Grappige IGM'S

DeletedUser3435

Guest
Een ratje? Dat is wel iets nieuws wat ik hoor van GK.
You know nothing, Jonn Snow. :D Nee heeft Stuff geleaved en zit nu in Seau. te verkassen, lijkt me niet zo proper maar goed dat is mijn mening.

Ik ook. In zijn Pm stond ook al een parade aan scheldwoorden. Ratje stond daar nog niet in.
Scheldwoorden? Vertel eens.. :D Dat je een lafaard bent is geen scheldwoord en is trouwens ook zeker geen leugen. Maar had zeker verwacht dat je weer met een AF post van het niveau van een klein kind zou afkomen zoals 'I don't care' of zo een kinderachtig prentje, held.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
7.918
"Misselijk makend ventje, zielig ventje" en de dosis w18 meuk wat ik heb geskipped. Ik ben idd een held. Bedankt voor het benoemen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser3435

Guest
"Misselijk makend ventje, zielig ventje" en de dosis w18 meuk wat ik heb geskipped.
Oh dat zijn scheldwoorden dan? Misschien moet je scheldwoorden eens opzoeken op wikipedia zodat de betekenis ervan je een beetje duidelijker gaat worden. ;) Oh ja dat heb je geskipped, stoer hoor.
 

DeletedUser60969

Guest
Ga je weer met je leugens. Die 3 recruits (lionheart, alexander, Deathwing) waren in overleg en met goedkeuring van de Mental leiding. Heb ik al 10 keer ofzo uit mogen leggen. Jij roept dat het niet in overleg was, ik leg uit dat het wel zo was, maanden verstrijken, en je roept nog een keer dat het zonder overleg was. Vraag het aan Triador, het was gewoon in overleg met jullie.

Kaarten kunnen leugens vertellen (laten diplomatie niet zien). Stats kunnen ook leugens vertellen (bijvoorbeeld interns, stabs). Als je het zo ziet dan ja, hadden jullie vrij veel front. Niet genoeg om van een def tekort te spreken, helemaal niet wanneer je bedenkt dat Something Unique banden met mensen als Casimodo had etc. Feit blijft dat je BG (ik) een massa kreeg van je vijand (Story) en jullie, als stam die de helft van de wereld besloeg, er voor hebben gekozen om niet te helpen. Onwil. Een stab. Andersom waren mijn laatste acties op W37 (een massa afslaan zodat ik mezelf als buffer tussen jullie en Story hield, cleonito aanvallen en jullie mij laten internen) zonder uitzondering in dienst van Mental. Want ik ben zo'n waardeloze BG.

Is niet in overleg gegaan met de leiding van Mental, dan had ik het wel moeten weten. Niets voor niets lag Lionheart meteen onder vuur door mij toen jij het nodig vond om die spelers aan te nemen.
Maar je kan op alle werelden en alle nieuwe werelden wel weer je leugens verspreiden, zoals het lijkt dat het nooit aan jou heeft gelegen, maar dat heeft weinig zin. Als ik je verhaal weer ga weerleggen dan noem je mij een leugenaar en stabber, ben je er weer even niet en na een paar maand komt hetzelfde onzin verhaal weer op een andere wereld. Eigenlijk zit niemand hier ook op deze onzin te wachten, net als die nutteloze W18 discussies.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
You know nothing, Jonn Snow. :D Nee heeft Stuff geleaved en zit nu in Seau. te verkassen, lijkt me niet zo proper maar goed dat is mijn mening.

Nee, dat is inderdaad niet zo netjes. Het is nou niet echt iets representatief om hem meteen als ratje te bestempelen natuurlijk. Hij zit nog niet op het niveau van Agonaize etc.


Oh dat zijn scheldwoorden dan? Misschien moet je scheldwoorden eens opzoeken op wikipedia zodat de betekenis ervan je een beetje duidelijker gaat worden. ;) Oh ja dat heb je geskipped, stoer hoor.

Tegenwoordig is het minst wat je zegt al een scheldwoord, ik noem mensen noob en ik scheld hun al uit.. Niks meer gewoon.
 
Reactiescore
7.918
Tegenwoordig is het minst wat je zegt al een scheldwoord, ik noem mensen noob en ik scheld hun al uit.. Niks meer gewoon.

Helemaal niet, gaat er om hoe je mensen behandeld. Dat doe in mijn opinie vaak erg denigrerend. Echter hebben we het hier ook al zo vaak over gehad dat het me niet nodig lijkt het hier weer over te hebben.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Het feit dat ik mensen behandel zoals ze moeten behandeld worden? Ik behandel spelers die respect verdienen met respect, en al diegene die alleen maar kunnen zeiken over mijn ego maar niks van me weten behandel ik denigrerend ja.

Jij behandelt Krepox bijvoorbeeld niet denigrerend wil je zeggen? Iedereen is denigrerend op zijn eigen manier, de ene al wat meer dan de andere. Maar, je hebt gelijk.

