Grappige IGM's

DeletedUser52017

Guest
Ik vond deze wel grappig:D
Casje22 30.12.15 22:46
Beste bami,
Ik wil graag meededelen dat ik graag bami lust. Als je wilt kan ik je een pizza sturen van de bakker bart. Mijn dorp ebola wil je graag een muur sturen maar dat mag niet. Een prettige dag en alvast een gelukkig 2034.

Groeten Cas
P.S. Ik ben morgen de beste speler in het spel invite me alvast maar in je stam.

Chef RoadKill 30.12.15 22:48
tja, wat moet ik hier nu in godsnaam mee...



Groeten Ronald

Casje22 30.12.15 22:48
Beste bami,
Natuurlijk moet je me inviten voor je stam gegroet jullie ma

Chef RoadKill 30.12.15 22:49
ja, maar ik heb geen rechten man....



Groeten Ronald

Casje22 30.12.15 22:49
Ah jammer

Toch bedankt groeten bami

Chef RoadKill 30.12.15 22:50
Ok, succes met je zoektocht ;)

En probeer te minderen met drugs kerel...



Groeten Ronald

Casje22 30.12.15 22:51
Is cool man zal de cocaine vandaag ff laten liggen

Chef RoadKill 30.12.15 22:51
Geen Bami?



Groeten Ronald

Casje22 30.12.15 22:52
Beste bami,
Dankje voor de herinnering

Gegroet bami

Chef RoadKill 30.12.15 22:53
Niks te danken, je moet natuurlijk niet uit je rol vallen ;)



Groeten Ronald
 

DeletedUser

Guest
Ik Hou Van Taart. 08.01.16 02:09
Je hoeft niet zo moeilijk te doen hoor. Pak het dorp maar. Van mij hoef je niks meer te verwachten.

Leuke strijd is het geweest. Veel succes in de toekomst!

Luuk.

ceetjes50 08.01.16 02:09
zeker niet

ceetjes50 08.01.16 02:10
ik wil zelf je dorp niet

Ik Hou Van Taart. 08.01.16 02:10
Jij hebt duidelijk niet genoten van de strijd, of wel?

Luuk.

ceetjes50 08.01.16 02:11
als je mijn sorpgenoot opvrijde wist ik hoe het was

Ik Hou Van Taart. 08.01.16 02:11
Spreek je ook Nederlands?

Luuk.

ceetjes50 08.01.16 02:12
ik speel al heel lang da spelleke

ceetjes50 08.01.16 02:13
ik spreek west vlams

ceetjes50 08.01.16 02:13
westvlamingen....

ceetjes50 08.01.16 02:14
ik vind u wel leuk

Ik Hou Van Taart. 08.01.16 02:14
Ben je dronken, ceetjes?

Luuk.

Dronken zijn op een donderdagnacht. Kan gewoon.
 

DeletedUser27049

Guest
Deze had ik niet verwacht :D

Innovation 11.01.16 13:19
Hey bae

zou jij misschien 1000 gs kunnen missen? 3
lof yoe

Chef RoadKill 12.01.16 13:23
Als je een opstel van 1000 woorden schrijft over de rol die hout speelt op tribalwars kan je ze krijgen


Joren | Chef Roadkill

Innovation 12.01.16 14:44
Innovation zei:
De rol van hout, en waarom het zo belangrijk is om hout te hebben in Tribalwars

Deze keer is het niet mijn leraar die me vraagt om een opstel te schrijven, maar is het Chef Roadkill. Hierbij dus mijn opstel, van over waarom hout zo belangrijk is en hoe je veel hout krijgt.

Hout speelt een hele belangrijke rol in Tribalwars. Maar welke aspecten maken het zo, dat hout in sommige opzichten belangrijker is dan andere grondstoffen?

• Troepen

Dit is dus een voorbeeld waarom de grondstof hout heel erg belangrijk is. Je hebt natuurlijk troepen nodig om te farmen, en om dorpen over te nemen of te verdedigen. Van de kosten van het produceren van een enkele speervechter, bijlstrijder, boogschutter, verkenner of ram, liggen de productiekosten het hoogst bij hout. Hieruit blijkt maar weer eens dat het belangrijk is om altijd hout te hebben.

• Edelmannen

Om edelmannen te maken heb je heel erg veel grondstoffen nodig. Je moet namelijk goudmunten slaan, daarna kan je pas een edelman maken, een eenheid, die net zoals goudmunten, heel veel hout kost.

• Punten

Iets waar veel mensen vandaag de dag naar kijken is het aantal punten. Hoe krijg je punten erbij? Door uit te bouwen. Als je je je houthakkers van level 1 naar level 30 doet, krijg je er in totaal wel 1187 punten bij.

