Grappige IGM's

DeletedUser65921

Guest
Hier kan je je IGM's die je met ons wil(t) delen kwijt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser51729

Guest
The Fault In Our Stars 20.01.16 14:20
Hallo, beetje vertrouwen in je ligging?

SkyField 20.01.16 14:48
Ja, meestal lig ik bij goede spelers in de buurt, maar nu eens niet :D

The Fault In Our Stars 20.01.16 14:50
Wat is dit nou weer voor gemene opmerking.

The Fault In Our Stars 20.01.16 14:58
Jij weet niet wie ik ben!

The Fault In Our Stars 20.01.16 14:58
En jij komen hier, praten tegen mij

SkyField 20.01.16 15:07
Jij stuurde de eerste mededeling, ik reageer alleen?

Wie mag jij dan zijn?

The Fault In Our Stars 20.01.16 15:07
De nummer 1 van de huidige classic:p + stam nummer 1. En u?

The Fault In Our Stars 20.01.16 15:08
The Fault In Our Stars

SkyField 20.01.16 15:09
Gefeliciteerd, wil je nu een veer in je achterste?

The Fault In Our Stars 20.01.16 15:11
Liever wat harders hoor, zoals een voet

SkyField 20.01.16 15:17
Nog meer linkjes die laten zien hoe goed jij wel niet bent? Anders ga ik wat anders doen :)

Nu zegt hij niks meer :(
 

DeletedUser68372

Guest
Ja dit was een hele serieuze PM reeks hoor haha:p, hij wilde in de stam dus vroeg ik me af hoe hij zijn ligging vond, en toen escaleerde het:cool:
 

DeletedUser68372

Guest
Hahaha, dan moet je je niet aanmelden voor de stam:p Vond de afwijzing wel orgineel ahaha
 
Reactiescore
167
GreenGang. 20.01.16 19:59
Jij doet je naam wel eer aan... jou PP slingert meer in het rond dan een acrobaat volgens mij :)

Beetje kort, maar was naar meneer adriaan die 1e staat.. Was de bedoeling om een leuke PM te maken maar hij heeft me al geblokkeerd :/
 

DeletedUser38451

Guest
Ik ben ook geblokkeerd. wilde vragen of ik zijn leerling mocht worden, maar helaas.
Ben vast en zeker afgewezen, omdat ik zei, dat ik geen geld heb:(
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser7252

Guest
De oude goeroe spreekt ook nog eens.

Ralotar 20.01.16 22:52
Weet jij of dat directe voltooien, wat kan binnen 3 minuten van de eindtijd, invloed heeft ergens op?

XXXXXX 21.01.16 00:20
Jazeker, heeft invloed op 3 minuten wachttijd.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Probeer je het eens vanuit een vriendelijke hoek. Is het ook niet goed.

Bc52cWn.png
 

DeletedUser5114

Guest
haha hij blokeert gewoon iedereen die PM't hij verwacht niet dat iemand iets aardigs tegen hem zegt
 

DeletedUser

Guest
Decentius Equus 21.01.16 16:18
Ik vraag mij oprecht af hoe je een naam als die van jou verzint. Ik kan enkel en alleen maar een situatieschets maken.

Je stapte in bad samen met je gele bad eend die miep heet. Terwijl je in bad lag en het warme water over je heen voelde stromen realiseerde je je dat je leefde, en hoe. Je was gelukkig, zielsgelukkig. Je schreeuwde het in bad uit van vreugde. Plots zag je echter dat miep niet half zo gelukkig was als jij. Je besloot met hem via je telepatische krachten te communiceren. Hieruit volgde dat miep wat badschuim wilde hebben om net zo euforisch te worden als dat jij was. Aangezien jij een allemansvriend bent, zelf lekker in je vel zat en niks je meer kon schelen gooide je andrelon extra schuim in bad. Nu lag je vrolijk met je vriendje miep in een bad vol met schuim.

Dit verklaart slechts de naam vrolijk badschuim. Waar die 666 vandaan komt blijft mij een raadsel. Ben je toevallig een wiskundig genie en was is dit een uitkomst ergens op? Vergeet je je pincode snel dus stopte je je eerste 3 cijfers van je pincode in je tw naam? Ben je al 666 jaar oud?

De andere verklaring voor je naam is dat je aan de druggs zat en dit opeens in je opkwam. Enlighten me pls.

,Nikki

:d
 
Bovenaan