Grappige IGM's

Reactiescore
1.696
.net bestond toen al volgens mij. En w1 bestaat dacht ik ook al bijna 10 jaar. Ik speel hier al bijna 9 jaar.
 

DeletedUser5114

Guest
Ik speel zelf vanaf de launch van W2, weet vrij zeker dat .NL nog geen 10 jaar bestaat. Het begint wel op te schieten. :eek: Maar het zou goed kunnen dat .Net wel al 10 jaar bestaat, nooit gespeeld daar.
 
Reactiescore
1.696
.net bestaat wel langer dan 10 jaar. .nl tikt de 10 jaar aan. Ook als je kijkt naar het aanmelden op het forum, jij bent een dag later dan mij gekomen zie ik haha.

Maar duckje zat hier al in 2006 bijvoorbeeld, dus 10 jaar kan best.
 

DeletedUser5114

Guest
.net bestaat wel langer dan 10 jaar. .nl tikt de 10 jaar aan. Ook als je kijkt naar het aanmelden op het forum, jij bent een dag later dan mij gekomen zie ik haha.

Maar duckje zat hier al in 2006 bijvoorbeeld, dus 10 jaar kan best.

Haha ik zie het ja, nooit gezien dat iemand 2006 had eerlijk gezegd dacht ook dat w1 pas in 2007 was gestart ;p neem aan dat er ook wel iets zou geweest zijn als .NL 10 jaar zou bestaan.
 

DeletedUser61161

Guest
Weetje dat zeker? Zou kunnen dat .Net toen al bestond.

Noob (facepalm)

Ik speel zelf vanaf de launch van W2, weet vrij zeker dat .NL nog geen 10 jaar bestaat. Het begint wel op te schieten. :eek: Maar het zou goed kunnen dat .Net wel al 10 jaar bestaat, nooit gespeeld daar.

noob, ik had laatst nog heel het archief op W1 door gezocht naar de 1e spelers van tw-NL speciaal voor jou :mad:
wil je dus zeggen dat je dat alles nu al bent vergeten?:mad:

Haha ik zie het ja, nooit gezien dat iemand 2006 had eerlijk gezegd dacht ook dat w1 pas in 2007 was gestart ;p neem aan dat er ook wel iets zou geweest zijn als .NL 10 jaar zou bestaan.

:mad:
 

DeletedUser71618

Guest
Reactiescore
1.696
Dan speel ik al bijna 9,5 jaar tegen die tijd :p. Man niet normaal eigenlijk XD.
 

DeletedUser61161

Guest
Dan speel ik al bijna 9,5 jaar tegen die tijd :p. Man niet normaal eigenlijk XD.

En in die 9,5 jaar nolifen ben je nog steeds een noobje :eek:
Best wel zielig eigenlijk, 9,5 jaar verspilt aan een spelletje wat je nooit meer terug aan tijd zal krijgen en er nog steeds niks van bakken (rofl)
 
Bovenaan