Grappige IGM's

DeletedUser76162

Guest
Mutter 18.11.15 13:36
Richting kazerne aan het gaan of doen jullie nog gs?

Somnia Ardua 18.11.15 14:31
Wat een vraag… Kazerne spammen op deze wereld in dit stadium van het spel is simpelweg een doodvonnis.

Ruben

Mutter 18.11.15 14:38
... jullie hebben 2bbdorpen aan jullie plakken, die vraag is zeker niet dom

Somnia Ardua 18.11.15 15:57
Er is no haul ;)

Bijna :p
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Wat een stumpert:D
 

DeletedUser76518

Guest
hahahaha hij moet beter eerst even de instellingen lezen alvorens te beginnen :D
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Reactiescore
30
Zal zo wel weggehaald worden, maar deze PM die ik net kreeg was zo triest dat ik er wel om kon lachen.

whic6.jpg


Overigens was er van oplichting totaal geen sprake.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser71618

Guest
Zal zo wel weggehaald worden, maar deze PM die ik net kreeg was zo triest dat ik er wel om kon lachen.

whic6.jpg


Overigens was er van oplichting totaal geen sprake.

Hij heeft er wel verstand van, als ik die tweede PM zo lees! :D
 
Reactiescore
24
Hier ook net pm ontvangen met titel 'Kanker Homo'
Dat was ook de inhoud van het bericht :D

Het mooie is, dat we die gozer zijn dorp al meer dan 3 dagen geleden overnamen xD
 

DeletedUser

Guest
nja wij zijn niet zo slim en zijn sociaal incapabel :ssssssss
 
Reactiescore
88
Eentje om de geloofwaardigheid van Mental terug op te krikken. :p
Tis eigenlijk eentje van paar dagen geleden, maar boeiend..

Jafeel 05.12.15 13:48
Beste [player]charlie chaplin[/player]
Graag zou ik namens team [player]Jafeel[/player] willen solliciteren naar een plaats binnen de stam [ally]Mental[/ally]. Momenteel spelen wij met 4 man op dit account: Tim, Brent, Dirk en Robert.

We zijn allen erg ervaren en hebben met [player]Jafeel[/player] mooie resultaten behaald op zowel W43 als W45 (waar we momenteel geinternd worden en op een ander account co gaan spelen). Op W45 hebben we meerdere massa's gedeffed en zijn in de drie massa's op ons maar 1 dorp verloren. Een knappe prestatie vinden wij.

We kunnen nu wel een heel verhaal gaan ophangen met ervaring etc, maar ik weet niet of er behoefte aan is. Daarom zal ik er even twee toelichten van vroeger uit. De rest is vrijwel allemaal op [player]Jafeel[/player]

Lange tijd hebben Brent en ik (vandaar dat we hier weer samenspelen) co gedraaid op Individueel ben ik begonnen met spelen op
Na lange tijd minder tw te spelen weer co kunnen draaien op
De laatste tijd ben ik actief geweest op [player][player]Jafeel[/player][/player]. Graag horen we van je.


Team [player]Jafeel[/player]
Tim Brent Dirk Robert

Charlie Chaplin 05.12.15 14:33
Maar hoeveel tijgers zou je kunnen verslaan in een 1 tegen 1 bare knuckle fight?

- [player]Charlie Chaplin[/player], "The Great Dictator"

Jafeel 05.12.15 14:42
Lastig. We weten allenaal dat tijgers erg sterk zijn. Maar ze zijn ook lief. Maar met mijn grote blote mannenklauwen kan ik er in een kooigevecht wel 4 aan hoor. Als er 4 komen natuurlijk.

Charlie Chaplin 05.12.15 15:32
Tijgers zijn sterke beesten en we zijn het erover eens dat geen enkele man, die niet Chuck Norris heet, het wint van 4 tijgers in een kooigevecht.

Als je niet eerlijk bent in zo een simpele vraag, hoe wil je dan dat we je dan vertrouwen en binnenlaten in Mental?

Code:
Afgewezen.
 
Bovenaan