Grappige IGM's

DeletedUser75569

Guest
Easy hoor, als ik mezelf hier zie staan:
30 Vestri Di Sumus Season 8.093.230 18.01.2016
31 The Dicktator ERROR 8.080.032 18.01.2016
32 .Robin Boots Bro. 7.654.345 gisteren
33 Haymitch Arr. 7.530.494 18.01.2016
34 why so serious...? Memo 7.502.978 18.01.2016
35 Cute Teddybear Season 7.081.260 gisteren
36 Super Sayian God Season 6.998.665 gisteren
37 Kangal Benji ?? 6.861.447 gisteren

En dat met maar 2 runs sturen



:D

Dat is inderdaad netjes, maar dat zullen geen 2 runs zijn, heb je anders nog nooit hoger zien in de lijst. ;)

Sommige hebben het druk met andere dingen, zo ook Teddy die veel verloor paar dagen terug. Doet ie het toch nog netjes met wat LC. ;)

Wij gaan ook lekker :eek:

mcmgyq0jlin.png
 

DeletedUser27722

Guest
Dat is inderdaad netjes, maar dat zullen geen 2 runs zijn, heb je anders nog nooit hoger zien in de lijst. ;)

Sommige hebben het druk met andere dingen, zo ook Teddy die veel verloor paar dagen terug. Doet ie het toch nog netjes met wat LC. ;)

Wij gaan ook lekker :eek:

mcmgyq0jlin.png

True, veel geinternd enzo (Mfufu). Indrukwekkend hoor! :rolleyes:
 

DeletedUser57985

Guest
Dat is inderdaad netjes, maar dat zullen geen 2 runs zijn, heb je anders nog nooit hoger zien in de lijst. ;)

Sommige hebben het druk met andere dingen, zo ook Teddy die veel verloor paar dagen terug. Doet ie het toch nog netjes met wat LC. ;)

Wij gaan ook lekker :eek:

mcmgyq0jlin.png

Omdat die lijst pas sinds eergister bestaat toevallig niet?

Het is wat je zelf wilt geloven, ben geen farmer dus verdoe daar weinig tijd aan. In de ochtend een runnetje en vlak voor de avond, zal vast dat ik inderdaad nog wat losse farmpjes heb bijgestuurd maar dat zal verre van de helft zijn van een normale run. ;) Had de dag ervoor dan ook iets minder gefarmd waardoor ze iets voller zaten, maar dan nog lig ik ook naast een speler als Mirage die gewoon dik farmt ;)
 

DeletedUser72524

Guest
Waarom niet? En hoezo heb je dat niet duidelijk gemaakt door óók zo'n actie te doen als afscheid?

Ik vond dat ik in een fase in mijn leven in ging waar TW niet een rol moet gaan spelen (vanwege drukte die gaat komen) en ik zei al maanden dat ik ging stoppen als w37 ophield en zodoende dus nu mijn woord waarmaken. Nee ik zou zo'n actie niet doen omdat team Vestri een team vol vrienden was (is).
 
Reactiescore
3.457
Ergens weet Sander wel dat hij zeer snel terugkomt :rolleyes:
 

DeletedUser57985

Guest
Precies, ik zei 1,5 jaar geleden ook dat ik voorgoed klaar was ivm tijdsgebrek en einde wereld en zie hier, ik speel weer :eek:
 

DeletedUser72524

Guest
Ik hoop het stoppen eigenlijk voor goed vol te houden, maar goed je merkt pas hoe verslaafd je bent op het moment als je iets niet hebt :p.
 

DeletedUser72524

Guest
Mensen krijgen te horen dat ik ben gestopt en meteen massa op Vestri, aasgieren! Maar geen probleem ik zou niet openbaar maken dat ik ben gestopt als ik geen vertrouwen heb in de huidige leden :)
 

DeletedUser60969

Guest
Ik hoop het stoppen eigenlijk voor goed vol te houden, maar goed je merkt pas hoe verslaafd je bent op het moment als je iets niet hebt :p.

Je speelt pas geen TW meer als je merkt hoeveel vrijheid je hebt zonder TW, pas als je die tijd niet meer kunt opvullen(/vervelen) gaat men weer TW spelen :p
 

DeletedUser72524

Guest
Je speelt pas geen TW meer als je merkt hoeveel vrijheid je hebt zonder TW, pas als je die tijd niet meer kunt opvullen(/vervelen) gaat men weer TW spelen :p

Ik weet iig dat ik vrijwel geen vrije tijd heb op dit moment
 
Bovenaan