Grappige IGM's

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.501
Mijn houding doe gestaafd wordt met een Pm die ik niet geschreven heb doende alsof ik dat wel gedaan heb.

En mooi het onderwerp pp abuse ontweken hoor lol

De naam van het dorp is Expensive Walls, niet echt ontwijkend wel :p
 

Deleted User - 24028

Guest
Wil je daar serieus over beginnen? Dan heb ik ook nog wel wat leuks over jou stam.

Djezus wat ben jij een irritant figuur zeg.
Laat maar komen. Ik ben wel benieuwd naar de kijk van anderen over die zaken ja.

En Pim ik bedoelde op af he, hoe veel pp heb je er in gepompt ?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Laat maar komen. Ik ben wel benieuwd naar de kijk van anderen over die zaken ja.

En Pim ik bedoelde op af he, hoe veel pp heb je er in gepompt ?

Fluffybutdangerous heeft anders ook wat muren met pp geupt wanneer wij recapte. Misschien eerst in je eigen stam kijken..

Overigens was dat vgm wel wat meer dan 280 pp. 3 dorpen, van muur 0 naar 20 in een uur&half.. Reken maar uit. :D
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.501
Als je de PP hebt, is er toch niks mis met het uppen van je muur? :p
 

Deleted User - 24028

Guest
Fluffybutdangerous heeft anders ook wat muren met pp geupt wanneer wij recapte. Misschien eerst in je eigen stam kijken..
En meteen weer de "kijk eerst eens naar je eigen stam" kaart. En met welke reden, ik haal het gewoon aan, ik verwijt niemand iets en had in zijn geval wrs hetzelfde gedaan :redface:
Daarbij is de reden dat ik het hier opgooi net omdat ik benieuwd ben naar hoe mensen op deze wereld er over denken, en dus leuk dat je aanhaalt dat Meow leden het ook doen want dat kan ik niet altijd weten en zie je als vijand beter dan als stamspeler. Je moet je niet meteen zo aangevallen voelen joh...

Overigens was dat vgm wel wat meer dan 280 pp. 3 dorpen, van muur 0 naar 20 in een uur&half.. Reken maar uit. :D
Even omgerekend vanuit Pim zijn opgave omdat ik te lui ben om correct uit te rekenen:
6 -> 16 = 10 lvls in 6 minuten == 280 PP
0 -> 20 = 20 lvls in 90 minuten = 10 lvls in 45 minuten == 40 PP * 3 = 120PP

Ik geloof niet dat dat laatste meer PP is, al zal het wel meer zijn dan mijn "berekening"...

Dit terzijde, wat kan wel en wat kan niet ?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Je mag van mij muren uppen hoor. Maar ik vind 0->20 puur door uppen wel heel ver gaan.
 

Deleted User - 24028

Guest
In 1.5 uur he, kost minder zoals ik al zei dan minder lvls in een paar minuten. Hoe kan dan van 0 -> 20 erger zijn dan dat ander ?
 

DeletedUser69389

Guest
Meow en ik vermaken ons kostelijk met de reactie van Krondor op een verloren dorp aan hun zijde, ik zal het eens even met jullie delen.

Krondor28 18.08.16 19:28
Hey Christie,

Ik neem aan dat je niet wilt vechten zoals een bakje hopjesvla zonder slagroom? 511|533 Ligt in onze 5e linie en voor Christie Monteiro een ellenlange afstand weg.

Indien je het vrijwillig geeft komt hier niks van op het AF (lees = under the radar).

Gr. L

Christie Monteiro 18.08.16 21:10
Ik peins er niet over, want het betreft gewoon een van jullie veroverd dorp en welke jullie zijn verloren doordat jullie gegokt en verloren hebben om met 1 edel te recappen.
Martijn
Bash en het vuil is weg.


Krondor28 18.08.16 21:19
Ik geef je 12 uur het dorp vrijwillig te overhandigen of naar normale proporties vol te zetten, anders gaat dit op het AF. ;)

Mvg Leo

Christie Monteiro 18.08.16 21:20
Dan gooi je het nu maar op het AF. Is gewoon legaal verkregen dorp.
Martijn
Bash en het vuil is weg.
 

DeletedUser77130

Guest
Meow en ik vermaken ons kostelijk met de reactie van Krondor op een verloren dorp aan hun zijde, ik zal het eens even met jullie delen.

Christie, Fero en Fluffy kwamen er bij onze 1e, 2e, 3e en 4e linie niet door, dus ging je edelclears spammen op onze vijfde linie in de hoop ten minste één dorp te behouden. De recap bleef hangen op 4%, terwijl de finishende edel gesnipet werd. Dat kan gebeuren, shit happens.

Dat je daarna gaat lopen pronken met die 50k speers en 25k zc's die je er binnen 5 kwartier in hebt gepropt incl. wall updates is tactisch slim, maar geeft weer naar wat voor middelen je überhaupt moet grijpen er nog wat van te maken.

