Grappige IGM's

DeletedUser

Guest
41 is dan beter (kwa wereld) niet kwa AF want dat zijn een partij arro kwasten damm:p
als ze nu ook zo goed konden spelen als ze kunnen blaten werd het er nog leuker op....
 

DeletedUser75413

Guest
41 is dan beter (kwa wereld) niet kwa AF want dat zijn een partij arro kwasten damm:p
als ze nu ook zo goed konden spelen als ze kunnen blaten werd het er nog leuker op....

41 heb ik ook gespeeld :p
Ben daar al tijdje gestopt
 

DeletedUser

Guest
weet ik vriend(K)
je bent een stamlid geweest in [eds];)

voordat ik glory opzette;)
 

DeletedUser

Guest
jazeker:p
net begonnen (maar niveau valt me noggal tegen)

ben laatst begonnen in omgeving,
maar nu al ieder voorbij.

(bijna in ranking wat 3 dorpen staat toestemming nog onder 25:p)
 

DeletedUser51627

Guest
blueelitnl 31.08.15 13:32
Vicky doe eens lief

kusjes, je homeboy bas w40

Khaleesi . 31.08.15 13:33
Joe!

Ik wist niet dat Vic w40 heeft gespeeld :p

Alex

blueelitnl 31.08.15 13:36
W40 was in principe hetzelfde verhaal als dit haha
Alleen heft Vic toen wat smerige trukjes uitgehaald om staande te blijven ;) hij speelde toen destijds op PurrPurrfect.
Hij weet wel wie ik ben
__________
Mvg,
Bas|Blueelitnl


Khaleesi . 31.08.15 13:46
Je hebt een verkeerde voor man.

Vic is mijn broer :p Ik heb het em net gaan vragen, geen w40 ;)

Je hebt een verkeerde voor..

Alex

Khaleesi . 31.08.15 13:49
Oei ik herhaalde me :p

blueelitnl 31.08.15 13:50
grapjes

Het was geen grapje :rolleyes:
 

DeletedUser75413

Guest
Ja hij speelde W40 in Error en toen in Calm volgens mij ?
Dat was in een tijd dat ik W40 beetje liet gaan
 

DeletedUser

Guest
ik ken purr van w31, (daar draaide ik een half jaar mee aan zijn vv) samen met hem de vijand er uit kunnen deffen met toch vrij veel moeite.

Maar dankzei acties daar heeft deze speler goed gepresteerd. (uiteindelijk na een wereld stabb is het acc toch gevallen)
hier was geen ontkomen meer aan....:(

maar zag naam voorbij komen en wou toch even vermelden dat het team purr een sterk en waardig team is (ook onder zeer hoge druk)
 
Reactiescore
154
Zat op 40 in Error, naar Calm gekomen, Error even orde op zaken gesteld met hun 2000 clears (voor die fase veel :p) op boer :D Weg Purr.

Daar speelden Bonaya (?), Victor en Kelvin :p
 

DeletedUser66195

Guest
haha dorpje overgenomen deze morgen, ts stond op 59 :p

gosuraw 05.09.15 12:21
NA mijn applicatie heb ik bij vamned aangegeven dit dorp te gaan pakken, heb hem gecleard en alles en al 2x edel langs gehad en jij pakt hem?

Three Little Birds 05.09.15 12:22
haha lol

de meeste maken eerst een trein, dan kom je niet zon dingen tegen ;)

gosuraw 05.09.15 12:23
er was mij verzocht haast te maken en dat heb ik dus gedaan heb nog van kastelen roven een coin voor extra munten dus wilde deze edelen en hem dan gebruiken

Three Little Birds 05.09.15 12:33
Haha, wel grappig want hoe moeten wij weten welk dorp jij edelt???

gosuraw 05.09.15 12:33
aangezien ik dat bij vamned had aangegeven?

Three Little Birds 05.09.15 12:34
ik heb geen contact met hem hoor XD

gosuraw 05.09.15 12:35
eind van het lied is dus dat ik een dorp clear en edelsessie start en nu geen dorp heb. prima dan weet ik waar ik sta als applicant.

