Grappige IGM's

DeletedUser65460

Guest
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Whut er zijn hier 3 pagina's verwijderd.:eek: Beetje onnodig voor dit topic vind ik zelf. Hier moet een beetje spam gewoon kunnen.
 

DeletedUser

Guest
hij is gewoon blij dat hij ergens een soort van macht heeft ;)

En jullie zijn allemaal jaloers om dat je die macht niet hebt!

hou toch eens op om daar over te zeveren echt elk fucking topic staat wel weer iets omdat hij zijn werk gewoon doet waar voor die is aangenomen.
 

DeletedUser

Guest
En jullie zijn allemaal jaloers om dat je die macht niet hebt!

hou toch eens op om daar over te zeveren echt elk fucking topic staat wel weer iets omdat hij zijn werk gewoon doet waar voor die is aangenomen.

Macht is niet voor iedere onprettige persoon bestemt
 

DeletedUser16768

Guest
Huphup, back over de Grappige IGM's.
Ander gezwets is hier niet bedoeld.
 

DeletedUser

Guest
Huphup, back over de Grappige IGM's.
Ander gezwets is hier niet bedoeld.

mijn reacties omtrent de voorgaande pm's zijn ook weggehaald dus weet niet wat ik hier moet plaatsen mijn beste onprettige persoon
 

DeletedUser

Guest
Niet dit in ieder geval.
Als je niks te zeggen hebt, zeg niks.

plaats dan mijn juist betrekkende reacties terug... Je hebt het al twee keer verwijderd zonder dat ik mezelf tegenover die andere onprettige personen kon verdedigen. En als je dat niet wilt doen, verwijder hun reacties op mij dan. dankuzeer!
 

DeletedUser16768

Guest
plaats dan mijn juist betrekkende reacties terug... Je hebt het al twee keer verwijderd zonder dat ik mezelf tegenover die andere onprettige personen kon verdedigen. En als je dat niet wilt doen, verwijder hun reacties op mij dan. dankuzeer!

Berichten melden gaat via het driehoekje linksonderin een bericht ;).
 

DeletedUser

Guest
Berichten melden gaat via het driehoekje linksonderin een bericht ;).

Je bent zelf altijd irritant genoeg om de mijne eruithalen, lees dan nog paar pagina's terug...
maar bij deze zal ik ze reporteren
 

DeletedUser

Guest
Dit vind ik zo raar. Als iemand tegen je zegt ' jij bent gay ', jij bent een idioot & ' jij bent onbarmhartige. Waarom zou je het recht niet hebben om jezelf te verdedigen ? Ik denk dat je in dit geval wel het recht moet hebben om je te verdedigen en dat het niet verwijderd hoeft te worden en er direct met waarschuwingen moet worden gestrooid.

Verder richting Bappos, doe ook eens wat met de kritiek. Niet dat het ene oor ingaat en het andere oor eruit gaat. Dan heeft het ook weinig nut.
 
Bovenaan