Grappige IGM's

DeletedUser

Guest
kutspel daar gaat mijn edelschema pz?JDMNQIZLDC,amo,d il maalduizendmiljoenmiljard
 

DeletedUser66163

Guest
rick148 18.11.12 23:05
beste baksteen.

Ik zou je willen vragen ,om een fusie aan te gaan metmijn stam [ally]W.O.N[/ally]
je bent een goede speler en hebt een zeer sterke stam achter jouw.
Wij zijn nu in oorlog met insane en destruction, ik zag dat je overlaast een dorp van badder hebt overgenomen. Misschien kunnen we samen die stammen uit de weg ruimen?
ik hoor het graag.
als je geen bg wilt worden, zou ik het waarderen als we NAP's worden.
mvg [player[rick148[/player]

Baksteen. 20.11.12 07:32
sorry wij werken niet samen met mensen die niet eens een naam in bb codes kunnen zetten...
___________________
Bram | Team [player]Baksteen.[/player]

rick148 20.11.12 08:22
Dan zie je toch dat het een typfout is,
[player]rick148[/player]
[ally]W.O.N[/ally]
[coord]403|305[/coord]
Ik kan heus wel met bb-codes werken hoor;)


Haha, hij snapt het gewoon niet hè ^^
 
Reactiescore
2.506
Ik dacht dat ik geen nederlands kon :eek:

vind hem wel de moeite waard om hem hier te plaatsen

Kragtwijk 22.11.12 20:41
He

je kunt kiezen
je stopt met [player]INf3Kt3D[/player] aanvallen of ik stack [player]INf3Kt3D[/player] en ik clear jou zodat hij jou kan farmen, aan jou de keus ;)


_____________________________
Met Vriendelijke Groet,
[player]kragtwijk[/player]|Aldo

Leiding [ally]REBORN[/ally]

the fichters black 23.11.12 07:22
kan hij had mij eerst aangevallen kan hem hebben maar llaat maar IK VAL HEM NIET MEER AAN ondanks jij


gr

the fichters black 23.11.12 07:29
Hey dit zijn niet de afspraken IK STOP MET AANVALLEN. Dus annuleer je aanval graag! dankje

Kragtwijk 23.11.12 07:45
deze loopt al sins gister avond maar wees niet bang het zijn scouts ;)
_____________________________
Met Vriendelijke Groet,
[player]kragtwijk[/player]|Aldo

Leiding [ally]REBORN[/ally]

the fichters black 23.11.12 11:05
dan zit je aardig van mij vandaan maar ik wil echt geen problemen de reden dat ik infekted aan viel is puur uit wraak

the fichters black 23.11.12 11:10
met scouts zal de aanval 7uur duren, jou aanval duurt meer dan 15 uur.
Waarom zou je liegen?

Kragtwijk 23.11.12 13:15
Let op je woorden anders stuur ik echt een clear. Geloof jij je tagger eerst dan ik :eek:

the fichters black 23.11.12 13:36
Pardon het was niet mijn bedoeling om je te beledigen maar nu is alles duidelijk
groeten
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Hij schijt 7 kleuren:p
 

DeletedUser38984

Guest

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser66258

Guest
bettergiveup 26.11.12 18:36
Beste stamleiding van [ally]In![/ally],



Op aanranden van [player]Space Bison[/player] ben ik begonnen met deze "sollicitatie".

Graag zouden wij in jullie stam joinen. Dit heeft tot gevolg dat wij waarschijnlijk aan een grondige keuring worden gelegd. Dus ik zal even het meeste verklaren.


Onze ervaring:

we zitten met 2 op dit account en we mogen wel zeggen dat we ervaring hebben. we zijn begonnen op W3 (http://nl.twstats.com/nl3/index.php?page=player&id=260779). Na W3 hebben we een lange pauze genomen aangezien er wel wat tijd in dit spel kruipt. Nu x aantal jaar later staan we hier terug. Eerst op w20 nog 500.000 punten gehaald om dan weer te stoppen door familiale redenen. Momenteel op W30 is het niet onze beste start, maar het is gekomen tot wat het momenteel nu is en dat kan alleen maar verbeteren.

U kan ervan uitgaan dat we weten wat we zeggen. We zullen niet vaak geneigd zijn om iets te zeggen, maar als we iets zeggen is het raak!

We weten ook dat jullie ons gaan bekijken op ODA en ODD en op veel andere dingen.. Momenteel hoeven we niet bang te zijn in onze buurt (voor binnenkomende aanvallen). Onze vrienden liggen iets meer Zuidelijker dus dat komt in orde. Om het toch even over het ODA te hebben; we pakken het slim aan en door het slim aan te pakken behoud je meer troepen.

Op twstats ga je over ons account ook niet veel vinden, want dit is een recent account

Als iemand 3 dorpen heeft val je zijn 3 dorpen aan i.p.v. 1 dorp

Jullie stam:

De ligging is zeer belangrijk, http://nl.twstats.com/nl29/index.ph...&zoom=300&centrex=500&centrey=500&fill=000000. Dit is onze ligging ten opzichte van jullie. Ik kan hier veel over zeggen, maar ik denk dat jullie wel genoeg ervaring hebben om hier wat uit op te maken

we zijn niet bang, maar zelfzeker. Jullie zouden rondom ons kunnen edelen, maar we zouden ook een kern kunnen vormen en weg van elkaar edelen.

We weten dat jullie een informant in onze stam hebben. We hebben hier zelfs 2 informanten. Dus onze commentaar zal wel op jullie forum staan.

Momenteel:

Momenteel zijn we nog rustig bezig. We houden ons rustig. Er kan nog van alles gebeuren. Iedere stam kan momenteel nog vallen of stoppen met spelen. na [player]RLWF[/player] gaan wij beginnen en ik denk jullie ook. Steek dat maar in jullie achterhoofd.


Mijn excuses voor deze lange solli, maar toch wens ik jullie veel leesplezier. We hopen op een snelle reactie en voor vragen kan u altijd bij ons.



mvg

Better

Niet een al te beste manier om te solliciteren nietwaar? :p
 

DeletedUser

Guest
Deze vond ik nog terug in het archief :D

gibbyyy 03.11.12 19:35
Zou ik in je stam mogen ?

666Pain666 03.11.12 20:57
Met zo,n sollicitatie ga je me niet overtuigen hoor

Mvg [player]666pain666[/player]


gibbyyy 04.11.12 13:36
Zou ik in je stam mogen ??
- Ik heb ervaring met tribal wars.
- Ik zal de stam steunen waar nodig.
- Zal de bondgenoten steunen waar nodig.
Ik lig dicht in geval van nood in de stam ik kan altijd helpen. Zeg wanneer ik er mss in mag dan ga ik uit mijn
stam en ik weet een paar dingen in de stam wat ze over jullie stam zeggen

[player]gibbyyy[/player]

666Pain666 04.11.12 13:40
niet genoeg sorry.

gibbyyy 04.11.12 16:41
waken ik nog meer zeggen ik ga ierdereen helpen en ondersteunen waar nodig dat is toch heel goed en 6 jaar ervaring ?

666Pain666 04.11.12 17:40
Wrm zeg je nu 6jaar ? -_- nu lieg je weer over je ervaring

gibbyyy 04.11.12 18:44
Waarom zou ik nuu liegen over mijn ervaring ?? ik speel dit spel al vanaf 1

666Pain666 04.11.12 19:02
Dus je wilt beweren dat je al 6 jaar een noob bent ?
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Bovenaan