Grappige IGM'S

DeletedUser74596

Guest
Hier kan je alle leuke of grappige IGM's van wereld 42 posten.
 

DeletedUser75323

Guest
4m0ee8whlgf.png


Lol :D
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ik wou eens te weten komen wat er nu plezant is aan dat grammarnazi zijn... Wel het is best eens leuk anderen te irriteren met wat je zelf zovaak tegen je krijgt :D

SS5Goku 20.01.15 11:39
beste [player]Tim010[/player],

gezien uw tw-statistieken mag ik er wel van uit gaan dat u ervaren bent. dat is een van de redenen dat ik u hierbij contacteer.

gezien de huidige situatie van uw stam wou ik u iets aanbieden. aangezien jouw stam een massa-stam is/wordt, om naar onze elite-stam te komen. enkel alleen zijn ervaren leden hier welkom. leden die meerdere miljoenenaccounts hebben gehad en weten hoe het spelletje gespeeld wordt.

in het begin doen meestal stammen een hoop leden aantrekken, omdat een hoop leden afvallen gedurende de wereld. wij willen het echter anders gaan aanpakken door meteen te domineren als elite-stam.


onze ledenlimiet staat tussen de 10-20 leden en zeker niet meer. daarom zouden wij het appriciëren dat u ons mee komt versterken. waarom denk ik/denken wij dat jij bij ons in de stam past? omdat alleen de sterkste overleven en ik u hierbij een plaatsje wil aanbieden in de stam [player]-HELL-[/player].


waar staat de stam voor:

- Teamwork;
- Democratische rechtssysteem;

- gegarandeerd dat iedereen bekend is met de begrippen, tools/scripts ez.;

- bereid te zijn om elkaar z'n vv te doen als de ander niet kan. deze vv blijft enkel alleen in de stam. daarbuiten is verboden;

- goede communicatie, coördinatie en strakke planning;
- fijne sfeer;
- er wordt naar elkaar geluisterd.



wat onze filosofie is:

alleen een sterke en goed georganiseerde stam met ervaren leden kan langere tijd overleven. ben bereid om voor elkaar door het vuur te gaan en houd je netjes aan de huisregels. zorg voor een goede sfeer zodat we op elkaar blind kunnen vertrouwen. zo kan je altijd rekenen op een oplossing of antwoord op maat.


mocht u nog meer informatie nodig hebben, of heb jij nog eisen. laat het dan graag zo spoedig mogelijk weten.


met vriendelijke groet,

Team|[player]SS5Goku[/player]|Nico van Hoof

*~* Proud Leader Of
[ally]-HELL-[/ally] *~*

tim010 20.01.15 13:55
Beste [player]SS5Goku[/player],

Gezien het begin van een wereld toch het komen en gaan van stammen is, blijf ik hier in mijn stam tot die fase over is. Toch bedankt dat u mij een toevoeging vond aan uw stam.

Ik zie dat u redelijk literair je voeten uit kunt, maar als het niet stoort geef ik je enkele tips mee voor als jullie andere spelers benaderen.

1) Hoofdletters, het maakt gewoon een tekst overzichtelijker, het geeft een soort van gevoel over dat zegt "Wij zijn een serieuze stam".

2) "Gezien de huidige situatie van uw stam", dat is, als ik eerlijk mag zijn, niet de beste openingszin. We gaan er vanuit dat u met feiten en eventueel vleierij de speler in kwestie wilt overtuigen om van stam te wisselen. Echter kan u niet zeker weten in hoever die speler trots was op zijn stam. Aangezien in de huidige situatie ik in een stam zit met 3 vrienden, voel ik me door die zin niet echt aangesproken om te veranderen van stam aangezien ik me op mijn plaats voel in mijn huidige stam.

3) "Aangezien jouw stam een massa-stam is/wordt", nogal voorbarig vind je niet? Een stam met 4 leden die ongetwijfeld een massa-stam wordt. Gezien je de oprichter van die stam in je stam wilt halen, en al een verwijzing gaf naar "mijn ervaring", vind ik dit wel redelijk offensief. Langs de ene kant ben ik op tw-spelend vlak dus geschikt, langs de andere kant zeg je me indirect dat ik incapabel ben om een stam succesvol te leiden.

4) "Enkel alleen zijn ervaren leden hier welkom", die zin moet gewoon beter geformuleerd, ik neem aan dat je zelf hem meer dan 1x hebt moeten lezen nu voor je hem doorhad.

5) "Leden die meerdere miljoenenaccounts hebben gehad en weten hoe het spelletje gespeeld wordt", ervaren speler, punt uit. Je moet natuurlijk niet overdrijven als je het simpel en krachtig kunt beschrijven.