• Ontwikkelingskosten

Als je begint op een wereld kan je nog niet zoveel met je dorp, maar naarmate je groeit, zal je dus betere manschappen moeten hebben. Hiervoor heb je de technologie nog niet, dus zal je deze modernere technologie zelf moeten ontwikkelen. Hier heb je dus ook weer veel grondstoffen voor nodig. De ontwikkelingskosten eisen veel hout, leem en ijzer, maar zoals altijd, is hout de grondstof waarvan je het meeste nodig hebt.

• Gebouwen bouwen

Maar de vraag is natuurlijk, hoe krijg je je dorp zo groot en machtig dat andere mensen huiveren van jou? Iets waar veel mensen naar kijken voordat ze het in hun broek doen is punten. Punten krijg je dus door gebouwen te bouwen, maar ook hier heb je grondstoffen voor nodig. Voor bijna alle gebouwen liggen de grondstofprijzen van hout het hoogst. Voor het uitbouwen van de mijnen, heb je ook veel hout nodig, behalve voor hout zelf. Dit betekent dus dat je juist eerst leem en ijzer moet upgraden, wat heel veel hout kost, om hout up te graden, waar je veel van nodig hebt.
Hieraan zie je dus dat je veel hout nodig hebt. Maar, hoe krijg je dan veel hout, en wat moet je vooral niet doen?

• Burgerwacht opstellen

Iets wat je vooral niet moet doen is het opstellen van een burgerwacht, hierdoor daalt de productie van elk grondstof met 50%.

• Grondstofmijnen omhoog doen

De meest simpele oplossing is het upgraden van de mijnen, hierdoor krijg je meer grondstoffen per uur binnen.


• Farmen

Door andere dorpen te plunderen nemen je troepen buit mee. Microfarmen is een nog handigere manier om meerdere grondstoffen binnen te halen omdat er in dit geval meerdere dorpen worden geplunderd waardoor de kans op meerdere grondstoffen veel hoger is. Microfarmen doe je met lichte cavalarie, en hiervoor heb je ook een aardig aantal hout nodig per eenheid.

• 20% meer grondstof productie kopen

Iets wat veel mensen in nieuwe werelden doen is het kopen van premiumpunten, waardoor je 20% meer grondstoffen per uur kunt kopen, dit kan worden gekocht voor een bepaalde tijd. Voor 7 dagen of per 30 dagen. Helaas moet je dit wel per grondstof kopen. Maar omdat hout natuurlijk de belangrijkste grondstof is, kan je net zo goed alleen 20% productie meer voor alleen hout kopen.

• Grondstofproductie vlag

Je kunt vlaggen activeren per dorp, als je dus veel grondstoffen wilt kun je verschillende vlaggen aanzetten, die het percentage van de geproduceerde grondstoffen verhogen.

• Grondstoffen kopen op de marktplaats

Een handige oplossing om veel hout te krijgen is het ruilen van de ene grondstof voor de ander. Hiermee kun je leem of ijzer ruilen voor hout.

• Grondstoffen kopen op de marktplaats met premiumpunten

Als je veel geld hebt, is het natuurlijk veel handiger om gewoon je geld om te wisselen voor grondstoffen, in dit geval hout. Je kunt hiermee per premiumpunt een bepaald aantal hout krijgen (liggende aan de koers van hout op dat moment)

• Bonusdorpen

Als je heel erg wanhopig bent om hout te krijgen, dan zorg je ervoor dat je een bonusdorp edelt, dat een extra hoge productie van hout heeft.

• Vragen aan iemand met meerdere dorpen om grondstoffen

Als je nog wanhopiger bent, zorg je ervoor dat je aan iemand met meerdere dorpen vraagt om grondstoffen, wees er wel op voorbereid, dat je bijvoorbeeld een opstel moet schrijven, over waarom grondstoffen zo belangrijk zijn in Tribalwars.

Dus, hieruit blijkt maar weer wat voor een belangrijke grondstof hout is in Tribalwars. Er zijn natuurlijk veel dingen waarom je hout nodig hebt, maar er zijn ook heel erg veel dingen die je kunt doen om veel hout te krijgen.

Yanick | Innovation

<3

Chef RoadKill 12.01.16 14:51
Hahahaha wtf eerlijk is eerlijk
 

DeletedUser

Guest
"Als je je je houthakkers van level 1 naar level 30 doet, krijg je er in totaal wel 1187 punten bij."

Volgens mij speelt hij vals! Zo kan ik ook 1000 woorden tikken.
 
Bovenaan