Grappige IGM's.

  • Topicstarter Barmhartige Samaritaan
  • Startdatum

DeletedUser20001

Guest
Trollen FTW!

borno 14.10.14 23:01
Beste,

Tot mijn verbazing zie ik ons hele cluster verziekt worden door alle clusterfucks van jullie MB stam.

Mijn vraag aan jou als (mede)stamleider van UC is dan ook: Sta jij achter dit beleid?
Ik vraag me ernstig af of jij wel grip hebt op je leden.

Mvg Mark.

ComaToes 14.10.14 23:22
Eerlijk, persoonlijk vind ik het maar zwakke thee. En ik werk er ook niet aan mee. Omdat ik ook op deze wereld constant aan geclusterf'ed ben geweest.
Het is nu eenmaal een spel die soms smerig gespeeld word. Ookal is dat niet mijn speelstijl... Ik kan niemand verplichten om dergelijke acties niet te gaan doen. Al begin ik me er stilaan wel aan te ergeren hoor.

Johanna

borno 14.10.14 23:25
Dat vind ik een erg slap antwoord als leider. Ik wil graag dat je een harde keuze maakt.

A) Ja, ik sta achter het cf'en en ik ga het ze niet verbieden
B) Ik weet geen antwoord. Echter blijft de consequentie die ik zo ga zeggen hetzelfde als bij A.
C) Ik ben tegen het cf'en en ga die leden er ook onmiddelijk op aanspreken en kicken als ze zo doorgaan.

Consequentie bij A en B is dat we jullie account tot alle levels 1 kata'en. Ik ben dit spuugzat en als dit doorgaat dan heb jij + je stam een probleem, nog groter dan het al is.

Mark

borno 15.10.14 10:44
Lezen en geen antwoord geven ga ik van optie B uit.

ComaToes 15.10.14 13:45
nah, je bent gewoon aan het zagen en had wel wat beter te doen. als je me wil aanvallen. dan doe je dat gewoon.

borno 15.10.14 14:38
Weer een slap antwoord, ik vraag je toch normaal of je achter dat gedrag staat of niet? niet ja ik weet het niet of zo'n antwoord.

ComaToes 15.10.14 14:45
Goedemiddag Borno,

De spelers die in U|C2 zitten zijn dorpenuitbouwers en moraalbrekers. Je snapt dat dit niet de meest sterke spelers zijn van dit spel.

Nu moet ik zeggen, ze doen hun werk goed. Wat is namelijk het doel van een dorpen uitbouwer? Inderdaad dorpen uitbouwen. Ze edelen kleinere barbarendorpen en bouwen deze uit tot grote sterke dorpen die wij kunnen overnemen.

Dat deze dorpen toevallig in uw cluster liggen is een feit maar daar kunnen wij weinig aan veranderen. Zoals ik al zei de dorpenuitbouwers van U|C2 doen ook alleen maar hun werk.

Ik ben blij dat ze eens een keer wat doen in plaats van de hele dag te lamballen en mij berichten te sturen.

Ik vind het heel vervelend dat ze net in uw cluster zijn komen te liggen, maar zoals ik al zei: 'ze doen hun werk en ik verzoek u om ze lekker bezig te laten.'

Dorpenuitbouwers horen bij het spel, dus als ik naar uw keuzes kijk dan kan ik concluderen dat ik geen keuze kan maken uit uw ABC. Dit omdat ik vind dat ze dorpen uitbouwen en niet aan het (om uw woorden te gebruiken) clusterfucken zijn.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Mvg
Stijn

borno 15.10.14 14:48
Lol, jij bent moderator en dan zo'n antwoord?
Ik zou me diep schamen.

Weet genoeg inmiddels, bedankt voor jullie visies hierop.

ComaToes 15.10.14 15:05
Nee hoor ik ben geen moderator.

Mvg
Stijn
 
Bovenaan