Grappige IGM's

DeletedUser

Guest
Doesjbeg vandaag om 02:17 uur
Een defensieve tactiek tegenover 9 stammen die continu clears op je gooien is een schaamte voor jullie dat ik nog altijd 600k heb. Ik heb volgens jouw beredenering en ooo zo slimme analyse een slechte defensieve tactiek maar jullie aanvallende tactiek is 0,0.

Ferry| Doesjbeg
naarden 4ever vandaag om 02:09 uur
Overigens een opvallend feitje; uw naam, Ferry, betekent 'moedige beschermer'. Echter is gebleken dat u absoluut geen defensieve taktiek aanhoudt.
 

DeletedUser

Guest
beste solli ever!!

overdetop vandaag om 08:03 uur
waarom jullie stam hij is sterk en ik veel beteken voor jullie cluster lig erg gelegen .
en ik lig erg dicht tegen moraalridder aan en kan samen met hem alles veroveren .
de stam nl valt de hele tijd does aan .
ik help dan moraalridder om samen deze cluster te dichten .
mijn ervaring zal veel dingen goed voor de stam .
voor beeld in 1 nacht samen een paar speler aanpakken .
ben vaak online bijna dag en nacht .

ik pas gewoon goed in de stam .

andre
overdetop
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Gewoon een beetje naab:D
 

DeletedUser118

Guest
Doesjbeg vandaag om 02:17 uur
Een defensieve tactiek tegenover 9 stammen die continu clears op je gooien is een schaamte voor jullie dat ik nog altijd 600k heb. Ik heb volgens jouw beredenering en ooo zo slimme analyse een slechte defensieve tactiek maar jullie aanvallende tactiek is 0,0.

Ferry| Doesjbeg
naarden 4ever vandaag om 02:09 uur
Overigens een opvallend feitje; uw naam, Ferry, betekent 'moedige beschermer'. Echter is gebleken dat u absoluut geen defensieve taktiek aanhoudt.

Dat is wel in het goeiste Nederlands dat ik ooit heb gelegen. Daar moet je voor studeren om dat niveau te bereiken zeg :D
 

DeletedUser67247

Guest
stefmart 11.12.12 22:24
als ik van jouw was zal ik je grote mond maar eens gaan houwen
je mag blij zijn dat ik mij nog niet erg bemoeit hebt met de aanvallen op jullie
en ook over de interns weet je niet veel was alleen angelo. noobke
wat ik bij jouw zien is dat je alleen wat zwakkere spelers aanpakt omdat je het tegen grotere niet durft
dus stopt met je gezeik op het af want iedereen heeft schijt aan je snap je dat nu nog niet

mvg ivan


Lol


42 stefmart [HeHo] 4,64 Mil.

Ja ivan de lachwekkende, jou verslagen tegenstanders laten wel zien dat je al ongelooflijke battles hebt geleverd.:rolleyes2:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan