Grappige IGM's

DeletedUser54934

Guest
Tartarus 21.01.16 17:04
Ben jij 'solo'!!!!

VANDAAG
Yes

Tartarus 21.01.16 17:07
Cool!!!!!!!! Jij zit in mijn continent op w46!!!!!!!!!!

21.01.16 17:12
Hmmm nee.

Tartarus 21.01.16 17:13
3 Tartarus LoPr 9.231 3 3
4 mkicken22 Choke! 9.004 2 3
5 Slayer008 Fatal. 8.881 2 2
6 tambjo BLNS 8.745 5 14
7 Noxyte Fatal. 7.996 2 2
8 solo Choke! 7.551 1 7

Leugenaar!

21.01.16 17:32
Kerel... ik speel solo :weary:

:confused:
 
Reactiescore
301
Probeer je het eens vanuit een vriendelijke hoek. Is het ook niet goed.

Bc52cWn.png


tja, dit soort zaken zijn toch normaal? en dan niet dat ie 'met geld gooit' maar wel het feit dat TW alles op PP zet!

wie farmed nou niet enkele werelden puur pp?

Als je 3 werelden puur pp farmed heb je voor je 4e wereld genoeg pp om hetzelfde als adriaan nu bereikt!

Dus ik zou, ipv hem direct aan het kruis te nagelen eerst naar zijn persoonlijk verhaal luisteren! wie weet is het gewoonweg een slimme speler die nog nooit een cent heeft uitgegeven aan TW

Ik weet ondertussen ook al wel, dat de top 5 spelers zwart maken een hobby is van velen onder ons, maar toch vind ik dit vaak zeer zwak! vooral omdat dit op een anoniem forum gepost wordt.

Mvg,
JmAu
 

Deleted User - 487776907

Guest
tja, dit soort zaken zijn toch normaal? en dan niet dat ie 'met geld gooit' maar wel het feit dat TW alles op PP zet!

wie farmed nou niet enkele werelden puur pp?

Als je 3 werelden puur pp farmed heb je voor je 4e wereld genoeg pp om hetzelfde als adriaan nu bereikt!

Dus ik zou, ipv hem direct aan het kruis te nagelen eerst naar zijn persoonlijk verhaal luisteren! wie weet is het gewoonweg een slimme speler die nog nooit een cent heeft uitgegeven aan TW

Ik weet ondertussen ook al wel, dat de top 5 spelers zwart maken een hobby is van velen onder ons, maar toch vind ik dit vaak zeer zwak! vooral omdat dit op een anoniem forum gepost wordt.

Mvg,
JmAu

Moet je daarvoor mijn post quoten? Wat bezielt jou ineens :eek::(
 

DeletedUser75237

Guest
Niet zo aangebrand reageren. Mensen spotten gewoon graag met pp-abusers. Niemand heeft het over het gebruik van pp, wat intussen ingeburgerd is geraakt, maar over 1000den en 1000den pp te gebruiken alsof het niets is.

Zelfs met veel pp-farmen hou je het gebruik van adriaanw niet bij hoor, geen zorgen :D.

En het staat hem vrij om zelf even aan te tonen dat hij wel degelijk pp gefarmd heeft. Zullen veel mensen in geïnteresseerd zijn, want voor zover ik weet raken de meesten zelden boven 15k of iets dergelijks per wereld. Als je gewoon iedereen blokkeert vraag je er wel een tikkeltje om. Zolang het grappig bedoeld is, is er geen probleem. Als er echt gehaat wordt/onaanvaarde dingen worden gezegd kun je deze altijd melden natuurlijk, dat spreekt vanzelf.

Goedemiddag overigens ;)
 
Reactiescore
301
Moet je daarvoor mijn post quoten? Ik nagel m niet eens aan de kerk, maar probeer m vriendelijk te benaderen. Wat bezielt jou ineens :eek::(

haha was gewoon een berichtje :D 1 van de velen! ik val jouw niet aan hoor!

Maar ik kan uit ervaring zeggen (niet op tw) dat ergens eerstes staan soms ontzettend erg kan zijn! zeker met een voorsprong! je krijgt haat van alle kanten ;)

dus ergens begrijp ik het dat ie iedereen blokkeerd.

Heb ook net een pm proberen sturen, kreeg een vriendelijk antwoord terug en de reden dat ie zo snel groeit.

Idd. op W46 gebackstabbed geweest, en uit frustratie alles vol deff. gepompt en gwn maanden lang pp lopen farmen... Dan mag ie het hier toch ook weer uitgeven? :)

Zie zijn handtekening, de trollert.

iets mis mee? :D

Ik haat het idd.! maar ben ook een open-minded speler die graag het beste in mensen ziet :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487776907

Guest
haha was gewoon een berichtje :D 1 van de velen! ik val jouw niet aan hoor!

Maar ik kan uit ervaring zeggen (niet op tw) dat ergens eerstes staan soms ontzettend erg kan zijn! zeker met een voorsprong! je krijgt haat van alle kanten ;)

dus ergens begrijp ik het dat ie iedereen blokkeerd.

Heb ook net een pm proberen sturen, kreeg een vriendelijk antwoord terug en de reden dat ie zo snel groeit.

Idd. op W46 gebackstabbed geweest, en uit frustratie alles vol deff. gepompt en gwn maanden lang pp lopen farmen... Dan mag ie het hier toch ook weer uitgeven? :)

Ik geef hem groot gelijk. Ik weerhoud hem zeker niet met het opbouwen van zo'n prachtig tweede dorpje voor mij :p:eek:
 
Reactiescore
38
Ik heb geen probleem met pp verdienen op de markt, maar ik heb wel een probleem met mensen die een gigantische voorsprong kopen op de markt. Dat is imo puur oneerlijke concurrentie tegenover de andere spelers.
Tuurlijk mag hij zijn verdiende pp uitgeven, maar gewoon niet op zo'n manier.
 
Bovenaan