Grappige IGM's

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Re: De dreigertjes zijn ook weer van de partij.. lol

Ik hoop van niet :), altijd leuk om "grote onbekende anonieme" 'top'spelers neer te halen. :)

Nah

Die zouden niet zo overkomen i guess
 

DeletedUser36716

Guest
Re: De dreigertjes zijn ook weer van de partij.. lol

idd, daarom nieuwe forum acc, zodat dat ook zo blijft :p

Haha, bang dat je gespiked wordt ^^
Miss best anoniem, dan verpruts je je reputatie tenminste niet :)
(als je die al hebt)
 

DeletedUser

Guest
Re: De dreigertjes zijn ook weer van de partij.. lol

Volgens mij werd je gepest op je vorige forumacc omdat iedereen je noob vond.

Drm heb je een ander forumacc nu.

sukiesukie toch, je moest eens weten.. :D
 
Reactiescore
535
Daarom scheld je mij nu uit voor sukiesukie.
Jij wordt altijd uitgescholden en wil weten hoe het is om een ander eens uit te schelden.
 

DeletedUser

Guest
Daarom scheld je mij nu uit voor sukiesukie.
Jij wordt altijd uitgescholden en wil weten hoe het is om een ander eens uit te schelden.

ik scheld jou niet uit.. dat maak jij daaruit op.., wordt volwassen :cool:
 

DeletedUser36716

Guest
Re: De dreigertjes zijn ook weer van de partij.. lol

sukiesukie toch, je moest eens weten.. :D

Ontwikkel dan dringend eens een paar ballen en zeg even welke topper je bent :).
Je staat toch al op de lijst, veel verschil maakt het niet meer ^^.
 

DeletedUser

Guest
Ken je het engels wordt suck niet?

ik ken idd dat woord, maar dat heb ik niet geschreven he :rolleyes:
wat een pervert ben jij eigenlijk dat je hier zo op kickt?

ik stel voor dat we het taalgebruik wat netjes en beschaafd houden ?;)
 

DeletedUser36716

Guest
ik ken idd dat woord, maar dat heb ik niet geschreven he :rolleyes:
wat een pervert ben jij eigenlijk dat je hier zo op kickt?

ik stel voor dat we het taalgebruik wat netjes en beschaafd houden ?;)

netjes, beschaafd? maar je maakt de eerste beste die jou een pm stuurt uit voor zielepootjes...
Ale, wil er niks mee zeggen hoor :p
 

DeletedUser

Guest
netjes, beschaafd? maar je maakt de eerste beste die jou een pm stuurt uit voor zielepootjes...
Ale, wil er niks mee zeggen hoor :p

je hebt gelijk, ik heb 'zielepoot ' geschreven, maar ik hou het taalgebruik wel netjes :p;)

ik vind het trouwens terecht, dat ik iemand een 'zielepoot' noem, omdat hij mij bedreigd om nu het spel al te stoppen en opnieuw te starten.. (ik denk eig. dat ze graag barbaren edelen, is makkelijk en hoef je niet veel voor te doen, daarom zenden ze die brief naar alle omliggende dorpen...) :rolleyes:

Maar goed, we zullen zien.. 'als' ze echt zo pro zijn en mijn dorpje kunnen inpikken, zal ik het ook niet nalaten hun daarvoor te feliciteren, maar tot dan zullen we 'vijanden zijn' zoals zij het benoemen.. :D
 

DeletedUser36716

Guest
je hebt gelijk, ik heb 'zielepoot ' geschreven, maar ik hou het taalgebruik wel netjes :p;)

ik vind het trouwens terecht, dat ik iemand een 'zielepoot' noem, omdat hij mij bedreigd om nu het spel al te stoppen en opnieuw te starten.. (ik denk eig. dat ze graag barbaren edelen, is makkelijk en hoef je niet veel voor te doen, daarom zenden ze die brief naar alle omliggende dorpen...) :rolleyes:

Maar goed, we zullen zien.. 'als' ze echt zo pro zijn en mijn dorpje kunnen inpikken, zal ik het ook niet nalaten hun daarvoor te feliciteren, maar tot dan zullen we 'vijanden zijn' zoals zij het benoemen.. :D

hahaha :eek:
Jij spant de kroon, heb in tijden zo hard niet meer gelachen :D !!
Tnx ;)
 
Reactiescore
372
je hebt gelijk, ik heb 'zielepoot ' geschreven, maar ik hou het taalgebruik wel netjes :p;)

ik vind het trouwens terecht, dat ik iemand een 'zielepoot' noem, omdat hij mij bedreigd om nu het spel al te stoppen en opnieuw te starten.. (ik denk eig. dat ze graag barbaren edelen, is makkelijk en hoef je niet veel voor te doen, daarom zenden ze die brief naar alle omliggende dorpen...) :rolleyes:

Maar goed, we zullen zien.. 'als' ze echt zo pro zijn en mijn dorpje kunnen inpikken, zal ik het ook niet nalaten hun daarvoor te feliciteren, maar tot dan zullen we 'vijanden zijn' zoals zij het benoemen.. :D

Want ja, dan kun je weer een nieuw forum account maken he, het wordt dan toch niet bekend...

24747169.jpg
 
Bovenaan