Grappige IGM's

Reactiescore
1.018
Gaat lekker daar bij CS, commanderen en dreigen :S

Sterkte aan de leden!
Commanderen doen we niet aan, het voordeel van deze fusie is op het ingame stammenforum (hint hint;)) ook al een aantal keren langsgekomen.

Dat komt omdat je er geen discussie over kunt voeren.
Discussies die binnen de stammuren zijn hoor je niet op het af te slingeren, of ben ik nu ouderwets:rolleyes: Waar speelde je trouwens in MT?
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Je hoeft niet mee hoor.
Bij Sound zullen ze je met open armen ontvangen :)


ik weet nog wel dat er destijds een afspraak tussen Ctrl & Para & MT kwam. Dat we met die drie stammen de wereld zouden sluiten. En er dus een fusie zou komen.
En maakt het uit of die fusie nu is? of over 2 maanden?
 

DeletedUser62454

Guest
Commanderen doen we niet aan, het voordeel van deze fusie is op het ingame stammenforum (hint hint;)) ook al een aantal keren langsgekomen.


Discussies die binnen de stammuren zijn hoor je niet op het af te slingeren, of ben ik nu ouderwets:rolleyes: Waar speelde je trouwens in MT?

Beledegingen en verwijten die door mijn eigen stamleider naar mijn hoofd worden geslingerd om vervolgens een gesprek abrupt te beindigen hoor je niet te doen, of ben ik nu ouderwets?
Ik speelde op Amalthea.

Je hoeft niet mee hoor.
Bij Sound zullen ze je met open armen ontvangen :)


ik weet nog wel dat er destijds een afspraak tussen Ctrl & Para & MT kwam. Dat we met die drie stammen de wereld zouden sluiten. En er dus een fusie zou komen.
En maakt het uit of die fusie nu is? of over 2 maanden?

Het gaat inderdaad om de fusie :rolleyes:
Niet over hoe een leidingfunctionerend persoon met zijn leden omgaat.
 

DeletedUser58372

Guest
Je hoeft niet mee hoor.
Bij Sound zullen ze je met open armen ontvangen :)


ik weet nog wel dat er destijds een afspraak tussen Ctrl & Para & MT kwam. Dat we met die drie stammen de wereld zouden sluiten. En er dus een fusie zou komen.
En maakt het uit of die fusie nu is? of over 2 maanden?

Als die afspraak toen gemaakt is, moet je Mea, Neo I en Cuppy ook ff een uitnodigen sturen ;)

En dus geen mensen van Change (Yokanio)
 

DeletedUser46986

Guest
loooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool
 

DeletedUser70361

Guest
Beledegingen en verwijten die door mijn eigen stamleider naar mijn hoofd worden geslingerd om vervolgens een gesprek abrupt te beindigen hoor je niet te doen, of ben ik nu ouderwets?
Ik speelde op Amalthea.

runeskater 12.04.14 23:08
Waarom moet ik plezierig antwoorden naar iemand die nooit op dergelijke wijze zelf het gesprek heeft gevoerd met mij en als reactie op ons laatste skypegesprek (waar mark ook bijzat) mij verwijderd heeft van skype ? Dan toon je zelf al aan niet open te staan voor een normaal gesprek, dus hoef ik geen moeite te doen.
Ik verwacht dan ook niet nog enige moeite langs één van de kanten. Enige wat ik verwacht is dat stamafspraken netjes nagemaakt worden, en die komen niet van mij.

dus je mag alleen een gesprek abrupt eindigen als je lid bent en geen leider :confused:
 

DeletedUser62454

Guest
Totale zever, ik ben hier (op w29) per toeval beland op voorwaarde van een zo snel mogelijke medespeler.
Deze speler kwam pas een maand geleden aankakken en heeft op geen enkele skype bericht gereageerd.
Het gesprek met PJ bloede totaal dood en de twee vergelijkingen die hij noemde staan compleet los van elkaar, een drogrede want het komt over alsof ik hem abrupt zou hebben verwijderd tjdens een gesprek.
Waarheid is dat ik twee weken( minimaal) niks meer van hem hoorde en toen heb verwijderd uit mijn toch al overvolle contacten lijst.

Buiten dat, een degelijk gesprek met PJ is op skype niet te voeren.
Het lijkt wel of er een gorilla op het toetsenboord aan het meppen is. De deftige postst die je hier leest staan liniarecht tegen zijn skypegedrag, niet dat ik geen spelfouten maak, maar dat van PJ is gewoon onleesbaar.
 

DeletedUser

Guest
Gaat lekker hoor, ga door ga door :D

Zo hebben de mensen toch weer wat leesvoer op het AF, dat bijna doodgebloed was. Geen wonder dat men een gezamenlijk forum wilde oprichten met alle stammen. Maar dat zal niet meer nodig zijn, denk ik. Komen tenslotte steeds weer nieuwe namen op het AF, nu het einde in zicht is.:p

Zou wel een mooi wereldkaartje worden, Mea naar Para, wegens oude afspraken. Maar afspraken vult hij in zoals het hem belieft. En hij legt de afspraak zo uit dat het altijd in zijn voordeel is. 100% duidelijkheid is er nooit.
En ach, je moet maar zo denken. Peejee heeft een secretaris die de antwoorden formuleerd en typt. Enige nadeel is dat deze ook eens pauze wil hebben en hij dan zelf achter het toetsenbord moet kruipen.
Oh jee, zoveel knoppen en er staan van die rare tekens op:confused:

Dus neem het hem niet kwalijk dat er soms niets van te begrijpen is. Soms krijg je het gevoel dat je met 2 verschillende personen te maken hebt, maar daar hebben ze een woord voor, toch??

