Grappige IGM's

DeletedUser13346

Guest
CryTexx heeft je in de stam Sudden Death uitgenodigd. (nieuw)
 

DeletedUser

Guest
deze is wel leuk;)

Tribal Wars Team vandaag om 10:13 uur
Hartelijk welkom op Wereld 9,

Hoe je het spel moet spelen, vind je onder deze link. De rol van de ridder, z'n items en de wapenkamer kan je hier in de hulp-paginas nalezen. Verdere tips en strategieën vind je ook in het forum.

We benadrukken de belangrijkheid van de regels, vooral §1 en §2 zijn zeer belangrijk. We zullen ernstig optreden tegen overtredingen. Indien een overtreding van de regels plaatsvind zal het account geblokkeerd/geschorst/verwijderd worden. Tijdens deze schorsing loopt het premium account door, wij geven geen restitutie van de verloren tijd/punten.

Wij wensen je veel plezier met het spel!

Het Tribal Wars team
 

DeletedUser

Guest
ET-F- zei:
king agalia vandaag om 10:48 uur
hey,

ik nodig je hierbij uit om in [ally]ET-F-[/ally] te komen,
deze stam werkt samen met [ally]ET-E-[/ally], [ally]ET-A-[/ally]en [ally]ET-W-[/ally].

deze 4 stammen werden opgericht door de ervaren leiding van de stam Together Strong Stand uit wereld 7!

wij willen snel groeien en gaan alleen door met de actiefste leden uit dit kontinent!

mvg,
king agalia


die 2de is al opgeheven lol :p
 

DeletedUser

Guest
zezimake heeft je in de stam Forest Warriors uitgenodigd. (nieuw) 11.08.08 10:20

Joinen zei:
zezimake vandaag om 10:27 uur
Kan ik in jou stam joinen?

Balls vandaag om 10:27 uur
Ligt eraan heb je het profiel gelezen?

zezimake vandaag om 10:28 uur
Ja.

Ik heb ervaring in verschillende werelden.
Ben bereid om iedereen van de stam te steunen.
En dus zou ik graag joinen.

Balls vandaag om 10:32 uur
niet goed genoeg
er staat dus dat je een nette sollicitatie moet sturen.
ik stel voor dat je dat ook doet.
 

DeletedUser

Guest
stam zei:
Marchion vandaag om 11:14 uur
Beste,

Wij worden een elite stam met alleen maar top 100 spelers...

Wij zoeken onze leden zorgvuldig uit.

Leuke, gezellige en hechte stam. Waar het ook om gaat groei activiteit en ervaring.

Mvg [player]Marchions[/player] en de rest van [ally]*TKOH*[/ally]

the black fairy vandaag om 11:15 uur
groenk tsjabba tsjabba tjikkie oenk boerboe baksa die lalalalalalalalalalallalalalaalalal

hehe ^^
 

DeletedUser17283

Guest

dat was zeker op dit bericht

Hola!

Ik zal me even voorstellen:

Ik ben Cold Case, ik speel onderhand nu al 2 jaar Tribal Wars. Ik heb dus veel ervaring, ik ken de meest gevorderde tactieken etc. etc. Ik heb vele massa-aanvallen gevoerd, getimed op 1 seconde. Ik heb op elke TW.nl wereld gestart, enkele TW.net, en tientallen speeds. In die tijd heb ik een tactiek ontworpen die vele keren succesvol was.

Ik ben inmiddels op elke wereld gestopt, om me volledig hierop te concentreren.

Een stat:
Wereld 2 - BoRmSiE. (Gestopt op 11.5mil punten

Ik wil je dus vriendelijk vragen om overnieuw te beginnen. Als jij doorspeelt zul je uiteindelijk (Naar alle waarschijnlijkheid) mijn farm worden en/of edeltarget worden. Dat zijn er al we(e)k(en) voorbij gegaan. En heb je dus in feiten enkele dagen/weken je tijd weggegooid. Als je nu overnieuw begint heb je maar 1 uur weggegooid en ben je weg uit de kern. Kies maar. 1uur verspillen of 120u - 480u verspillen. Aan jou de keus. ;)

Mvg,
cold case
 

DeletedUser

Guest
dat was zeker op dit bericht

Hola!

Ik zal me even voorstellen:

Ik ben Cold Case, ik speel onderhand nu al 2 jaar Tribal Wars. Ik heb dus veel ervaring, ik ken de meest gevorderde tactieken etc. etc. Ik heb vele massa-aanvallen gevoerd, getimed op 1 seconde. Ik heb op elke TW.nl wereld gestart, enkele TW.net, en tientallen speeds. In die tijd heb ik een tactiek ontworpen die vele keren succesvol was.

Ik ben inmiddels op elke wereld gestopt, om me volledig hierop te concentreren.

Een stat:
Wereld 2 - BoRmSiE. (Gestopt op 11.5mil punten

Ik wil je dus vriendelijk vragen om overnieuw te beginnen. Als jij doorspeelt zul je uiteindelijk (Naar alle waarschijnlijkheid) mijn farm worden en/of edeltarget worden. Dat zijn er al we(e)k(en) voorbij gegaan. En heb je dus in feiten enkele dagen/weken je tijd weggegooid. Als je nu overnieuw begint heb je maar 1 uur weggegooid en ben je weg uit de kern. Kies maar. 1uur verspillen of 120u - 480u verspillen. Aan jou de keus. ;)

Mvg,
cold case

Zoiets.
 

DeletedUser

Guest
Hola!

Ik zal me even voorstellen:

Ik ben Cold Case, ik speel onderhand nu al 2 jaar Tribal Wars. Ik heb dus veel ervaring, ik ken de meest gevorderde tactieken etc. etc. Ik heb vele massa-aanvallen gevoerd, getimed op 1 seconde. Ik heb op elke TW.nl wereld gestart, enkele TW.net, en tientallen speeds. In die tijd heb ik een tactiek ontworpen die vele keren succesvol was.

Ik ben inmiddels op elke wereld gestopt, om me volledig hierop te concentreren.

Een stat:
Wereld 2 - BoRmSiE. (Gestopt op 11.5mil punten

Ik wil je dus vriendelijk vragen om overnieuw te beginnen. Als jij doorspeelt zul je uiteindelijk (Naar alle waarschijnlijkheid) mijn farm worden en/of edeltarget worden. Dat zijn er al we(e)k(en) voorbij gegaan. En heb je dus in feiten enkele dagen/weken je tijd weggegooid. Als je nu overnieuw begint heb je maar 1 uur weggegooid en ben je weg uit de kern. Kies maar. 1uur verspillen of 120u - 480u verspillen. Aan jou de keus. ;)

Mvg,
cold case

Haha, dit soort berichten zijn altijd zo grappig... probeerden ze bij mij ook op w5, alleen lag ik niet in het Centrum, maar (toen) aan de rand :p
 
Bovenaan