Grappige IGM's

DeletedUser

Guest
Iknownoname 05.02.16 10:24
Hoe ga je communicatie met de stam behouden eigenlijk? Je bent een top speler, zonde dat je het op deze wereld enkel voor de PP doet..

Eindelijk erkenning :cool:
 

DeletedUser

Guest
poederbaas 05.02.16 19:48
Beste,

Aan mensen die onderdak zoeken in onze stam en ervan uitgaan dat we ze zouden beschermen omdat ze gewoon pp handelen zijn niet welkom in onze stam.

Mvg~

[player]poederbaas[/player]

Tjonge, waarom is het zo moeilijk om in een stam te komen :(
 

DeletedUser7252

Guest
Nu mijn naam toch al bekend is, kan ik het niet laten om deze ouwe rakkert kudo's te geven op het forum.

Tops 03.02.16 23:55
Beste ijslollie,

Jullie praktijken worden door mij en meerdere spelers niet gewaardeerd!
Ik had jullie vanaf het begin af aan in de gaten, 2 dorpen die in mijn buurt liggen en beide groter zijn dan die van mij?
Is met mijn speelstijl haast niet mogelijk!
Dus jullie hebben er een paar 1000 pp tegenaan gegooid.

En dan wordt de één barbaar, en ja hoor de ijslollie pakt hem gelijk.
Ik heb alles voorspelt vanaf toen.
Jullie speelstijl verziekt het plezier van veel spelers.

Ik ben niet zo iemand die loopt te zeiken tegen support over andere spelers.
Maar jullie speelstijl is ronduit walgelijk en onacceptabel!!!

Vandaar dat ik, en meerdere spelers met mij support hebben ingeschakeld.

Gr een eerlijke speler
[player]Tops[/player]

Tops 04.02.16 00:05
Toetsenbord stuk?

Der Eisbär 04.02.16 00:08
Beste Flops,

Op grond van welke reden heb je support ingeschakeld? Ik heb slechts op een eerlijke manier jou en je stamgenoot weg gespeeld.
Je anticipatie klopte in eerste instantie, dat ik gelijk voor jou zou gaan maar ik wist van bronnen al dat er ondersteuning onderweg was en heb je laten wezen voor wat het was.
Ik ben door gegaan naar een ander dorp die interessant was voor mijn groeimogelijkheden wat toevallig ook een stamgenoot van je was.
Kunnen jullie nu samen een eigen cluppie oprichten, gezellig zo 2 van die sportieve verliezers die samen hun verlies kunnen delen.

Dan heb ik een stelling voor je aangezien de bewering die jij stelt erg botst met de realiteit in het spel.

Als je dit allemaal voorspelt had, waarom stond Immortalking dan niet vol ondersteuning?
Waarom is jouw ondersteuning niet blijven staan?
Waarom ben je überhaupt niet opnieuw begonnen toen je het in de gaten had?

Dan nog even een slotverhaaltje om het af te ronden;
"Maar jullie speelstijl is ronduit walgelijk en onacceptabel"
Ik ben slechts een speler die het spel speelt zoals de instellingen er naar zijn, ik doe niks tegen de regels in en ik speel tactisch erg sterk.
Ik wens jullie veel succes met de support, ik hoop dat deze jullie verder kunnen helpen.

PS ik vind dit wel een knap staaltje 'niet-tegen-je-verlies-kunnen'.


[player]Der Eisbär[/player]

Tops 04.02.16 00:18
Support heeft van mij de nodige info en stats gekregen, en ik wacht op hun antwoord.
Je zal wel trots zijn op je prestaties!!!!!
Klasse man.

Als ik verlies van een betere speler vind ik niet erg, maar wel van een stal losers die een spelletje binnen een spel spelen.

Je maatje zijn naam heb ik ook genoemd.
Ik ben niet gek en al helemaal géén noob, loop al een tijdje mee.
Kijk ff in de spiegel joh, wat jullie doen om ook maar hoog in de ranking te staan?
Triest en onacceptabel.
Ik heb al een tijdje no 1 gestaan, maakt bij absoluut geen indruk meer.

