Grappige IGM'S

DeletedUser71659

Guest
Wanneer de Rolexjes op bezoek komen :cool2:

Mortem. 22.01.15 17:07
Waar ben je mee bezig?


Rolex 22.01.15 17:39
Een Rolex horloge bestaat uit 123 onderdelen. Gisterennacht stal iemand 1 onderdeeltje uit onze fabriek. Omdat we natuurlijk geen Rolex zijn zonder alle onderdelen zijn we verplicht de dief te zoeken. Daarom sturen we scouts de hele wereld rond op zoek naar dat laatste onderdeeltje. Als je de dief ziet, geef dat snel een seintje. We moeten dat laatste onderdeel écht hebben.
__________________
Met vriendelijke groet,


Team [player]Rolex[/player] (Matthias)


Mortem. 22.01.15 17:58
Je bent bij deze gewaarschuwd. Namens mij en namens [player]StraightFlushiee[/player]. De volgende aanval heeft consequenties, grapjas.


Rolex 22.01.15 19:29
Oke bedankt. We nemen de waarschuwing zeker ter harte, maar help je ons nog wel ff mee zoeken naar ons missende onderdeel? Alle aanwijzingen leiden jullie kant namelijk op, dus wees eens lief en meld het wanneer je iets opvalt dat er volgens jou niet thuishoort...


Mag eventueel ook anoniem melden hoor...


xDread


Mortem. 22.01.15 20:27
Oke ik moet toegeven dat ik jullie humor waardeer, maar moet je als stamleider alsnog als bedreiging zien! ;) [player]Oops [/player]is de dader...


Rolex 22.01.15 20:30
Dank u wel! Ons leger van Rolex horloges gaat meteen op pad. Als bedankje krijgt u een doosje bonbons, natuurlijk in de vorm van een Rolex horloge.
__________________
Met vriendelijke groet,


Team [player]Rolex[/player] (Matthias)


Mortem. 22.01.15 20:30
Waar halen jullie het vandaan.... Haha!


Rolex 22.01.15 20:31
Laten we zeggen dat de bonbons een speciaal smaakje toegevoegd krijgen van onze Nederlander Dread :$ kuch wiet kuch
__________________
Met vriendelijke groet,


Team [player]Rolex[/player] (Matthias)


Mortem. 22.01.15 20:32
Weedlovers? <3


Rolex 22.01.15 20:33
Ik kan dat niet bevestigen. Horlogemakers mogen officieel nooit high zijn. Zeker niet die van Rolex!
__________________
Met vriendelijke groet,


Team [player]Rolex[/player] (Matthias)


Mortem. 22.01.15 20:34
Blijven jullie altijd in je rol? Knap hoor. Ik steek ondertussen een jonko op te ere van jullie humor. De waarschuwing geld nog steeds ;p


Rolex 22.01.15 20:36
Dat begrijpen de Rolexjes. Maar nu we toch bezig zijn. Kunnen we u een op maat gemaakte Rolex horloge aanbieden? En omdat u ons bedreigd hebt, doen we het zelfs voor zacht prikje!
__________________
Met vriendelijke groet,


Team [player]Rolex[/player] (Matthias)


Mortem. 22.01.15 20:38
Bedreigen is iets anders dan waarschuwen, hoop dat je dat snapt. En nee dankje, mijn fake G-shockhorloge van €5,- uit Benidorm van afgelopen zomervakantie doet het ook prima!


Rolex 22.01.15 20:42
Die Spanjaarden kunnen niet tegen de echte Zwitserse kwaliteit op. Als u een Rolex horloge van een flatgebouw zou gooien, dan zal die nog werken. En sterker nog, er zal geen barstje te zien zijn. Wil je dat met jouw horloge, dan moet je een Spanjaard mee naar beneden gooien. Laten we niet spreken over de juridische problemen dat daarbij komen kijken. Een Rolex horloge is zoals een vrouw: je geraakt er nooit vanaf!
__________________
Met vriendelijke groet,


Team [player]Rolex[/player] (Matthias)


Mortem. 22.01.15 20:44
Pfoe das niks voor mij. Vind mijn horloge veel fijner klinken... Wil je er een foto van? Misschien hebben jullie ontwerpers er nog wat aan!