Wees blij dat ik t voor je opnam ;)
 

DeletedUser3435

Guest
Nee, dat is inderdaad niet zo netjes. Het is nou niet echt iets representatief om hem meteen als ratje te bestempelen natuurlijk. Hij zit nog niet op het niveau van Agonaize etc.

Tegenwoordig is het minst wat je zegt al een scheldwoord, ik noem mensen noob en ik scheld hun al uit.. Niks meer gewoon.
Agonoize was een verschrikkelijk ventje, echt een ramp, maar hij was toch altijd trouw aan EQUI ofniet? :D Zo een spelers zijn onbestaande op die nieuwe werelden blijkbaar, echt heel triest. Wie had ooit gedacht dat ik Agonoize zelfs nog moest prijzen.

Ja vertel me wat, is niet normaal, alles is schelden of mensen met de grond gelijk maken.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Dat wel, het eeuwige EQUI lid ja, dat is wel iets wat zo is. Maar stamoverlopers vermenigvuldigen zich sinds +- w40 denk ik. Daarvoor was er bijna en/of geen sprake van. Maar het blijft natuurlijk wel een vrije keuze, als hij de stam niet leuk vindt, mag hij overstappen mits deftige beargumentering vind ik.
 

DeletedUser69389

Guest
Agonoize was een verschrikkelijk ventje, echt een ramp, maar hij was toch altijd trouw aan EQUI ofniet? :D Zo een spelers zijn onbestaande op die nieuwe werelden blijkbaar, echt heel triest. Wie had ooit gedacht dat ik Agonoize zelfs nog moest prijzen.

Ja vertel me wat, is niet normaal, alles is schelden of mensen met de grond gelijk maken.

Was en is alleszins beter dan Ringo de Bingo. Onze eeuwige stabber.


facepalm_bert.jpg
 

DeletedUser35742

Guest
Is niet in overleg gegaan met de leiding van Mental, dan had ik het wel moeten weten. Niets voor niets lag Lionheart meteen onder vuur door mij toen jij het nodig vond om die spelers aan te nemen.
Maar je kan op alle werelden en alle nieuwe werelden wel weer je leugens verspreiden, zoals het lijkt dat het nooit aan jou heeft gelegen, maar dat heeft weinig zin. Als ik je verhaal weer ga weerleggen dan noem je mij een leugenaar en stabber, ben je er weer even niet en na een paar maand komt hetzelfde onzin verhaal weer op een andere wereld. Eigenlijk zit niemand hier ook op deze onzin te wachten, net als die nutteloze W18 discussies.

Je bent ook een leugenaar, de recruits zijn namelijk in overleg met jullie gebeurt. Als jouw geheugen je in de steek laat, of als je hier verder wilt liegen, is dat geheel jouw probleem. Niet het mijne. Ik heb me tot het bittere eind als trouwe BG gedragen, misschien kun je daaruit voor jezelf de conclusie trekken dat ik dus geen dingen doe waar mijn BG last van zou kunnen hebben, zonder die BG eerst te raadplegen. Een stabber ben je ook, maar dat is heel Mental. Zie vorige pagina.

Je gebruikt mijn verwijt aan jullie nu tegen mij. Verzin zelf eens iets.
 

DeletedUser60969

Guest
Mijn geheugen laat mij niet zo vaak in de steek, en die paar keer dat die dat doet kan ik altijd weer in het archief kijken hoe het nu precies zit.
En ik weet niet wat het probleem met je is, misschien weet je niet hoe je je hoort te gedragen als BG of als speler. Het komt namelijk stelselmatig voor dat er problemen komen als jij ergens speelt, maar dat zal vast niet aan jou persoonlijk liggen maar aan een ander.
 

DeletedUser62889

Guest
Agonoize was een verschrikkelijk ventje, echt een ramp, maar hij was toch altijd trouw aan EQUI ofniet? :D Zo een spelers zijn onbestaande op die nieuwe werelden blijkbaar, echt heel triest. Wie had ooit gedacht dat ik Agonoize zelfs nog moest prijzen.

Ja vertel me wat, is niet normaal, alles is schelden of mensen met de grond gelijk maken.

Nee, dat is inderdaad niet zo netjes. Het is nou niet echt iets representatief om hem meteen als ratje te bestempelen natuurlijk. Hij zit nog niet op het niveau van Agonaize etc.




Tegenwoordig is het minst wat je zegt al een scheldwoord, ik noem mensen noob en ik scheld hun al uit.. Niks meer gewoon.

Vergeet Zombie niet :p
 

DeletedUser3435

Guest
Hahaha ja, Zombie... Mooie tijden. :D WAO valt eigenlijk wel te vergelijken met EQUI, Seau met Break en Vitae met |P|.
 
Reactiescore
1.015
Dus je zegt dat Vitae weggespeeld gaat worden? strookt niet met wat je anders zegt he domoor ;)
 
Bovenaan