[player]Tops[/player]

Der Eisbär 04.02.16 00:21
Genoeg indruk gemaakt om dit gezever van jou aan te moeten horen..... ;-)


[player]Der Eisbär[/player]

Tops 04.02.16 00:31
Ik hoop dat support aan dit soort praktijken een einde maakt.

Tops 04.02.16 00:35
Maar ik ga slapen droeftoeter, je kunt mij toch nog niet aanvallen.:)

Der Eisbär 04.02.16 00:36
Dat is juist niet het geval, sorry om je uit die droom te halen.

Premium punten worden verkocht met een reden, één van die redenen ben ik.
Je had gewoon eieren voor je geld moeten kiezen en nog eens in die glazen bol van je moeten kijken dan had je eerder opnieuw kunnen beginnen.

"Even slikken en weer door gaan - Marco Borsato"
Hou dat motto in je achterhoofd en je zult waarschijnlijk weer een volgende topspeler blij maken met een goed uitgebouwd dorpje :)


[player]Der Eisbär[/player]

Tops 04.02.16 00:38
Denk het niet, kan altijd terugvallen op mijn accountje met 471 dorpen.
Die moet jij maar zien te halen!

Der Eisbär 04.02.16 00:41
Ha-ha-ha, en nu je bedje in. Toi-Toi!

Tops 04.02.16 00:50
Zoek een baan en wees geen nolifer!

Der Eisbär 04.02.16 00:52
Vooroordelen trekken is een teken van zwakte, puberaal, onvolwassen gedrag.

Ik heb mijn gradaties al binnen, heb een leidinggevende functie binnen mijn bedrijf en doe dat ook nog eens full-time.

Dat je kortzichtig bent geeft niet, hebben wel meer mensen.
Ben je verder klaar met dit gezever of moet ik je op voorhand vast blokkeren?

Met vriendelijke groet

Der Eisbär 08.02.16 08:06
Kom tie dan hè!
 

DeletedUser71937

Guest
Iedereen heeft een keuze of hij pp gebruikt of niet. Als je kiest om dit niet te doen(Zoals ikzelf:D) dan moet je kunnen leven met je keuze in plaats van frustratie op anderen uit te werken
 

DeletedUser7252

Guest
Iedereen heeft een keuze of hij pp gebruikt of niet. Als je kiest om dit niet te doen(Zoals ikzelf:D) dan moet je kunnen leven met je keuze in plaats van frustratie op anderen uit te werken

Vooral het stukje 'zoek een baan', van welk geld moet ik het anders kopen? Op mn rug groeit alleen maar haar! :rolleyes:
 
Reactiescore
38
Iedereen heeft een keuze of hij pp gebruikt of niet. Als je kiest om dit niet te doen(Zoals ikzelf:D) dan moet je kunnen leven met je keuze in plaats van frustratie op anderen uit te werken

Feit is dat het een oneerlijke feature is, dus ik vind het terecht als spelers erover klagen. En als je het gebruikt moet je het imo maar verdragen dat misnoegde mensen mededelingen naar je sturen (zolang het maar binnen de perken blijft). Daarmee wil ik uiteraard ook niet zeggen dat die pm's hier niet op het forum mogen. Integendeel, die passen vaak erg goed in dit soort topic.
 

DeletedUser71937

Guest
Feit is dat het een oneerlijke feature is, dus ik vind het terecht als spelers erover klagen. En als je het gebruikt moet je het imo maar verdragen dat misnoegde mensen mededelingen naar je sturen (zolang het maar binnen de perken blijft). Daarmee wil ik uiteraard ook niet zeggen dat die pm's hier niet op het forum mogen. Integendeel, die passen vaak erg goed in dit soort topic.

Het is oneerlijk, maar het is deel van het spel.
Stel dat mensen het(zoals hier) niet kunnen verdragen, dan kunnen ze beter direct stoppen.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Hahaha wat een mooie Raven :p
 

DeletedUser75895

Guest
p0tn1mdbh6h.png
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Bovenaan