Rolex 22.01.15 20:48
Je wil dat wij die Spaanse kwaliteit overnemen? :O Sorry, dat kunnen wij nooit aanvaarden. Die Zwitserse kwaliteit zit in ons hart. Elke ochtend worden wij blij wakker met het idee: 'Vandaag wordt er weer een échte horloge gemaakt.' Ons verlagen tot die Spaanse wegwerpkwaliteit. Nee, dat kunnen wij niet.
__________________
Met vriendelijke groet,


Team [player]Rolex[/player] (Matthias)


Mortem. 22.01.15 20:51
Heb je ooit zo'n mooie gezien?


Rolex 22.01.15 20:58
Ik moet het eerlijk toegeven. Die stijl is not done. De vrouwen gaan weglopen als ze die horloge zien. Maar ik kan daar verandering in brengen. Deze past helemaal bij jou.Je zal meteen een chickmagnet worden.
__________________
Met vriendelijke groet,


Team [player]Rolex[/player] (Matthias)


Mortem. 22.01.15 21:12
Ben het er helemaal mee eens maar te gierig om wat nieuws te kopen. Makkelijkheid telt voor mij en voor €5,- heb je bar weinig functies, lekker makkelijk dus! :D


Rolex 22.01.15 21:14
Laten we hopen dat de AF'ers wel een horloge willen kopen :'( Deze conversatie was te grappig om niet te delen xD
__________________
Met vriendelijke groet,


Team [player]Rolex[/player] (Matthias)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser47681

Guest
StraightFlushiee 17.01.15 00:14
vertel:D wat staat er op jullie stammenforum over ons.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

______________________________

StraightFlushiee | Mikey
Leiding, Recruitment en Diplomatiek | [ally]Sophi.[/ally]
______________________________

Wizard84 17.01.15 00:15
Weinig, buiten het feit dat je naam verkeerd gespeld stond, er stond moraalbreker gezocht ofzo..

StraightFlushiee 17.01.15 00:16
zou ik even via vv een blik mogen werpen?, jazeker ik test je loyaliteit :D

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

______________________________

StraightFlushiee | Mikey
Leiding, Recruitment en Diplomatiek | [ally]Sophi.[/ally]
______________________________

Wizard84 17.01.15 00:17
Ja kan altijd toch, en als je zo precies bent. Dan vind ik je handtekening een beetje slordig.

Wel lekker toch met een moraalbreker spelen

StraightFlushiee 17.01.15 00:18
"omdat ik zo precies ben" je vergist je, ik heb geen moraalbreker, geef je vv dan is ^^
ik bent TEGEN moraalbrekers

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

______________________________

StraightFlushiee | Mikey
Leiding, Recruitment en Diplomatiek | [ally]Sophi.[/ally]
______________________________

Wizard84 17.01.15 00:22
Wat doet Flanberry dan? Of noemen ze dat niet moraalbreker spelen bij Bunny!, Sophi, Sweet! etc etc etc.
Ja sorry na alle fusies ben ik even de weg kwijt welke stam je nou bent.

Je heb een leuk account met een leuke MB bij je. Alleen King! komt opstomen, ik denk ook snel richting jouw account.

Waarom staat er nog steeds Sophi in je handtekening? Moet dat geen andere stam zijn? of gaan jullie weer Sophi heten?

Loyaliteit hoef je ook niet te testen hoor. Dat zit wel goed.
Maar ben wel een beetje benieuwd of andere spelers erg onder de indruk zijn?

StraightFlushiee 17.01.15 00:24
Achjah, weetje wat het is.. altijd dat stoere praten, ik ben meer van daden jij denkt dat KING aan het opstomen is... laat ik nou net informatie hebben die dat hellemaal buitenspel zet.

