeld geven of maken we er een quiz van? Wie een juist antwoord kan geven krijgt een like! Hier komt die: Ik maak een stabtopic, klaag vervolgens tegen iedereen dat ik niet snap waarom iedereen in die nutteloze discussies blijft zitten om dan vervolgens zelf te blijven doorgaan over diezelfde nutteloze discussies. WIE O WIE BEN IK?
 

DeletedUser69459

Guest
Als Error 70 522 stabs op Humble doet kunnen ze dat ook terug verwachten. Dit is een oorlogspel en geen liefdadigheids instelling. Als alle landen in de wereld een kernbom verbod afspreken en Rusland gaat er toch gooien op Amerika mag je er 100% zeker van zijn dat Amerika ze terug gaat sturen. Als ik u een vuist in u gezicht geef omdat ik u een kansloos persoon vind dan geeft gij mij gewoon ook een vuist terug.

Je hebt nooit het recht om een stad vol mensen te vermoorden. Maar klaarblijkelijk vindt jij van wel en zijn we uitgepraat.
 
Bovenaan