Grappige IGM'S

DeletedUser74621

Guest
Wanneer kom jij eens met een inhoudelijke post ipv dat te zeggen tegen andere mensen? ;)

Ik reageerde op jou post dat je hypocriet bent en vervolgens noem jij me noob terwijl je 0 kennis hebt waar ik überhaupt speel.
En dan te bedenken dat je het op mij afschuift met je jij reageert niet inhoudelijk.
Jij bent echt diep triest zeg
 
Reactiescore
1.015
Ik reageerde op jou post dat je hypocriet bent en vervolgens noem jij me noob terwijl je 0 kennis hebt waar ik überhaupt speel.
En dan te bedenken dat je het op mij afschuift met je jij reageert niet inhoudelijk.
Jij bent echt diep triest zeg

Mijn post was een reactie op de vergelijking van krepox met W18. In top/flop tipt hij Vitae gewoon als winnaar en in de vergelijking zegt ie Vitae = |P|. |P| verloor tegen de BG van Break en EQUI! dus als ik zeg dat hij zichzelf tegenspreekt en jij noemt dat een hypocriete post?

Nee, je reageert niet inhoudelijk en dat is ok. Het is inmiddels wel duidelijk dat je dat nooit zal kunnen. Je vertoning op het AF kan je zien als Bert en Ernie: pure comedy. Verstandelijk schiet je echter tekort :)
 

DeletedUser74621

Guest
Mijn post was een reactie op de vergelijking van krepox met W18. In top/flop tipt hij Vitae gewoon als winnaar en in de vergelijking zegt ie Vitae = |P|. |P| verloor tegen de BG van Break en EQUI! dus als ik zeg dat hij zichzelf tegenspreekt en jij noemt dat een hypocriete post?

Nee, je reageert niet inhoudelijk en dat is ok. Het is inmiddels wel duidelijk dat je dat nooit zal kunnen. Je vertoning op het AF kan je zien als Bert en Ernie: pure comedy. Verstandelijk schiet je echter tekort :)

Ik reageerde op het feit dat je je post denigrerend afsloot.
Fijn dat mensen zoals jij oordelen over mijn verstand.
 
Reactiescore
1.015
Ik reageerde op het feit dat je je post denigrerend afsloot.
Fijn dat mensen zoals jij oordelen over mijn verstand.

Aangezien ik die post op krepox enkel dat zei en je pas kan doelen op m'n eerste post richting jou na je achterlijke reactie maak je jezelf nog eens belachelijk ;)
 

DeletedUser74621

Guest
Aangezien ik die post op krepox enkel dat zei en je pas kan doelen op m'n eerste post richting jou na je achterlijke reactie maak je jezelf nog eens belachelijk ;)

Hehe,

Het zal wel veel plezier kerel.
Zat ik maar in Seau lag ik wat dichter bij je.
 
Reactiescore
111

DeletedUser73195

Guest
Onderwerp Aanmelding afgewezen
Verzonden 19.07.15 23:25:36
Helaas moeten we je melden dat je aanmelding voor de stam Vestri Novus Proximum afgewezen werd.
Shit, ik dacht dat zij iedereen rekruteerden..
 

DeletedUser75234

Guest
Zou het terecht zijn dat ik bij dit bericht mn bedenkingen heb? :confused:
Ik heb het gevoel dat er een beetje ironie aan vast hangt :rolleyes:
 

DeletedUser75234

Guest
Zou voor mij ook een eer zijn :eek:

Gelieve eerst een mooie soli te schrijven over wat je te bieden hebt! :eek:
Om even wat misverstanden te vermijden trouwens... Ik heb hem dat niet gevraagd he. Ik had hem bericht gestuurd dat als hij zo graag dorpen neemt in ons cluster, hij maar onze mb moet worden :D
 
Reactiescore
3.536
Cenosillicafobie 13.09.15 15:55
hey hey,

Michael hier.

Vandaag pas ik weer eens op t accie, helaas zit ik vandaag met een kleine lagg, gezien al me huisgenoten op dit moment ook de wifi gebruiken...

Moeten nog maar 2 treintjes gesniped te worden, maar mij lukt t niet meer haha, heb een standaard lag van 1-10 seconden, waardoor de geluksfactor gewoon veelste hoog is... :(

Zou jij ajb ff die 2 treintjes voor me kunnen snipen? (a)

Mvg, Michael

TheUltimateFighter 13.09.15 15:58
Zit jij niet in een stam van 20 spelers?

Jannes.

Cenosillicafobie 13.09.15 15:58
oooh verkeerde aangeklikt
ups <3

TheUltimateFighter 13.09.15 15:59
Hahaahahahaha

Jannes.

Toch wel fail waardig :D:D
 
Reactiescore
7.918
....

bassienw 09.11.15 21:12
Kom je met het restant van je scouts? De verkenning op het vorige dorp liet je 1435 witte schimmels achter.

Hoorde dat aftersky bezig was een nieuwe stam op te richten met de beste spelers uit Seau, Vitea en Rush en hem.

Ik lag me rot om die gast.

Het zou jammer zijn dat dan de wereld voorbij zou zijn zonder echter gevechten, want ik denk dat het uiteindelijk tussen jullie en Vitea zou gaan.


Met vriendelijke groet,

[player]bassienw[/player]

Definition of Insanity 09.11.15 21:14
Ja, Seau is aan het vallen, en iedereen gaat naar de nieuwe stam van Dante

Met vriendelijke groet,
Steven | [player]Definition of Insanity[/player]
 
Bovenaan