Grappige IGM's

DeletedUser36716

Guest
maar Sukke toch.. doe jij nu al aan plagiaat? :eek:
had je toch iets hoger ingeschat, je stelt me wel teleur.. :rolleyes:

Ik bedank je voor een heerlijke lach beurt en je negeert me al :(.
Zal nog eens vriendelijk zijn ^^
 

DeletedUser

Guest
Want ja, dan kun je weer een nieuw forum account maken he, het wordt dan toch niet bekend...

24747169.jpg

.. ach, dat komt ter gepaste tijd wel boven water, en er is trouwens een andere reden..

Ik heb een paar jaartjes stilgelegen en mijn bestaande accounts worden al die tijd al door anderen verder beheerd.
Het zou niet netjes zijn dat ik hun nu zou bedanken voor hun moeite en zou wippen, zo ben ik niet.:rolleyes:

Ik heb trouwens nooit beweerd dat ik 'de topspeler' zou zijn, dat hebben hier anderen beweerd, maar wie mij hier wel kent zal kunnen beamen dat je een harde noot te kraken zal hebben aan mij :cool:

En dat ik nu de namen van mijn andere accs niet wil zeggen is mijn volste recht, over een paar weken als het politieke landschap op w29 wat in kaart is gebracht, zal ik daarvoor de tijd nemen samen met de beslissingen die ik dan zal nemen enz..

tot dan zullen jullie moeten wachten :D
 

DeletedUser36716

Guest
Is de bedoeling bij grappige IGM's ook he ;).
Maar je weet toch wat er gebeurd met harde noten door de jaren heen?
Buitenkant blijft even hard, maar vanbinnen is het een moesje
 
Reactiescore
372
En dat ik nu de namen van mijn andere accs niet wil zeggen is mijn volste recht, over een paar weken als het politieke landschap op w29 wat in kaart is gebracht, zal ik daarvoor de tijd nemen samen met de beslissingen die ik dan zal nemen enz..

tot dan zullen jullie moeten wachten :D

Oh spanning, cant wait! :(
 

DeletedUser

Guest
Is de bedoeling bij grappige IGM's ook he ;).
Maar je weet toch wat er gebeurd met harde noten door de jaren heen?
Buitenkant blijft even hard, maar vanbinnen is het een moesje

LOL, nu lig ik strijk :D:D:D
 

DeletedUser64124

Guest
Lol, nu in een hele korte tijd 3x een pm gekregen over hoe leuk onze naam wel niet is :D
 

DeletedUser39366

Guest
Niet echt, ik ben niet pro ofzo. Maar als ik iets 'verkeerd' zeg op het forum kan ik mij op 14 augustus wel aanvallen verwachten :rolleyes:

Is tog leuk , aanvallen horen bij dit spel :rolleyes: Wil je dan gwn saai puntengeilen :(
 

DeletedUser

Guest
Is tog leuk , aanvallen horen bij dit spel :rolleyes: Wil je dan gwn saai puntengeilen :(

Aanvallen horen idd bij het spel, maar het zou niet eerlijk zijn dat je alleen maar wordt aangevallen omdat mensen een andere mening hebben. (dat uitdraait tot ruzies op het forum en dan worden ze in game uitgevoerd)
 

DeletedUser39366

Guest
Aanvallen horen idd bij het spel, maar het zou niet eerlijk zijn dat je alleen maar wordt aangevallen omdat mensen een andere mening hebben. (dat uitdraait tot ruzies op het forum en dan worden ze in game uitgevoerd)

Vind ik juist de eerlijkste weg om zoiets uit te vechten :)
 
Bovenaan