Grappige IGM's

DeletedUser75798

Guest
Ach ja, dat zal met verloop van tijd wel tonen in de "strijd" zeker? :rolleyes:
 

DeletedUser75778

Guest
Precies, het is altijd beter om op basis van in-game skills iemand te beoordelen :)
 

DeletedUser75798

Guest
Maar als ik je die PM zou doorsturen, was het toch een lachertje hoor :D
 

DeletedUser75778

Guest
Haha ja geloof ik, ik geniet ook van hem. Maar ik geef er dan liever een positieve draai aan :D
 
Reactiescore
3.536
Misschien is zijn manier van communicatie wat minder ontwikkeld ja, maar meer ook niet :p

Aan manier van communicatie kan je zijn ervaring al afleiden en uit dat stukje pm kan ik al zien dat hij geen noemswaardige ervaring heeft. En als je dat niet hebt ben je nog een newbie en dus niet echt pro.

Ik oordeel niet op de manier waarop die het zegt maar wel wat die zegt en dat zegt mij genoeg om hem al goed te kunnen beoordelen.

Dan spreek ik niet over hun account maar om de speler die dat stuurde.
 

DeletedUser75778

Guest
Aan manier van communicatie kan je zijn ervaring al afleiden en uit dat stukje pm kan ik al zien dat hij geen noemswaardige ervaring heeft. En als je dat niet hebt ben je nog een newbie en dus niet echt pro.

Ik oordeel niet op de manier waarop die het zegt maar wel wat die zegt en dat zegt mij genoeg om hem al goed te kunnen beoordelen.

Dan spreek ik niet over hun account maar om de speler die dat stuurde.

Dat is 100% een mening en nog eentje waar ik me niet in kan vinden ook. Ik ken een aantal spelers die als een 'newbie' communiceren maar die echt wel wat kunnen.
 
Reactiescore
3.536
Dat is 100% een mening en nog eentje waar ik me niet in kan vinden ook. Ik ken een aantal spelers die als een 'newbie' communiceren maar die echt wel wat kunnen.

Nogmaals ik beoordeel hem niet op de manier waarop die het zegt (want die is ook noob) maar wat die zegt.
En mss kunnen die 'wel wat' maar top 25 is dat zeker niet waardig.
 

DeletedUser11726

Guest
je moet niet deftig kunnen praten voor aanvallen en edels te sturen zelf ben ik gene krak met type haha
 

DeletedUser9529

Guest
Ja, ik ook. Enkele jaren samengespeeld met Rotzak zijn vrouwke op W4, good good times :D
 

DeletedUser11726

Guest
idd maar dat is lang geleden he :) fobia van waar w2 of w4 ? :)
 

DeletedUser11726

Guest
oh oke w9 weet ik of weet ik niet zo veel meer PG* zat ik (en was meer internen dan wat anders ermee gestopt)
 

DeletedUser11726

Guest
ja voor mij wel :D ma dan veelvoud haha vroeger was da ne skill nu nie meer idd :p
 

DeletedUser45617

Guest
Veel relaxter :p. Nu vergt het veel meer tijd allemaal :'(.
 
Bovenaan