Grappige IGM's.

  • Topicstarter Barmhartige Samaritaan
  • Startdatum

DeletedUser57683

Guest
Je staat iig. weer waar je hoort op de ranglijst... :eek: achter mij

Jullie stam staat gelukkig weer waar die hoort, 3 spelers meer, maar 15 mil achter :rolleyes:
Wel jammer dat Pi nu niet de grootste stam is :(
Misschien nu toch maar die Fusie met PM laten gebeuren :D
 

DeletedUser72441

Guest
Jullie stam staat gelukkig weer waar die hoort, 3 spelers meer, maar 15 mil achter :rolleyes:
Wel jammer dat Pi nu niet de grootste stam is :(
Misschien nu toch maar die Fusie met PM laten gebeuren :D

Je krijgt ringo ziektes. je verbeelding neemt het over van de werkelijkheid. hoe zou .pi nu in godsnaam kunnen gaan fuseren met PM... misschien toch eens een kaartje bij halen ;-)
 

DeletedUser57683

Guest
En dat terwijl de sarcasme ervan af druipt :p

Echter zou een long-time BG logischer zijn voor een Fusie dan een voormalige vijand waar het niet van te winnen valt, maar dat is maar mijn perspectief.
 

DeletedUser57683

Guest
fuseren ze met D dan :p

Geloof niet dat D tot de dag van vandaag een vijand is tegen gekomen die ze niet aankonden.
Maar dat kan aan mij liggen hoor, heb het ook zo druk met het volgen van al die stamhoppers :rolleyes:
 

DeletedUser1206

Guest
Geloof niet dat D tot de dag van vandaag een vijand is tegen gekomen die ze niet aankonden.
Maar dat kan aan mij liggen hoor, heb het ook zo druk met het volgen van al die stamhoppers :rolleyes:

Gelukkig heb jij ook zo`n groot aandeel in bovenstaande :eek: Meer dan bullas internen en jezelf edelen is er niet echt bijgeweest de afgelopen maand :rolleyes: maar ga gerust door over behaalde prestaties van anderen :p
 

DeletedUser

Guest
Gelukkig heb jij ook zo`n groot aandeel in bovenstaande :eek: Meer dan bullas internen en jezelf edelen is er niet echt bijgeweest de afgelopen maand :rolleyes: maar ga gerust door over behaalde prestaties van anderen :p

Haha JitterT, wat een heerlijke posts. Vol met onwaarheden. Soms vraag ik me af of er naast zaagsel uberhaupt nog wel hersenen in die schedelpan van jou te vinden zijn :)
 

DeletedUser1206

Guest
Haha JitterT, wat een heerlijke posts. Vol met onwaarheden. Soms vraag ik me af of er naast zaagsel uberhaupt nog wel hersenen in die schedelpan van jou te vinden zijn :)

Ik moet toch een beetje in hetzelfde straatje blijven lullen als D anders snappen jullie er niks meer van he :rolleyes:
 

DeletedUser57683

Guest
Gelukkig heb jij ook zo`n groot aandeel in bovenstaande :eek: Meer dan bullas internen en jezelf edelen is er niet echt bijgeweest de afgelopen maand :rolleyes: maar ga gerust door over behaalde prestaties van anderen :p

Tja, als je in een stam zit met stamgevoel, heb soms momenten dat andermans account voorgaat op je eigen.
Dus ook al zijn het ''andermans'' prestaties, je doet het als stam ;)

En nee ik verwacht niet dat je het fenomeen Stamgevoel begrijpt :p
 

DeletedUser72441

Guest
net of er in D zo'n goede sfeer heerst :p er is zelf een speler door gestopt omdat hij zich niet goed voelde bij de groep
 
Bovenaan