Grappige IGM's

DeletedUser33115

Guest
Warre is een beetje pissed, we hebben gelijk inc:)

maar mag hoor Warre, we zaten al te smachten om ook eindelijk eens ergens anders dan op os als eerste te kunnen staan:)
 
Reactiescore
3.452
Als er 1 actief was dan was ik dat wel John .
En ik hoorde net dat de gehele massa door jou is opgezet, warre en John die niet kunnen winnen zonder sloopap, wat een helden !
 

DeletedUser69389

Guest
Tegen de regels is ingaan? Als je zelfs actief zou zijn of ooit de moeite deed dat zelfs ooit te zijn wist je dat ik de plannen in handen had dus ik heb dat toegestemd. Verder heeft Fire ook niets te zeuren in deze kwestie of ze moeten PP nu maar gelijk inviten.
& zeggen dat hij van niets wist.. Ik heb het 50x vermeld dat ik niet op die kut smederij ging maar op boerderij. Dus dat is complete shit praat en weet die zelf ook.



& dat is het probleem dus.

Dan mag jij dat laten zien John, want niemand heeft dat gezien, maar jij je zin. Je maakt er maar een sloopwereld van, maar mij niet gezien met je misselijkmakende opmerkingen.
 

Deleted User - 24028

Guest
Warre is een beetje pissed, we hebben gelijk inc:)

maar mag hoor Warre, we zaten al te smachten om ook eindelijk eens ergens anders dan op os als eerste te kunnen staan:)

Ik denk niet dat er hier al veel mensen zijn die mij pissed hebben gezien. Voor ik dat ben moet er al wel heel veel gebeuren... Zelfs Inge krijgt me niet zo ver, wat zou jij - zo een schatje - mij dan zo ver krijgen hihi

En wil je dan zo graag eerste staan in dorpenverlies (angel)
 
Reactiescore
3.452
Zelfs Inge krijgt mij niet zover :
>> Log eens terug op Beri, we zullen een 1 vs 1 doen<<

Voila onze held!

Ik snap het ergens best, irl zal jij je gram niet kunnen halen dus moet je het maar op een online spel doen .
Onze interner zal op deze manier zijn stempel willen zetten op deze wereld?
Eigelijk best heel zielig...
 

DeletedUser77130

Guest
Ontkenning: de eerste fase van het proces. Het is niet gezond om zo een laag zelfbeeld te hebben, zo onzeker te zijn en voor alles goedkeuring van een ander te moeten hebben.

Ik ben geen opgeleid psycholoog maar voor de gebruikelijke 45 euro per uur wil ik jou wel in behandeling nemen. Houd er wel rekening mee dat jou problemen ernstig zijn, onze sessies zullen daarom 3 x 1 uur per week zijn. Indien gewenst me gelieve privé te contacteren voor verdere afspraken.

Viespeuk. o_O
 

DeletedUser71618

Guest
Mooi defwerk of mooi stackwerk?

Geen enkele edel liep op een prestack. Dus met beperkte deff zodanig schuiven dat je alles kan pakken - op die ene na blijkbaar - mag je wel anders noemen dan mooi stackwerk.

Mwa hadden er meer, maar aantal gerecapped, maar echt effectief vond ik het niet moet ik zeggen. Er is 1 dorp waar is voorgeedeld, ik heb 0 snipes gezien en voor de rest is alles geblockt, waarbij er een aantal met gigantische verliezen waren en de boosters de schade nog enigszins beperkten.

Yoh, die gerecapte dorpen die had je dus niet, omdat dat recappen gewoon de intentie is natuurlijk.

Gigantische verliezen? Af en toe bij elkaar 1 deffje voor een aantal edels. Een keer een deffje gebruikt van een dorp dat ik daarna zou recappen dat daarom dus ook dood mocht. Snipes? Op welke treinen? Met edels van 2 kan je vooraf niet bedenken hoe ze gesplit zijn. Als je het dan rond kan krijgen dat ik jouw front off kan slopen met een diep mobiel deffje, dan zeg ik ja en amen en bedankt voor het gemak.

Er is voor de rest ook prima gedeffd door Krondor, zeker weten. Vind het wel lachwekkend dat deze speler het dorp terugeist omdat het in de 5e linie geëdeld is van hunzelf, dus gewoon legitiem.

Laten we dat vergeten, Leo dacht niet goed na ben ik bang.
 
Bovenaan