Maar je bent aardig bijdehand, as jij mij niet wilt geloven dat ik en flanberry geen moraalbreker verband hebben moet je dat natuurlijk zelf wel weten. ik bied je een kans aan om mij te helpen en doe je dit niet dan ben ik snel bij je :D

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

______________________________

StraightFlushiee | Mikey
Leiding, Recruitment en Diplomatiek | [ally]Sophi.[/ally]
______________________________

Wizard84 17.01.15 00:27
Bijdehand? Nou dat valt reuze mee, maar jij en je moraalbreker proberen met woorden je tegenstanders 'bang' te maken.
Het is en blijft een spel Mikey, vandaag 15 uur gewerkt. Dus ja wat is TW dan en 10 dorpen.

Eerste wereld weer na lange tijd. Krijg ik hier geen groot account komt het op een andere wereld wel.

Hoe wil jij je relatie dan noemen met Flansletty? een fusie? en constant dorpen innemen?



Dus zo speelt Mikey:D
 

DeletedUser

Guest
En KING speelt even hard mee:

1.
Krijg ook elke dag weer gratis info en PMs van random mensen gewoon.
(Van een KING speler die informatie doorgestuurd krijgt van Bunny.)

2.
Arkel heeft contact met iemand in ons sinds het begin van het spel,
die gaat waarschijnlijk ook naar king komt op het moment dat hij 100k punten heeft. Dus om hem hoeven we ons geen druk te maken :).
Hij helpt hun in ieder geval niet.
En deze arkel heeft ook informatie door lopen spelen vanuit Bunny naar King.
 

DeletedUser75108

Guest
denk dat wij uiteindelijk er meer aan hebben gehad aan hun spion niels haha :D

das pech dorpen weg, das gek verkeerde dorpjes gestacked.
terror wie? terror banned!
 

DeletedUser

Guest
denk dat wij uiteindelijk er meer aan hebben gehad aan hun spion niels haha :D

das pech dorpen weg, das gek verkeerde dorpjes gestacked.
terror wie? terror banned!

ik vond het ook al een beetje te makkelijk. werd een beetje te veel in de schoot geworpen, daarom had ik ook nog def achterstaan voor als toch de verkeerde dorpjes werden aangevallen :p

______

Wanneer de Rolexjes op bezoek komen :cool2:

:p mooi mooi
 

DeletedUser75108

Guest
ik vond het ook al een beetje te makkelijk. werd een beetje te veel in de schoot geworpen, daarom had ik ook nog def achterstaan voor als toch de verkeerde dorpjes werden aangevallen :p

______



:p mooi mooi

we hebben het gezien terrortom van 260 naar 50k :D
 

DeletedUser47681

Guest
we hebben het gezien terrortom van 260 naar 50k :D

Omdat jij zo zielig bent om hem aan te geven, knap! Hou toch op man, dit is geen prestatie waar je trots op kan zijn. Maar als je hier wel trots op bent, dan krijg je het later nog wel heel moeilijk.
 

DeletedUser

Guest
Omdat jij zo zielig bent om hem aan te geven, knap! Hou toch op man, dit is geen prestatie waar je trots op kan zijn. Maar als je hier wel trots op bent, dan krijg je het later nog wel heel moeilijk.

Als terror niks fout gedaan had zou dat aangeven niet tot een ban geleid hebben, toch? Beetje hypocriet...
 

DeletedUser75108

Guest
Omdat jij zo zielig bent om hem aan te geven, knap! Hou toch op man, dit is geen prestatie waar je trots op kan zijn. Maar als je hier wel trots op bent, dan krijg je het later nog wel heel moeilijk.

ik heb die dag niet alleen aanvaller van de dag gehaald, maar ook als prestatie tom weten te bannen,

en hoe trots ik ben!

ik had een tuintje in mijn hard speciaal voor tom!
 

DeletedUser

Guest
mensen die niet fair zijn bannen voor altijd":D en mensen die het ook nog proberen te verdedigen hmmmmm.............
(ga mens erger je niet spelen ofzo:D)
 

DeletedUser47681

Guest
mensen die niet fair zijn bannen voor altijd":D en mensen die het ook nog proberen te verdedigen hmmmmm.............
(ga mens erger je niet spelen ofzo:D)

En dan ook nog trots zijn op het feit dat ze hem weg konden spelen tijdens zijn ban :D
 

DeletedUser74650

Guest
StraightFlussiee is flink de klos bij jullie jongens, apart gezien het feit hij niet veel verkeerds gedaan heeft.

