Grappige IGM's

DeletedUser75856

Guest
Evil Big om 16u12
Ja haha wat een noob die mao kingdong

Seppe of the pants om 16u13
gelijk heb je ik ban hem
 

DeletedUser75859

Guest
Echt 0 respect voor deze mensen...

FrigginInsanity vandaag om 23:20 uur
Beste,

nogal dom en riskant dat te doen voor een BG aanvraag, iets wat op een later tijdstip ook kan als u veilig en wel stilstaat en/of achter uw computer zit. Als u dat risico van een ongeluk wilt nemen stel ik dat niet erg op prijs. U brengt zowel uzelf, uw medepassagiers en andere verkeersdeelnemers in gevaar!
Nog steeds een nee wegens een geen nette brief.

Davy - FrigginInsanity
Ottomania vandaag om 23:18 uur
Dat komt omdat ik nu zit te rijden. En heel ff snel getypt hebt
FrigginInsanity vandaag om 23:17 uur
Beste,

Zeer slordige aanvraag, matig Nederlands richting straattaal toe, dan neem ik deze aanvraag ook niet serieus. Deze word dan ook zonder enig overleg per direct afgewezen.

Davy - FrigginInsanity
Ottomania vandaag om 23:15 uur
Hey, wij zijn op zoek naar een goede bg. Wij hebben weinig leden, maar dat komt wij zorgvuldig onze leden uitkiezen. Wij zijn zeer actief en steunen elkaar..

Als je wat vindt kunnen we elkaar bg worden :D
 

DeletedUser

Guest
Gah de reacties over straattaal, die Deevie wil te graag professioneel over komen. Vervolgens zelf zinnen zonder hoofdletter beginnen en afsluiten met het tenenkrommende "Nog steeds een nee wegens een geen nette brief".

Het getuigt juist van toewijding dat die arme jongen zo graag deze aanvraag wilde verzenden dat hij het maar tijdens het rijden deed!
 

DeletedUser63354

Guest
Echt 0 respect voor deze mensen...

FrigginInsanity vandaag om 23:20 uur
Beste,

nogal dom en riskant dat te doen voor een BG aanvraag, iets wat op een later tijdstip ook kan als u veilig en wel stilstaat en/of achter uw computer zit. Als u dat risico van een ongeluk wilt nemen stel ik dat niet erg op prijs. U brengt zowel uzelf, uw medepassagiers en andere verkeersdeelnemers in gevaar!
Nog steeds een nee wegens een geen nette brief.

Davy - FrigginInsanity
Ottomania vandaag om 23:18 uur
Dat komt omdat ik nu zit te rijden. En heel ff snel getypt hebt
FrigginInsanity vandaag om 23:17 uur
Beste,

Zeer slordige aanvraag, matig Nederlands richting straattaal toe, dan neem ik deze aanvraag ook niet serieus. Deze word dan ook zonder enig overleg per direct afgewezen.

Davy - FrigginInsanity
Ottomania vandaag om 23:15 uur
Hey, wij zijn op zoek naar een goede bg. Wij hebben weinig leden, maar dat komt wij zorgvuldig onze leden uitkiezen. Wij zijn zeer actief en steunen elkaar..

Als je wat vindt kunnen we elkaar bg worden :D

Je komt zelf over als degene die uitgelachen moet worden :D
 
Reactiescore
154
Echt 0 respect voor deze mensen...

FrigginInsanity vandaag om 23:20 uur
Beste,

nogal dom en riskant dat te doen voor een BG aanvraag, iets wat op een later tijdstip ook kan als u veilig en wel stilstaat en/of achter uw computer zit. Als u dat risico van een ongeluk wilt nemen stel ik dat niet erg op prijs. U brengt zowel uzelf, uw medepassagiers en andere verkeersdeelnemers in gevaar!
Nog steeds een nee wegens een geen nette brief.

Davy - FrigginInsanity
Ottomania vandaag om 23:18 uur
Dat komt omdat ik nu zit te rijden. En heel ff snel getypt hebt
FrigginInsanity vandaag om 23:17 uur
Beste,

Zeer slordige aanvraag, matig Nederlands richting straattaal toe, dan neem ik deze aanvraag ook niet serieus. Deze word dan ook zonder enig overleg per direct afgewezen.

Davy - FrigginInsanity
Ottomania vandaag om 23:15 uur
Hey, wij zijn op zoek naar een goede bg. Wij hebben weinig leden, maar dat komt wij zorgvuldig onze leden uitkiezen. Wij zijn zeer actief en steunen elkaar..

Als je wat vindt kunnen we elkaar bg worden :D

Tenzij je laatste bericht expres zo is getypt ben jij toch wel de persoon die juist 'uitgelachen' moet/mag/kan worden?
 

DeletedUser24056

Guest
"Nog steeds een nee wegens een geen nette brief"

wat ben je dan voor pauperkneus?
 

DeletedUser75778

Guest
Ach komop, muggenzifterij. Het punt is dat hij niet met een nette aanvraag komt en dat hij achter het stuur typt. Dat Davy dan net een pietluttig foutje maakt in de zin is geen reden om hem zo af te zeiken.
 

DeletedUser

Guest
Gaat me er meer om dat ie gaat klagen over het Nederlands van de ander, en dan zelf "Nog steeds een nee wegens een geen nette brief." typt. Daarnaast is het een browserspel hé.. "Als u dat risico van een ongeluk wilt nemen stel ik dat niet erg op prijs. U brengt zowel uzelf, uw medepassagiers en andere verkeersdeelnemers in gevaar!" Dit lijkt meer op wat een politieagent tegen me zou zeggen, niet iemand die net als ik in mijn vrije tijd een spelletje speelt :eek:
 
Bovenaan