Whatever, however, het is en blijft lachen, gieren en brullen met hem:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Discussies die binnen de stammuren zijn hoor je niet op het af te slingeren, of ben ik nu ouderwets:rolleyes:

Ach, als het binnen de stam blijft krijg je alleen de mening van je eigen leden, op het AF kan er misschien zo nu en dan een antwoord komen, waarvan je denkt; hey, daar had ik niet aan gedacht :D

Origineel geplaatst door Lightning flesh

Beledegingen en verwijten die door mijn eigen stamleider naar mijn hoofd worden geslingerd om vervolgens een gesprek abrupt te beindigen hoor je niet te doen, of ben ik nu ouderwets?


Dat is Peejee op zijn best. Misschien is hij je wel liever kwijt dan rijk, wie weet??

En nee, het is niet ouderwets, maar iets waar heel Nederland al jaren over spreekt, normen en waarden. Helaas zijn die woorden nog onbekend bij Peejee.

Volg je hart en gebruik je gezond verstand, dan kom je tot de beste oplossing voor dit probleem. Wat het antwoord en besluit ook mag zijn.
 

DeletedUser

Guest
Als die afspraak toen gemaakt is, moet je Mea, Neo I en Cuppy ook ff een uitnodigen sturen ;)

En dus geen mensen van Change (Yokanio)
Yokanio is altijd MT gebleven, dat jullie nou zo dom waren om hem erin te laten :eek:
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Als die afspraak toen gemaakt is, moet je Mea, Neo I en Cuppy ook ff een uitnodigen sturen ;)

Jij bestond vast nog niet toendertijd van control :rolleyes:
Volgens mij is het algemeen bekend dat er een ultimatum is gesteld aan control, omdat control niet meer functioneerde.
Veel inactieven, Geen middelen om gezamenlijk iets te doen, Geen goede samenwerking tussen leiding ctrl en leiding para. Uiteindelijk, prima. We kregen de kans om naar para ! over te stappen. Cuppy heeft zijn kans verspeeld, was ook een inactieveling. Mea vota heeft aangegeven nooit over te willen stappen. Nouja prima, En neo? Daar hoor je nooit wat van, ook niet op pm's waarin de vraag stond of ie naar para wilde.
 

DeletedUser72576

Guest
Buiten dat, een degelijk gesprek met PJ is op skype niet te voeren.
Het lijkt wel of er een gorilla op het toetsenboord aan het meppen is. De deftige postst die je hier leest staan liniarecht tegen zijn skypegedrag, niet dat ik geen spelfouten maak, maar dat van PJ is gewoon onleesbaar.

Lol!!
 

DeletedUser58372

Guest
Jij bestond vast nog niet toendertijd van control :rolleyes:
Volgens mij is het algemeen bekend dat er een ultimatum is gesteld aan control, omdat control niet meer functioneerde.
Veel inactieven, Geen middelen om gezamenlijk iets te doen, Geen goede samenwerking tussen leiding ctrl en leiding para. Uiteindelijk, prima. We kregen de kans om naar para ! over te stappen. Cuppy heeft zijn kans verspeeld, was ook een inactieveling. Mea vota heeft aangegeven nooit over te willen stappen. Nouja prima, En neo? Daar hoor je nooit wat van, ook niet op pm's waarin de vraag stond of ie naar para wilde.

Toen Ctrl. werd opgericht bestond ik idd nog niet, was 2 maanden later toen ook Mus. werd opgericht.
 

DeletedUser19513

Guest
Totale zever, ik ben hier (op w29) per toeval beland op voorwaarde van een zo snel mogelijke medespeler.
Deze speler kwam pas een maand geleden aankakken en heeft op geen enkele skype bericht gereageerd.
Het gesprek met PJ bloede totaal dood en de twee vergelijkingen die hij noemde staan compleet los van elkaar, een drogrede want het komt over alsof ik hem abrupt zou hebben verwijderd tjdens een gesprek.
Waarheid is dat ik twee weken( minimaal) niks meer van hem hoorde en toen heb verwijderd uit mijn toch al overvolle contacten lijst.

Buiten dat, een degelijk gesprek met PJ is op skype niet te voeren.
Het lijkt wel of er een gorilla op het toetsenboord aan het meppen is. De deftige postst die je hier leest staan liniarecht tegen zijn skypegedrag, niet dat ik geen spelfouten maak, maar dat van PJ is gewoon onleesbaar.

... Leon bovenste is mijn schuld en niet die van PJ. Wij hebben het hier over op skype, maar je weet wat ik vind van dingen op het af zetten.... zeker na w34....

En PJ kan er ook niks aan doen dat ie uit antwerpen komt, sommige mensen worden gewoon geboren met zulke afwijkingen ;)
 
Bovenaan