Grappige IGM's

DeletedUser

Guest
Daarom farm ik jullie eruit als ik aan farmen ben ja :eek:
Achja nog 1/2 maandjes en we hopelijk front als jullie je acci nog niet gedelete hebben :)

Owja daarom zeiden jullie in een pm dat het niet lukte om de rover bij te houden/dat ie te snel ging :eek:
Ja straks gaan we op delete, bang voor Queer of nerds, almachtige account hopper :rolleyes:

Grappig trouwens dat jullie nu opeens oorlog willen als jij 3 dagen op het acc zit, en daarvoor steeds probeerden ons Bliss in te praten :D:D
 

DeletedUser69001

Guest
Owja daarom zeiden jullie in een pm dat het niet lukte om de rover bij te houden/dat ie te snel ging :eek:
Ja straks gaan we op delete, bang voor Queer of nerds, almachtige account hopper :rolleyes:

Grappig trouwens dat jullie nu opeens oorlog willen als jij 3 dagen op het acc zit, en daarvoor steeds probeerden ons Bliss in te praten :D:D

Toen zat ik er nog niet op te farmen :cool: moet je trouwens niet de rover nog een beetje meer boosten ? dalijk haal ik je weer in hoor zonder te farmen :eek:
 

DeletedUser

Guest
Toen zat ik er nog niet op te farmen :cool: moet je trouwens niet de rover nog een beetje meer boosten ? dalijk haal ik je weer in hoor zonder te farmen :eek:

Jij hebt echt grootheidswaanzin :eek: En sorry man, we moeten wel keihard boosten omdat jij m anders zonder te farmen pakt :eek: Dat noem je nou spelerfarms, ken je ze? Knap trouwens dat jij een rover kan pakken zonder te farmen, jullie lc die schijten 4m gs per dag ofzo?

dus jij bent de farmslet?

Als je zn posts leest zou je ook niet denken dat ie verder veel talenten heeft, behalve misschien stand up comedy :D
 
Reactiescore
43
2l8ku9c.png


Ja gvd eentje is een beetje mad
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Haha die is mooi:D:D
 

DeletedUser67467

Guest
Waarom krijg ik nooit zo'n mededelingen toegestuurd.
Komaan jongens, ik wil ook eens lachen :(
 

DeletedUser

Guest
StealHimSon 07.06.15 16:38
Jess hoeveel PA had jij op dit acc gezet

Roboro 07.06.15 16:41
900

StealHimSon 07.06.15 16:42
378 zie ik. Wou ze terugsturen maar als je zulke zever verkoopt heb ik niets meer te zeggen.

Roboro 07.06.15 16:49
Ik ben jess niet.

Roboro 07.06.15 16:50
Tevens is dat diefstal maar ach.

StealHimSon 07.06.15 16:51
Is geen diefstal want PP is via haar IP op haar account naar dit account overgedragen ;). En als ik dan eens vriendelijk wou zijn vind je het nodig zo te reageren ipv gewoon te zeggen dat je het niet weet. maar ach.

Roboro 07.06.15 16:55
Je bent een drama queen jij. Ik ga niet op mijn knieën voor PP die jou niet toebehoort. Je doet alsof je haar een gunst doet, grapjurk.

StealHimSon 07.06.15 16:56
oki doei, jij bent wel de drama queen die me overal een slechte naam geeft. dus hjb please en leer tw spelen. met je gewonnen stab wereldje ;).


Een droeftoeter en nog een dief ook :)
 

DeletedUser

Guest
Hjb en ga tw leren spelen please, met je gewonnen stab wereldje.

Legendarisch lekkere quote :D:D
Wel een trieste boel verder :p
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Moet dit grappig zijn Roboro?:eek:
 

DeletedUser63354

Guest
Waarom probeer je hem pp af te troggelen?

Dan ben jij toch eigenlijk ook een dief? Of mag je 'stelen' als diegene van jou gestolen heeft?

Roboro stabb !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 nooobbb
 
Bovenaan