6) "In het begin doen meestal stammen een hoop leden aantrekken", anders formuleren, deze zin is helaas ook incorrect.

7) "Meteen domineren als elite-stam", op deze zin heb ik geen literaire commentaar, ik kan je alleen maar benadrukken dat elite stam stam gelijk staat aan een kleine of compacte stam, om die reden is het in mijn ogen geen slimme zet om voor een kleine stam te gaan. Je zegt met ervaren leden te spelen, dat betekent dat de meesten offensief gaan starten, door een klein aantal spelers en het weigeren van "de noobs" zult u dus in de begin fase een tekort aan defensieve middelen creëren. Goed het is uw keuze maar weet alsnog, elite heeft meer de maken met de onderlinge samenwerking van een hoop gemiddelde TW-spelers dan met een hoop TW-pro's indien ze niet samenwerken. Dus in dit geval, waar ik de achtergrond van jullie als stam niet ken, mag ik die elite zeer sceptisch opnemen, wat ik dan ook zal doen. Een tip, ga je eigen stam geen elite-stam noemen, en zeker niet alvorens de wereld begonnen is, bewijs jezelf eerst tegenover de wereld en denk dan nog eens daarover na.

8) "Onze ledenlimiet staat tussen de 10-20 leden en zeker niet meer. daarom zouden wij het appriciëren dat u ons mee komt versterken.", deze passage slaat echt alles, u benadrukt een kleine stam te zijn, om direct erna te verklaren dat u de stam wilt uitbreiden, niet echt de slimste opbouw dus.

9) U vermeldt uw stam, maar zonder BB-code, kleine moeite om deze in link-vorm te zetten zodat men direct zicht heeft op de stam waarover men spreekt.

10) In uw "waar staat de stam voor"-opsomming staan er soms witregels en soms niet... laat die witregels weg, en kijk nog eens om dat compacter te formuleren, neem nu "gegarandeerd dat iedereen bekend is...", dat kan beter hé.

11) "wat onze filosofie is", aangezien we hier spreken over een titel kun je er maar beter een volmaakte zin van maken je je werkwoord dus van plaats veranderen. voor het stuk tekst dat erop volgt, kan ik weer de hoofdletters vermelden en dat het beter omschreven kan worden.

12) "of heb jij nog eisen" gaat u van 1 speler principes van een stam omsmijten? "Eisen" is nogal een sterk woord, ik zou voor iets anders kiezen.

13)Aangezien je handtekening persoonlijk is zal ik daar maar niets op zeggen.

Zo ik hoop dat je der wat aan hebt :D
en moest je nu volkomen van slag zijn door deze hoop tekst dan herinner ik u bij deze nog eens vriendelijk dat ik niet geïnteresseerd ben om een stamwissel te doen.

Veel groetjes en succes gewenst aan jou en je stamvriendjes, wie weet kruisen we elkaar nog eens.

Mvg,
[player]Tim010[/player]

SS5Goku 20.01.15 13:58
bedankt voor deze nette toevoeging. hier hebben we veel aan en laten we hopen op een goede start.

mvg

Team|[player]SS5Goku[/player]|Nico van Hoof

*~* Proud Leader Of [ally]-HELL-[/ally] *~*

tim010 20.01.15 14:04
Het was mijn genoegen u te helpen .

Toch kan ik het niet laten u nogmaals op de hoofdletters te wijzen.

Mvg
[player]Tim010[/player]
 
Reactiescore
241
Hahahah :D
 
Reactiescore
167
Ik zat hem eerst op W41 te kloten met zijn naam:
thijsoman1 16.12.14 11:23
Hey,

Ik heb een probleem... mijn internet is nogal langzaam, en nu wil mijn internet je naam niet laden :S er komt telkens te staan: Username Loading...

Nu ben ik heel benieuwd wat je spelersnaam is, zou je dat kunnen vertellen?

Alvast bedankt

Mvg,
[player]Thijsoman1[/player]

Username Loading... 16.12.14 11:40
Ja dat is Username Loading...

thijsoman1 16.12.14 11:42
Verrek, hij laadt weer niet

Snap er niks van

Toen ik hem op W42 tegenkwam moest ik er wel even mee verder gaan :D

thijsoman1 29.01.15 14:19
Pff ik dacht dat het een bug was van W41, maar hier laadt hij je naam alweer niet -.- Innogames plz

Username Loading... 29.01.15 14:29
hahahaha, dit is gwn mijn echte naam! xd

thijsoman1 29.01.15 14:31
is xd je echte naam? Oké bedankt man! Originele naam :)

Username Loading... 29.01.15 14:32
Thnx
 
Bovenaan