Three Little Birds 05.09.15 12:37
Kijk als ik door had gekregen welk dorp je zou pakken dmv een pm ofzo was ik niet eens begonnen aan dat dorp XD

gosuraw 05.09.15 12:38
'begonnen'? waar ben jij precies mee begonnen als ik vragen mag het dorp was gecleard het enige waar jij aan bent 'begonnen' is 4 edels sturen. en als ik jullie recruiter PM neem ik aan dat het bericht op het forum geplaatst wordt en ik geen verstoring krijg met het overnemen van het desbetreffende dorp.

Three Little Birds 05.09.15 12:40
Maar dit is niet gebeurt...

gosuraw 05.09.15 12:40
daarbij kan ik moeilijk de hele stam gaan pmen zeker omdat dit dorp niet in jullie directe omgeving ligt. er liggen namelijk 3 interessante dorpen in jullie directe omgeving die veel makkelijker en sneller te pakken waren

Three Little Birds 05.09.15 12:41
Volgensmij ben ik je enige buurman als je in de stam zou zitten dus zeggen de hele stam is ook een beetje overbodig...

gosuraw 05.09.15 12:44
voordat je dit dorp pakte lagen er nog ongeveer 20-25 velden tussen ons en ik was eigenlijk ook niet van plan die kant op te edelen tot ik zag dat jullie door shh onder druk gezet werden en ik besloot dichterbij het gevecht te komen voor onder andere ondersteuning

gosuraw 05.09.15 12:46
het hoofdzakelijke is dat ik het gewoon vervelend vind dat wanneer ik het idee heb informatie verstrekt te hebben dat ik dan als nog een dorp 'verlies', het dorp zelf maakt mij niet eens zoveel uit aangezien het makkelijker is eerst een dorp dichterbij te pakken.

Three Little Birds 05.09.15 12:56
wat zit je zeuren man :p

als je het dorp wil moet je maar edelclear sturen hé :p

Three Little Birds 05.09.15 12:57
het spel heet tribalWARS eh :p

gosuraw 05.09.15 13:00
en wat schiet ik daar mee op? een mogelijke toekomstige stamgenoot aanvallen heeft A) weinig nut B) bevorderd niet de kansen om toegelaten te worden.

Ik geef enkel aan dat als applicant die vrij veel informatie heeft vrijgegeven ik dit niet verwacht had. En ik vind de stijl waarop je communiceert overigens niet heel adequaat.

Three Little Birds 05.09.15 13:01
hahaha xd

gosuraw 05.09.15 13:03
gezien de hoeveelheid emoticons die je gebruikt gok ik ook dat jullie relatief jong zijn. En ik ben klaar met dit voorval te bespreken aangezien het nergens toe gaat leiden en het een toekomstige samenwerking niet ten goede zal komen.

Three Little Birds 05.09.15 13:04
aight eindelijk gedaan met zeuren xd

gosuraw 05.09.15 13:05
Ik heb in geen geval gezeurd aangezien ik geen eis heb gesteld of een verzoek heb ingediend maar zie mijn berichten hoe je wil.

Three Little Birds 05.09.15 13:08
zeuren

(inergatief) veelvuldig en langdurig klagen over weinig belangrijke zaken

gosuraw 05.09.15 13:14
Weinig belangrijke zaken is subjectief aangezien jij weinig waarde hecht aan de informatie die ik heb verschaft betekent niet dat ik dat ook doe. daarbij vraag ik mij af wat bij jij langdurig is. Daarbij heb ik deze zaak vanuit verschillende invalshoeken benaderd dus veelvuldig vind ik ook niet gepast gezien de meeste berichten een reactie was op het door jou gegeven antwoord. Ik heb daarbij op het eind een kleine samenvatting gemaakt van 'de weinig belangrijke zaak' en die u voorgelegd en als u dat veelvuldig genoeg vindt om het te betitelen als zeuren kan ik u maar 1 ding zeggen life is gonna be tough.

Three Little Birds 05.09.15 13:18
peace i'm out xd
 

DeletedUser75778

Guest
Ik kan zijn frustratie enkel maar begrijpen, geef die jongen dan toch ook zijn erkenning :p Dit langdradige beklag heb je toch wel deels uitgelokt dankzij je eigen antwoorden
 
Bovenaan