Grappige IGM's.

  • Topicstarter Barmhartige Samaritaan
  • Startdatum

DeletedUser4900

Guest
Dan maar hier op de AF, dan hoop ik dat hij het wel leest, want blokken doen ze allemaal daar in die stam.

Uwe Koninklijke Hoogheid King Ringo,

Gaarne wil ik U, mijn beklaag doen over één van uwe onderdanen.
Deze onderdaan, genaamd thijskrijs doet zijn naam totaal geen eer aan, want krijsen doet hij niet.

Deze onderdaan doet een aanval met 5 clears op een dorp van me terwijl deze ruim 2 dagen onder weg zijn???

Dus ik begin een gesprekje en na 2 antwoorden van hem blokt hij me al???

Na ik vernomen heb in diverse wandelgangen en ook al heb meegemaakt bij een andere onderdaan van U is dit een zeer grote tendens binnen uwe Koninkrijk. Waarom leert U niet om uwe onderdanen goede manieren bij te brengen.

Met vriendelijke strijdgroet,
frank37
 

DeletedUser57683

Guest
Het ''niveau'' van de Internkoning en Leider van NS :rolleyes:

King Ringo 17.08.14 16:25
Hahaha je smeekt nu al om def hoor ik wat een noob

De Herrezen Draak 17.08.14 16:26
ik smeek om def?
Show me please :)
Maar ik ben weer van de block af dus?



Met Vlammende Groet,
[player]De Herrezen Draak[/player]
Robin

King Ringo 17.08.14 16:33
oh sorry ging per ongeluk dus blokje hahahaha
 

DeletedUser

Guest
vind ringo wel een echte badass gaat pochen dat je niks kan reageren omdat hij je blocked :p
 
Reactiescore
217
Ik vond deze wel komisch :eek:

King Ringo vandaag om 18:29 uur
binnekort als ik maakjeniet druk weggespeelt heb ben ik je buurman dus ga maar alvast een goeie co zoeken want zelf ben je noob :)
 

DeletedUser1206

Guest
:D Toch wel zeldzaam dat je nog niet op block staat bij hem
 

DeletedUser

Guest
lol alle mensen die mij beschuldigen van premium gebruik ruilen wel mijn premium op w40 :)

auni 17.09.14 18:11
Hahaahhaahahahhahah op w36 zijn we vijanden en op w40 koop je gs van me (rofl)

Auni

King Ringo 17.09.14 18:19
maakt toch niet uit, degene die het hardst gillen dat ik een pp gebruiker ben profiteren nu van mijn pp
 

DeletedUser

Guest
Waarom zouden ze het niet doen? Boeit niet van wie je PP krijgt.

En jij kan nog steeds niet spelen :(
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Heb je 'm een plaats beloof in U|C? Past ook wel in jullie recruiteringsbeleid. :D
 

DeletedUser

Guest
Wordt me weer veel duidelijk over sjaakie.

borno 07.10.14 19:54
Bye edeltjes :D

Mark

Sjaakmans 07.10.14 20:00
def ertussen gekregen of toevallig ervoor?

borno 07.10.14 21:45
toevallig

Sjaakmans 07.10.14 23:34
knullie heeft hulp nodig van de rest van D? dacht dat je zo goed kon aanvallen? maar toch niet 1v1 durven ? :D

borno 07.10.14 23:40
Lol ze stuurden aanvallen zonder dat ik t wist hoor :p
En dan nog, moet jij cembio erbij halen? XD

Zo kan ik t ook zeggen. Je stam is groot genoeg om een leuke massa op te zetten.

Tribal wars = stammen oorlog.

Sjaakmans 07.10.14 23:42
sta ik dan zonder stack en zonder echte hulp ;) En borno helemaal volgestacked en ook nog hulp met clears xD. je zou toch makkelijk solo winst op mij moeten kunnen boeken?

borno 07.10.14 23:51
Heb ik gezegd makkelijk? Nee hoor ik neem mijn tijd.

Wat jij doet is mij druk opleggen door te zeggen dat je in de underdog positie staat. Is prima hoor maar je praat het enkel jezelf aan. Ik hoopte op een faire oorlog maar dat is allang voorbij. Je laat je MB kriskras alles cf'en onder valse redenen.

Nu heb ik 3 bbs achter je cluster gepakt waarvan je er 2 zult terugkrijgen. Was ingecalculeerd heb iig bijna 400k vvvd gepakt met die 3 dorpjes.

Als ik vanuit die cf's maar enige actie bemerk tegen mij dan ga ik mij tot het laagste niveau verdiepen en dat is je kapot kata'en. Zulke spelers als jou horen niet thuis op TW met die rare fratsen. Ja doe nog maar even leuk, verzin maar vast smoesjes op je ondergang. Ik heb geduld en sla op het juiste moment toe:) met of zonder stam, met of zonder stacks het interresseert me bar weinig.

Mark

Sjaakmans 07.10.14 23:57
t is dat ik en flappie te lui zijn om je kapot te maken met die cfs want anders hadden we het allang gedaan :). en 400k vvvd is bar weinig op 250k aanvaller xD

borno 08.10.14 00:00
Man man man...

Slotje op deze discussie, met jou valt niet te praten.
 
Bovenaan