Jammer dat er spelers zijn die halve waarheden vertellen om vervolgens de andere helft een compleet andere wending eraan te geven. Zo is Colors ook zo een stam.
 

DeletedUser1206

Guest
StraightFlussiee is flink de klos bij jullie jongens, apart gezien het feit hij niet veel verkeerds gedaan heeft.

Jammer dat er spelers zijn die halve waarheden vertellen om vervolgens de andere helft een compleet andere wending eraan te geven. Zo is Colors ook zo een stam.

Geloof me die knul heeft genoeg verkeerd gedaan om een permaban te hebben.
 

DeletedUser

Guest
Geloof me die knul heeft genoeg verkeerd gedaan om een permaban te hebben.

Denk dat jij het groter maakt dan het is en je gewoon een hekel aan hem hebt omdat ie je ownde via vv dat je uiteindelijk alsnog de dorpen pakte is omdat ie weinig kon doen met klein account knap hoor tjonge jonge hahahaha

Gr MrGrizzly
 

DeletedUser

Guest
Denk dat er niet zomaar een perma bann gegeven wordt toch?

De efficiëntste manier is om massaal reclame te gaan verspreiden of mensen te gaan vergelijken met niet verder vernoemde oorlogsmisdadigers uit Duitsland, maar eer je een perma ban aan je broek hebt moet je het al flink bruin bakken ja :D
 

DeletedUser

Guest
Rimtaferelen :D

MssJeeGee 25.01.15 21:19
Dag Hef Bundy,

Ik weet niet of je dat weet, maar zo enkele meters boven jou woon ik. Naar goede gewoonte maak ik altijd graag even kennis met mijn buurmannen/vrouwen. Jij bent daar één van! Ik weet dat dit een spel is en dat iedereen hier komt om het elkaar moeilijk te maken. Ik ben niet zo, ik maak liever vrienden. Mensen die ik minder aardig vindt neem ik over. Ik ben gewoon een beetje geïnteresseerd met wie ik zoal te maken heb in de omgeving.
Verder mag je me Jeroen noemen. (voor de vrienden altans ;) )

Mvg,

Hef Bundy 25.01.15 21:44
Dag Jejoen,

Ik ging even in paniek enkele meters boven me kijken en gelukkig zag ik dat er niemand op mijn zolder woonde. Als je niet zo veel vrienden hebt dan mag je best onze vriend zijn, wij hebben er namelijk momenteel geen en onze moeders doen hier steeds lastig over.

Vele knuffels,
Ambrose & Thorsten

MssJeeGee 25.01.15 21:54
Klinkt tof. Ik begrijp dat wel dat je geen vrienden hebt, je valt die jonge knapen te veel lastig!

Hef Bundy 25.01.15 21:57
Beste Jejoen,

Ik wil even zeggen dat die jonge knapen mij lastig vallen en niet andersom, ook wil ik niet herinnerd worden aan mijn tijd in de gevangenis.

MssJeeGee 25.01.15 22:01
Geen enkel probleem,

Waarvoor heb je dan precies in gevangenis gezeten?

MssJeeGee 25.01.15 22:02
Mag ik er misschien ook even op wijzen, dat het misschien wel handig wordt als wij in de toekomst veel gaan samenwerken? Ik heb een glazen bol.

Hef Bundy 25.01.15 22:02
Omdat ik zogezegd jonge knapen lastig viel, maar dat klopt niet zoals ik al zei.
Ze vinden altijd wel een manier om je op te sluiten voor 10 jaar, die vuile politiemensen!

Kan ik die glazen bol kopen?

MssJeeGee 25.01.15 22:04
Je komt uit die glazen bol ;)

Hef Bundy 25.01.15 22:05
De glazenbol is mijn moeder?
 
Bovenaan