Grappige IGM's

DeletedUser11726

Guest
vinD je dat alle vroeger zaten werelden vol (w2 zelf begonne ergens in k80 of 82) veel meer mense dat jou konde aanvallen je had geen tagger(tenzij script). geen farma assist niks alles maneul of met paar scripts :p en nu maar 20 dorpies vroeger alles acc zo 3 duizend :p
 

DeletedUser9529

Guest
Nu gaan zeker aanvalsskills veel te easy met alle scriptjes waardoor je op de milliseconde kan gaan timen, vroeger was het een vaardigheid waarbij je goeie point-to-pointreflexen moest hebben aangezien zelfs T-timen nog verboden was :D
 
Reactiescore
1.075
vrij logisch dat inno aanval skills makkelijker maakt dan deff, geld inkomsten u know
 

DeletedUser11726

Guest
vrij logisch dat inno aanval skills makkelijker maakt dan deff, geld inkomsten u know
voor skils (edeltrein enzo ) en looptijden te zien betaal ik ook geen cent meer hoor :D ma nu farmassist (nog verboden geweest) en acc maneger dat alles voor jou doet die kosten dan wel weer geld oke heb farmassist maar acc manger heb ik niet nodig zit genoeg achter mijn acc :p
 

DeletedUser63918

Guest
toverkoning!!! 02.08.15 20:53
komt goed geloof me ik ben een jongen die alles in zijn eentje kan. zullen we zien hoe ver het komt.

Lion. 02.08.15 20:55
WOW. Kun je dan ook in je eentje kinderen krijgen?

Vond hem wel leuk. :)
 

DeletedUser61651

Guest
Als jongen een kind krijgen vind ik persoonlijk vrij vreemd :p
 

DeletedUser9529

Guest
thegoeroe 12.07.15 20:47
Jij wil graag van je edels af?????

Svartidaudi 13.07.15 05:39
Enorm! Moest je nu nog eens goed kunnen deffen ;)

pDzOE5D.png


:eek: :eek:

Altijd leuk, mensen met grote mond :rolleyes:
 

DeletedUser9529

Guest
Heb achteraf jammergenoeg geen boze PM meer gekregen :(

Edit: deze nog gekregen toen ik een treintje stuurde vandaag:

kWXKVLy.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser9529

Guest
Ik scout een dorpje, zie dat er amper iets in staat en stuur een treintje. Dan komt dit:

taylorswiffer 20.08.15 12:23
jouw profiel is echt cringe man

Svartidaudi 20.08.15 12:28
Oh, ik krijg een treintje dus ga wat lopen schelden? Volwassen van je!

It's all part of the game... ;)

taylorswiffer 20.08.15 12:29
niet vanwege het treintje, gewoon jouw profiel. blegh

taylorswiffer 20.08.15 12:29
fedorameister?

Svartidaudi 20.08.15 12:29
Als het je niet aanstaat hoef je er simpelweg niet meer naar te kijken.

taylorswiffer 20.08.15 12:30
het is niet alsof ik het nu kan vergeten. Maar de vraag is, ben jij een fedorameister?

taylorswiffer 20.08.15 12:30
M'lady

taylorswiffer 20.08.15 12:31
jij rockt die fedora's he

Svartidaudi 20.08.15 12:31
Mooie dorpsnaam trouwens, ik zal het maar als compliment opvatten. Niets laf aan scouten en edelen trouwens, dat is net het hele doel van het spel :)

Nah, ben geen fan van hoedjes.

Enz, enz. Vriendelijke jongen, onze Swiftie. O ja, die dorpsnaam heeft hij veranderd naar 'Je bent een laffe hond'. Matuur!
 

DeletedUser

Guest
Ik scout een dorpje, zie dat er amper iets in staat en stuur een treintje. Dan komt dit:


Enz, enz. Vriendelijke jongen, onze Swiftie. O ja, die dorpsnaam heeft hij veranderd naar 'Je bent een laffe hond'. Matuur!

Waarom edel je dan een 1k dorpje i.p.v. een van z'n 10k dorpjes. :p

Moet wel toegeven dat het een knappe vent is aan z'n profiel te zien. :eek:
 

DeletedUser9529

Guest
Zijn grote dorpjes liggen veel te ver voor mij, hij heeft net zoals ik een rimjump gedaan. Wil daar een clustertje uitbouwen anders valt er niks te beginnen tegen TFD met mijn huidige 2 dorpjes daar :p
 
Bovenaan