Grappige IGM's

DeletedUser

Guest
wasmand5000 10.07.13 21:07
Beste,


Waarom valt u me aan?

Mvg

wasmand5000 10.07.13 23:35
Misschien kan ik u een NAP voorstellen?

U bent natuurlijk veel groter

Cypress Hill 11.07.13 17:53
hoelang weet je al dat je naast me ligt?
waarom ga je dan nu pas hierom vragen ?
______
Aaron

wasmand5000 11.07.13 17:58
Omdat ik nog niet in gevaar was.

En ik hoopte dat wij misschien vrienden konden worden en elkaar konden helpen.

Ik weet dat ik weinig te bieden heb maar met het overige beetje wil ik je best helpen

Mvg jonas

wasmand5000 11.07.13 18:13
Luister,

Ik maak er geen gebruik van.
Ik wil alleen samenwerken en jou helpen.
Daarbij hoop ik wel dat we een NAP hebben.

Mvg Jonas

wasmand5000 11.07.13 19:28
Kwist al dat je aanval een fake was

wasmand5000 12.07.13 19:36
Beste,

Ik heb met uw stamleider gesproken en zei dat ik met een nap of bg bij u zelf moet zijn.
Dus wat denkt u ervan een nap? Is dat misschien mogelijk? Wat denkt u ervan?

Mvg Jaap

Cypress Hill 12.07.13 19:50
wat heb ik daarbij als voordeel

wasmand5000 12.07.13 19:52
We kunnen u helpen de wat zwakkere leden uit onze stam te edelen

wasmand5000 12.07.13 19:53
Als u ons niet aanvalt

haha
 

DeletedUser

Guest
Don M. Corleone 12.07.13 16:10
Beste,

Ik kan je alleen maar mededelen dat sindsdien [player]The Fall of Anarchy.[/player] het nodig vond dorpen van onze stamgenoten over te nemen wij in geen enkel opzicht samen willen werken met jullie.

Daarmee wil ik aangeven dat wij als [ally].Team[/ally] ons niet lenen voor dergelijke zaken.

Hoogstwaarschijnlijk ervaren jullie dit antwoord niet als positief en zullen er wellicht sancties op volgen, hetgeen wat ik jullie dan mee kan geven is dat je ons([ally].Team[/ally]) tegen hebt en met [ally]Amath.[/ally] en [ally]stokje[/ally] zijn dat 3 stammen waar je liever samen mee strijd dan dat ze tegen je strijden.

Mvg,

[player]Don M. Corleone[/player]
[ally].Team[/ally]

Saccharomyces Cerevisiae 12.07.13 23:09
http://www.youtube.com/watch?v=sTSA_sWGM44

Deze mededelingen werden door Saccharomyces Cerevisiae doorgestuurd.

SmokingWeedLikeItsOxygen 12.07.13 23:33
Beste, of wacht ik zou eigenlijk naabs moeten zeggen want de beste spelers zijn jullie in elk geval niet.

Het is logisch dat deftige spelers dorpen edelen van zwakke spelers, het is dus niet verwonderlijk dat mijn stamgenoot TFA jullie heeft geëdeld. Dit zegt veel meer over jullie dan over ons.

Don M. Corleone zei:
Daarmee wil ik aangeven dat wij als .Team ons niet lenen voor dergelijke zaken.
Zou je aub nederlands willen leren praten? je kan je niet lenen voor iets, wat jij dus bedoeld heb ik het rade naar. Als ik een wilde gok mag doen, bedoel je dat jullie stam zich laf verbergt in zijn onbekendheid en hoopt dat niemand jullie ooit gaan aanvallen. Weet je wat? Ik geef jullie een tip: won't happen!

Bovendien is het uitermate grappig dat jullie Amath. en Stokje vermelden in je antwoord, voel je je daar belangrijk door? Want ik krijg dat gevoel echt niet ;)
in elk geval, het kan op 2 manieren worden opgevat.
1. Je probeert je groot te doen door te zeggen dat je samenwerkt met Amath. en Stokje. Dit zou hillarisch zijn want mijn vrienden in beide stammen ontkennen dit ten stelligste en raden me zelfs aan om jullie per direct van de kaart te vegen. Met andere woorden, ze werken niet met jullie samen ^.^
2. Jullie beschouwen Amath. en Stokje, 2 stammen met veel deftige spelers in en respectievelijk de nr 1 en nr 2 van de wereld, als jullie gelijken. Je zegt dat aangezien ik van die 2 stammen schrik zou moeten hebben (wat niet het geval is aangezien ik er genoeg contacten in heb), ik dus ook van jullie idiote naabstam schrik moet hebben. Dit zie je helaas fout, we beschouwen jullie als een leuke dorpenuitbouwersstam. Ik hoop dat je al weet wat dat inhoud? Anders is er altijd een wikiguide voor tribalwars te vinden. Of hoogstens als MB-stam. Dit laatste wouden we testen door te polsen of jullie durfden aan te vallen. Het antwoord is duidelijk, DU-stam it is.