@warre, lach maar, Met 200-224 edels binnen 18uur gebeurd zoiets. Recap was onderweg, dorp kwijt. Shit happens.
 
Reactiescore
1.148
Met zoveel edelincommings is het ook een schande dat ze maar één dorpje pakken he. Prima gedeffed verder vanaf Krondor.
 

Deleted User - 24028

Guest
Wtf heb ik nu weer gedaan dat ik genoemd moet worden in een post ? En natuurlijk lach ik, ik lach altijd...
 

DeletedUser76902

Guest
Christie, Fero en Fluffy kwamen er bij onze 1e, 2e, 3e en 4e linie niet door, dus ging je edelclears spammen op onze vijfde linie in de hoop ten minste één dorp te behouden. De recap bleef hangen op 4%, terwijl de finishende edel gesnipet werd. Dat kan gebeuren, shit happens.

Dat je daarna gaat lopen pronken met die 50k speers en 25k zc's die je er binnen 5 kwartier in hebt gepropt incl. wall updates is tactisch slim, maar geeft weer naar wat voor middelen je überhaupt moet grijpen er nog wat van te maken.

1. Wie recapped met 1 edel :x
2. "5 kwartier" duurt ook wel lang voor je om 1 dorp te recappen op je 5e linie.
3. Snelle frontdef in een nieuw dorpje steken? Wat een laffe tactiek Martijn! Dat je zulke middelen moet toepassen! Foei foei!


Met zoveel edelincommings is het ook een schande dat ze maar één dorpje pakken he. Prima gedeffed verder vanaf Krondor.

Mooi defwerk of mooi stackwerk?
 

DeletedUser69389

Guest
Christie, Fero en Fluffy kwamen er bij onze 1e, 2e, 3e en 4e linie niet door, dus ging je edelclears spammen op onze vijfde linie in de hoop ten minste één dorp te behouden. De recap bleef hangen op 4%, terwijl de finishende edel gesnipet werd. Dat kan gebeuren, shit happens.

Dat je daarna gaat lopen pronken met die 50k speers en 25k zc's die je er binnen 5 kwartier in hebt gepropt incl. wall updates is tactisch slim, maar geeft weer naar wat voor middelen je überhaupt moet grijpen er nog wat van te maken.

@warre, lach maar, Met 200-224 edels binnen 18uur gebeurd zoiets. Recap was onderweg, dorp kwijt. Shit happens.

De edelclears had ik als eerste verzonden hoor. Dus nice try. Ja het bleef hangen, maar dat is jullie eigen fout. Met 1 edel recappen is gewoon dodelijk. Helemaal als het dan ruim een uur duurt voor een volgende poging. Maar joh waar heb je mij zien pronken met alle deff die erin kwam? Volgens mij ben jij diegene die ging klagen en heb ik nergens lopen pochen, maar je mag tegendeel bewijzen hoor. Ja er is pp in gestopt, daar ben ik heel eerlijk mee en had achteraf ook wel minder gekund als ik zag met wat voor een recap jullie kwamen aanzetten.

Met zoveel edelincommings is het ook een schande dat ze maar één dorpje pakken he. Prima gedeffed verder vanaf Krondor.

Mwa hadden er meer, maar aantal gerecapped, maar echt effectief vond ik het niet moet ik zeggen. Er is 1 dorp waar is voorgeedeld, ik heb 0 snipes gezien en voor de rest is alles geblockt, waarbij er een aantal met gigantische verliezen waren en de boosters de schade nog enigszins beperkten.

Maar mijn vraag is waarom er geëist wordt dat het dorpje wordt afgestaan terwijl het gewoon een legitieme verovering betreft.
 

DeletedUser77130

Guest
1. Wie recapped met 1 edel :x
2. "5 kwartier" duurt ook wel lang voor je om 1 dorp te recappen op je 5e linie.
3. Snelle frontdef in een nieuw dorpje steken? Wat een laffe tactiek Martijn! Dat je zulke middelen moet toepassen! Foei foei!

Mooi defwerk of mooi stackwerk?

1. Er liepen er twee.
2. 20 uur looptijd met 200-224 edels is ook zoiets.
3. Ik zei al: Tactisch goed uitgespeeld voor één dorp, maar dat was zo ongeveer het enige wat Christie kon klaarspelen en zo ongeveer alle frontdef van Fluffy voor één dorpje. Maargoed, Martijn en Warre: Vier dit heuglijke feit, de rekening komt later wel. :)
 

DeletedUser76902

Guest
3. Ik zei al: Tactisch goed uitgespeeld voor één dorp, maar dat was zo ongeveer het enige wat Christie kon klaarspelen en zo ongeveer alle frontdef van Fluffy voor één dorpje. Maargoed, Martijn en Warre: Vier dit heuglijke feit, de rekening komt later wel. :)

Als ze het mooi tactisch gespeeld hebben, waarom verplichte je ze bijna om het dorpje per direct terug te geven?
En jouw front def + front clears zijn er ook redelijk door gegaan hoor ;)
 
Bovenaan