Grappige IGM's

Reactiescore
86
Het contineu veranderen van de nap zeker. als het jullie niet uitkomt is de nap zogenaamd anders. Ben echt blij dat ie over 8uur is afgelopen.

De strekking van woorden gaat maar tot een bepaald niveau. Als ik de bedoeling ervan zelfs tijdens het onderhandelen nog duidelijk maak, en vervolgens met de NAP akkoord wordt gegaan, dan zijn wij toch echt zeer zeker de NAP niet aan het veranderen, dat de communicatie in ODA over de strekking van de NAP niet 100% is, is natuurlijk iets anders en valt geheel en al aan jullie zelf te danken:).

Ach ja. Uiteindelijk heeft de NAP zijn doel voortreffelijk gediend, het is enkel jammer dat hij wegens onvoorziene omstandigheden wat langer dan gepland, heeft geduurd.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser69327

Guest
Lichtelijk hopend om een einde aan deze discussie te maken:confused:


Het zit zo, wij zijn ons wel degelijk bewust over de voorwaardes van de vernieuwde NAP. Deze zijn inderdaad door Bluniom en mij goedgekeurd dus vind het daarom echt onbegrijpelijk dat juist Bluniom de gene is die voor het einde van NAP deze aanvallen gestuurd heeft. Ik zal ook eerlijk bekennen dat ikzelf de frustratie van +/- best kan begrijpen hierover en het smoesje we wisten het niet is echt onzin want wij waren ons wel zeker daarvan bewust.

Het heeft helemaal niets met communicatie te maken, de mensen die hiervan op de hoogte hadden moeten zijn zijn dat maar heb zelf Bluniom nog niet gesproken over dit onderwerp dus waar het aan ligt dat de aanvallen hiervoor aankwamen weet ik niet.

Ik heb met Sven een in mijn ogen prima vergoeding gesproken en ik vind dat daarmee de zaak ook gewoon is afgedaan!
 

DeletedUser57985

Guest
Lichtelijk hopend om een einde aan deze discussie te maken:confused:


Het zit zo, wij zijn ons wel degelijk bewust over de voorwaardes van de vernieuwde NAP. Deze zijn inderdaad door Bluniom en mij goedgekeurd dus vind het daarom echt onbegrijpelijk dat juist Bluniom de gene is die voor het einde van NAP deze aanvallen gestuurd heeft. Ik zal ook eerlijk bekennen dat ikzelf de frustratie van +/- best kan begrijpen hierover en het smoesje we wisten het niet is echt onzin want wij waren ons wel zeker daarvan bewust.

Het heeft helemaal niets met communicatie te maken, de mensen die hiervan op de hoogte hadden moeten zijn zijn dat maar heb zelf Bluniom nog niet gesproken over dit onderwerp dus waar het aan ligt dat de aanvallen hiervoor aankwamen weet ik niet.

Ik heb met Sven een in mijn ogen prima vergoeding gesproken en ik vind dat daarmee de zaak ook gewoon is afgedaan!

Ik ben autistisch en kan niet tegen deze verandering, mag ik ook een vergoeding? :eek:
 

DeletedUser67609

Guest
Gozers wel echt faaayaa man niet aan afspraken houden woo lullig bekstebbers
 

DeletedUser68936

Guest
Hoeveel spelers hebben zich ook alweer niet aan de afspraken gehouden? Meer dan 1-2? Ik praat niks goed, maar om nou heel ODA over 1 kam te scheren..
 

DeletedUser

Guest
Het contineu veranderen van de nap zeker. als het jullie niet uitkomt is de nap zogenaamd anders. Ben echt blij dat ie over 8uur is afgelopen.

ja precies mijn NAP is al sinds het begin van w30 alleen maar aan het veranderen:eek:
 

DeletedUser

Guest
LOL wel een mooi plaatje :*

Maar zelf speel ik geen W36.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan