Grappige IGM's

DeletedUser

Guest
Tribal Wars Team op 18.09. om 07:28 uur
Hartelijk welkom op onze derde Klassieke wereld,

Het TribalWars.nl team wenst jullie veel succes op deze klassieke wereld en laat de beste speler winnen!

Hieronder enkele hints & tips:
Hoe je het spel moet spelen, vind je in de wiki

Verdere tips en strategieën Kan je op het forum zoeken.

Als je lang moet wachten bij het uitbouwen kan je altijd het forum bezoeken. Ook kan je komen praten op de chat.

Voor al het laatste tribalwars nieuws kan je terecht bij het Het TW-Weekblad.

Wij wensen je veel plezier en succes met het spel en indien er nog verdere vragen zijn aarzel niet en neem contact op met de support!


Het Tribal Wars team


WHAHAHAHAHAHAHAHAHA
 

DeletedUser57186

Guest
Tribal Wars Team op 18.09. om 07:28 uur
Hartelijk welkom op onze derde Klassieke wereld,

Het TribalWars.nl team wenst jullie veel succes op deze klassieke wereld en laat de beste speler winnen!

Hieronder enkele hints & tips:
Hoe je het spel moet spelen, vind je in de wiki

Verdere tips en strategieën Kan je op het forum zoeken.

Als je lang moet wachten bij het uitbouwen kan je altijd het forum bezoeken. Ook kan je komen praten op de chat.

Voor al het laatste tribalwars nieuws kan je terecht bij het Het TW-Weekblad.

Wij wensen je veel plezier en succes met het spel en indien er nog verdere vragen zijn aarzel niet en neem contact op met de support!


Het Tribal Wars team


WHAHAHAHAHAHAHAHAHA


Hhaahahahahha, die is zo grappig. :D:):p Wat een noobs hebben die gestuurd!
 

DeletedUser65747

Guest
wacht even 22.09.12 22:31
beste zweedse huis maffia,

Wij ik en de rest van de leiding van [ally]fear[/ally]willen een volle stam (7 leden). Maar een volle stam met 7 ervaren,actiefe en gezellige leden. We hebben al veel spelers erin gehad en die zijn meteen gekickt uit de stam omdat de betreffende spelers niet actief of ervaren bleken. Wij zijn erg secuur qua leden. ook qua ligging worden deze beoordeeld. en u ligt erg prettig voor onze stam. Zou u een plekje in [ally]fear[/ally] willen. zo ja stuur dan een pm terug. en aangezien u al een stam heeft is voor u de besllising en keuze waar u denkt waar u zig het meest thuis voelt.

MvG de leiding van [ally]fear[/ally]

Swedish House Mafia. 22.09.12 23:07
Hee,

Dus eerst neem je leden aan, en daarna ontsla je ze omdat je heel secuur bent?:eek:

Gr,
Tim

wacht even 22.09.12 23:26
qua recruiting ben ik niet secuur. als ze eenmaal in de stam zitten kijk ik of mensen in houd hebben :)

Perfecte manier om je stam te leiden?:eek:
 

DeletedUser

Guest
tis een manier ^^
het hoeft niet altijd de perfecte te zijn ;o
 

DeletedUser59624

Guest
Om het gesprek maar even verder door te zetten;

Ik weet nu niet of ik op belediging melden moet drukken :(

wacht even 22.09.12 22:31
beste zweedse huis maffia,

Wij ik en de rest van de leiding van [ally]fear[/ally]willen een volle stam (7 leden). Maar een volle stam met 7 ervaren,actiefe en gezellige leden. We hebben al veel spelers erin gehad en die zijn meteen gekickt uit de stam omdat de betreffende spelers niet actief of ervaren bleken. Wij zijn erg secuur qua leden. ook qua ligging worden deze beoordeeld. en u ligt erg prettig voor onze stam. Zou u een plekje in [ally]fear[/ally] willen. zo ja stuur dan een pm terug. en aangezien u al een stam heeft is voor u de besllising en keuze waar u denkt waar u zig het meest thuis voelt.

MvG de leiding van [ally]fear[/ally]

Swedish House Mafia. 22.09.12 23:07
Hee,

Dus eerst neem je leden aan, en daarna ontsla je ze omdat je heel secuur bent?:eek:

Gr,
Tim

wacht even 22.09.12 23:26
qua recruiting ben ik niet secuur. als ze eenmaal in de stam zitten kijk ik of mensen in houd hebben :)

Swedish House Mafia. 24.09.12 19:37
Bevalt t?

wacht even 24.09.12 19:44
ja hoor, jou?

Swedish House Mafia. 24.09.12 19:45
Valt mee.

Swedish House Mafia. 24.09.12 20:44
JIj hebt een lelijk stamprofiel :O

Daniël.

wacht even 24.09.12 20:45
dan zullen we maar niet beginnen over jou hoofd

Zvg

Swedish House Mafia. 24.09.12 20:45
Zvg? Zeg vriendelijke groeten? :p
 
Bovenaan