En als laatste: een duidelijk voorbeeld dat jouw stam niet deftig draait is het feit dat iedereen maar mensen doorzend en niet weet wat er gaande is.

met vriendelijke groet ;)

SmokingWeedLikeItsOxygen 13.07.13 22:10
hey naab :D
eerst en vooral wil ik me even voorstellen, ik ben de persoon die de mooie brief over hoe zielig jullie zijn heb geschreven.
Met andere woorden, saccha is helemaal niet gefrustreerd. Ik ben gefrustreerd dat je nog maar denkt het recht te hebben om jezelf te vergelijken met stammen als ons en [ally]amath.[/ally].

Vervolgens vind ik het hilarisch jij me op spelling wijst. Dat ik niet volledig in AN schrijf is enkel te wijten aan het feit dat ik geen moeite ga steken in een net antwoord aangezien jullie dit helemaal niet waard zijn. Jullie mogen al blij zijn DAT we moeite doen om te antwoorden, hoe snel we er ons ook van af maken.

Dus, ik wens je nog een fijne dag, en vergeet niet om je dorpjes mooi tot 10k uit te bouwen, want dat is het enige waar jullie goed voor zijn in onze ogen: dorpenuitbouwers.

met vriendelijke groeten

Team SmokingWeed

PS. doe de groeten aan Andy van saccha wil je?

Don M. Corleone 13.07.13 22:20
Zeg jochie,

Ik vind het erg triest van je dat je een vijand in bescherming neemt, en aangezien je wederom tijd en aandacht aan me besteed vind ik jou nog triester dan je je zojuist voor hebt gedaan!

Het mooiste van alles vind ik nog dat je na dat je 2 dagen bij stokje zit al denk dat je het recht hebt om tegen mij te spreken!
Jij bent blijkbaar een mannetje die de druk aanvoelde en erg snel verkaste naar een andere stam, zo'n speler waar je niet op kan bouwen!

Ik ga mijn dorpen zeker uitbouwen tot 10k en ik wacht tot je aan komt kakken, ben benieuwd of jij je woordjes waar kan maken.

Want zoals ik het bekijk ben je niet erg serieus te nemen aangezien je eerst zielig gaat praten namens iemand anders !

Tot ziens.

SmokingWeedLikeItsOxygen 13.07.13 22:28
ga ergens stevig zitten voor je dit leest

Deze mededelingen werden door SmokingWeedLikeItsOxygen doorgestuurd.

helaas in 2 blokken
Best een zielige speler ^.^
heb enorm met hem kunnen lachen, al nam hij het precies aardig serieus :p
 

DeletedUser66217

Guest
Heb hem twee keer gewaarschuwd over in ons cluster edelen en een gewaarschuwd man telt voor twee (laat staan als je al twee keer gewaarschuwd bent :eek:).

Zeggen dat onze aanval "faalde" en wel alle dorpen verliezen waar we voor kwamen.. Eigen schuld, dikke bult. :D

Edit: Bedankt Smoke, je bent één van de weinige die onze afkorting op een normale manier kan schrijven. :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
2a8105i.png


:eek:

(wist effe niet waar ik het anders moest neer zetten)
 

DeletedUser70671

Guest
Bringer of Rain. vandaag om 22:42 uur
Hoezo opzoeken?

Groet
D

kreach
vandaag om 22:43 uur
Ja, wacht ik zoek het ff op.

kreach vandaag om 22:46 uur
Euhm dat je zijn ip adres hebt en hem de grond gaat inboren.

Bringer of Rain. vandaag om 22:51 uur
Is hij bang dan?

Groet
D

kreach vandaag om 22:54 uur
Ik denk het, hij zei dat je een bulldozer bent.






Haha
Als je ook eens wat om te bluffen zegt :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan