Grappige IGM's

DeletedUser67973

Guest
Als je gewoon het forum had gelezen had je alles geweten.
Moet je jezelf nu echt zo belachelijk maken door jezelf zo dom voor te doen op het af.
 

DeletedUser56496

Guest
Leon!!!!

HOE-HA

zojbjc.gif
 

DeletedUser62454

Guest
Als je gewoon het forum had gelezen had je alles geweten.
Moet je jezelf nu echt zo belachelijk maken door jezelf zo dom voor te doen op het af.

Buiten het feit dat ik alles al gelezen had kunnen hebben, moet jij ook eerst alles lezen.
Hypocriet ???
MisterNice 11.04.14 17:53
hoi PJ,

Is er dan al een topic geweest of een fusie nodig is?
Mij is helaas niks gevraagd, beetje vreemd.
Ik zie er op het moment zeker geen voordeel in, heb ik iets gemist of hoe zit het precies?

Dit was nog wel mijn eerste antwoord zie vorige pagina's.
Ik gaf duidelijk aan dat ik niet op de hoogte was, ik vroeg om uitleg.
Definieer dom?
 
Reactiescore
556
je had je ook even kunnen inlezen/formeren als je in n nieuwe stam komt.
zoals de meeste hebben gedaan die later instapte.
jij koos ervoor om je af te zonderen, en wrs enkel met de spelers contact te hebben in je naaste omgeving?
geen idee of je wel überhaupt contact had met iemand.

iig komt je klacht op mij over, hoe het komt dat ze het lef hebben om te beginnen met een fusie zonder jou toestemming erover te vragen :rolleyes:
 

DeletedUser67973

Guest
Nee hoor als jij gewoon alles gelzen had had jij die hele pm niet hoeven te starten met pj en dus jezelf niet belachelijk hoeven te maken hier op het af.
 

DeletedUser62454

Guest
je had je ook even kunnen inlezen/formeren als je in n nieuwe stam komt.
zoals de meeste hebben gedaan die later instapte.
jij koos ervoor om je af te zonderen, en wrs enkel met de spelers contact te hebben in je naaste omgeving?
geen idee of je wel überhaupt contact had met iemand.

iig komt je klacht op mij over, hoe het komt dat ze het lef hebben om te beginnen met een fusie zonder jou toestemming erover te vragen :rolleyes:

Ik mag toch gewoon een vraag stellen?
Waarom ik geen contact zocht en mij afzonderde?
Volgens mij heb ik net het bewijs geleverd dat het zonneklaar is dat contact met jullie helemaal niet zo 'geweldig' is. Kijk alleen al hoe er door jullie op mij gereageerd word. Dan is het toch inderdaad bijzonder erg mega vreemd dat ik jullie contact mijd.

En antwoord op je vraag is ja. Ik heb contact met spelers in mijn omgeving.
Maar ik zoek contact met mensen die ik interessant vind of waar ik respect voor heb.
Respect moet van twee kanten komen, bison prima leider, Lord Ranekevo stel helden, Benny6max prima buur.
Ik geef zelfs overgenomen CF terug aan Sound! nadat mijn account gehacked was en tot het nokkie vol stond met troops.
Valt er dus met mij te praten.... Zeer zeker.


Nee hoor als jij gewoon alles gelzen had had jij die hele pm niet hoeven te starten met pj en dus jezelf niet belachelijk hoeven te maken hier op het af.

Je bent wel een rijmert.
Al had ik het AF gelezen kan ik nog steeds gewoon mijn vraagtekens zetten achter de besluitvorming van Para!
Ik heb alleen de verkeerde ongelukkige, impulsieve, kort afe leidinggevende gecontacteerd.
Alleen al dat hier zo krampachtig op gereageerd wordt en niemand contact met mij opneemt straalt al een sterk staalje teamwork uit.
 
Reactiescore
2.039
Wanneer heb jij op Amalthea gespeeld dan? Ik herinner me jou alleen van het account Reinoudt.

Overigens wanneer je op een gekregen account komt te spelen, is het niet aan jou om te bepalen wat er met dat account gebeurd, iig niet in het politieke spel. ;)
Begint een beetje een patroon in te komen niet? W34 was je er al ook snel vandoor uit je stam.
 

DeletedUser62454

Guest
Wanneer heb jij op Amalthea gespeeld dan? Ik herinner me jou alleen van het account Reinoudt.

Overigens wanneer je op een gekregen account komt te spelen, is het niet aan jou om te bepalen wat er met dat account gebeurd, iig niet in het politieke spel. ;)
Begint een beetje een patroon in te komen niet? W34 was je er al ook snel vandoor uit je stam.

Ik herinner me geen account reinoudt.
Toen werd het account Amalthea nog bespeeld door Rick, echt in het begin stadium van MT.

Wanneer ik eigenaar van een account ben en daar ongeveer 6 maanden op speel denk ik dat ik net als elk ander lid van Para de nodige vragen mag stellen mocht iets onduidelijk voor mij zijn. Ik ben van mening dat als je lid bent van een groep spelers je automatisch deel uitmaak van een politiek spel, maar daar kijkt iedereen blijkbaar anders naar.
Ook snijd dit mes aan twee kanten. Er is weer een probleem en ik ben erbij betrokken net als op w34 maar ook PJ wordt weer bekogeld. In welke mate wie schuldig is mag je natuurlijk zelf weten.
'Snel vandoor' moet je wat meer onderbouwing geven, wat is snel? W34 buiten dit houdend.
 
Reactiescore
2.039
Het account Reinoudt waar je met Reinoudt (godness) zelf op hebt gespeeld. ;)
Overigens heeft er vanaf de oprichting tot ik gestopt ben geen Leon op Amalthea gespeeld, al helemaal niet in de tijd dat Rick speelde. Die heeft maar 1 co gehad en dat was een Thomas.

Natuurlijk heb je het recht om vragen te stellen, maar dit was duidelijk niet wat je hier deed. Wat ik opmaak uit de pm is dat je gewoon dwars lag, en dat om iets dat feitelijk niets afdoet aan de manier van spelen op deze wereld. Want wat is het verschil tussen 2 stammen onder 1 kamp of gewoon 1 stam? Niks, noppes nada. Iets simpels als dat is dus echt niet de moeite waard om over te dreigen, al helemaal als het account al zo lang aan de stam toebehoort (of je er nou 6 maanden speelt of niet).
 

DeletedUser62454

Guest
Het account Reinoudt waar je met Reinoudt (godness) zelf op hebt gespeeld. ;)
Overigens heeft er vanaf de oprichting tot ik gestopt ben geen Leon op Amalthea gespeeld, al helemaal niet in de tijd dat Rick speelde. Die heeft maar 1 co gehad en dat was een Thomas.

Natuurlijk heb je het recht om vragen te stellen, maar dit was duidelijk niet wat je hier deed. Wat ik opmaak uit de pm is dat je gewoon dwars lag, en dat om iets dat feitelijk niets afdoet aan de manier van spelen op deze wereld. Want wat is het verschil tussen 2 stammen onder 1 kamp of gewoon 1 stam? Niks, noppes nada. Iets simpels als dat is dus echt niet de moeite waard om over te dreigen, al helemaal als het account al zo lang aan de stam toebehoort (of je er nou 6 maanden speelt of niet).

Je schijnt er vrij zeker van tezijn dat ik hier dus aan het liegen ben.
Ik heb eerst op the barbarian gespeeld met erwin om vervolgens naar amalthea te komen.
Ik heb zelfs nog vv gedaan van sacha die toen onder vuur lag, met fly guy martin als naaste buur.
Wel geef ik toe dat ik geen speler ben die erg op de voorgrond treed en ook was rick in die tijd mega actief wat mijn coschap niet echt interressant maakte maar ik was er wel en heb het af toen regelmatig gelezen.

Dreigen over deze fusie was zeker niet mijn bedoeling, ik weet niet of ik dat ook gedaan heb.

Ook ligt het punt (3e keer) niet zozeer bij de fusie maar bij de omgangsnormen die bij deze speler horen .
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.039
Zoals ik al zei, het lijkt me sterk dat er iemand op Amalthea gespeeld zou hebben waarvan ik het niet geweten zou hebben. Rick zou mijn zoiets meteen zeggen. Er heeft verder ook maar 1 Leon in de Mus. chat gezeten, en dat was de co van Reinoudt waar hij ook op w20 mee gespeeld heeft.

Overigens denk ik dat je ook eens stil moet staan bij de consequenties van zulke acties. Een stam zal zich in de toekomst wel eerst achter de oren krabben als ze horen dat het leaven met gekregen accounts een wederkerend iets aan het worden, of je nou gelijk hebt of niet.
 

DeletedUser62454

Guest
Zoals ik al zei, het lijkt me sterk dat er iemand op Amalthea gespeeld zou hebben waarvan ik het niet geweten zou hebben. Rick zou mijn zoiets meteen zeggen. Er heeft verder ook maar 1 Leon in de Mus. chat gezeten, en dat was de co van Reinoudt waar hij ook op w20 mee gespeeld heeft.

Overigens denk ik dat je ook eens stil moet staan bij de consequenties van zulke acties. Een stam zal zich in de toekomst wel eerst achter de oren krabben als ze horen dat het leaven met gekregen accounts een wederkerend iets aan het worden, of je nou gelijk hebt of niet.

Er is geen sprake van leaven, ik ben uit para ontslagen en ben uitgenodigt voor P & MT.
Echter heb ik die uitnodiging nog niet aangenomen.

Toch moet je je erbij neerleggen dat ik op Amalthea gespeeld heb, vraag Kragtwijd, CWB , Flyguy + oud Apuz spelers.
Als die zich het nog kunnen herinneren, ik denk ook wel dat Rick het tegen je gezegt heeft maar dat je het enkel vergeten bent. :)
Ook was mijn blijf van korte duur, niet langer dan een maand, maar genoeg om de overeenkomsten meegkregen te hebben van Para ctrl en mt waarnaar ik revereer.
 
Reactiescore
2.039
Kragtwijk was toen nog totaal niet in the picture, CWB is op het moment afwezig, Martin zal ik zeker vragen wanneer hij on komt en de Apuz boys weten er evenveel vanaf als ik. Voor het geval je het vergeten bent, ik was de bedenker en mede oprichter van Mus. he. ;)
 

DeletedUser62454

Guest
Kragtwijk was toen nog totaal niet in the picture, CWB is op het moment afwezig, Martin zal ik zeker vragen wanneer hij on komt en de Apuz boys weten er evenveel vanaf als ik. Voor het geval je het vergeten bent, ik was de bedenker en mede oprichter van Mus. he. ;)
Dat was ik niet vergeten, jullie disney musketier plaatje staat me nog goed voor ogen.

Lightning Flesh, Wat is nu eigenlijk het probleem... ???
Goeie vraag.
 

DeletedUser

Guest
Hey meneer m ;)
Hem wel op Skype spreken en mijn geen gedag zeggen laat licht ding maar lekker
 
Reactiescore
746
Als je gewoon het forum had gelezen had je alles geweten.
Moet je jezelf nu echt zo belachelijk maken door jezelf zo dom voor te doen op het af.

Nou ik had het ook niet gelezen hoor. Het was pas door die mail dat ik ervan wist. Toch ga ik ermee akkoord dat het AF niet de plaats is om dit op te lossen ;)
 

DeletedUser

Guest
Yokanio is altijd MT gebleven, dat jullie nou zo dom waren om hem erin te laten :eek:

Achteraf is het makkelijk praten:D

Jij bestond vast nog niet toendertijd van control :rolleyes:
Volgens mij is het algemeen bekend dat er een ultimatum is gesteld aan control, omdat control niet meer functioneerde.
Veel inactieven, Geen middelen om gezamenlijk iets te doen, Geen goede samenwerking tussen leiding ctrl en leiding para. Uiteindelijk, prima. We kregen de kans om naar para ! over te stappen. Cuppy heeft zijn kans verspeeld, was ook een inactieveling. Mea vota heeft aangegeven nooit over te willen stappen. Nouja prima, En neo? Daar hoor je nooit wat van, ook niet op pm's waarin de vraag stond of ie naar para wilde.

Ook hier zullen er verschillende meningen zijn. Hangt gewoon af, aan welke kant je staat, of waarvoor je gekozen hebt ( of het nu vrijwillig of iets anders is:eek:)
En ook hier geldt; achteraf gezien is het makkelijk praten:p
 

DeletedUser

Guest
Achteraf is het makkelijk praten:D



Ook hier zullen er verschillende meningen zijn. Hangt gewoon af, aan welke kant je staat, of waarvoor je gekozen hebt ( of het nu vrijwillig of iets anders is:eek:)
En ook hier geldt; achteraf gezien is het makkelijk praten:p

Wat heb jij voor een lelijke naam hier Boendal Dubbelkling ?
 
Bovenaan