Grappige IGM's

DeletedUser

Guest
Ja, noob ..
zo komt het er toch op neer.
Gisteren avond op onze chat waren we aan het lachen hoe noob je was --'
Hopelijk zet je dat weer recht.
Deze PM moet je gewoon niet aankunnen, het is gewoon laag dat een speler uit zo een (top) stam zoiets stuurt :p
Wat ben je tog een noobje, waar hou jij je tog met bezig?
Divine Force:
mijn hart bedroefd, maar mijn daden zullen veel groter zijn.
Hopelijk voor jou ;)

Hahahaha :D Geen probleem dat jullie met mij lachen hoor :) Dat jullie mij noob vinden, vind ik al helemaal niet erg.
Ik heb ook met jullie kunnen lachen. In ieder geval met sommigen dan. ^^ hint naar master :D
 

DeletedUser65500

Guest
Nja we waren maar aan het denken wat grappig terug te sturen
(niet mijn idee)
 

DeletedUser

Guest
Nja we waren maar aan het denken wat grappig terug te sturen
(niet mijn idee)

Beste

Bij deze zou ik u graag willen informeren over een nieuwtje dat de laatste jaren is gelanceerd in het spel Tribal Wars. Sinds kort is het ook mogelijk om dorpen van andere accounts over te nemen ZONDER dat deze op barbaar gaan.

Deze verandering is er gekomen nadat men vaststelde dat bepaalde spelers alleen groot konden worden door weerloze barbaartjes te pesten. Daarom ben ik dan ook blij om u mee te delen dat dit account zijn dorpen vrij overgenomen kunnen worden.

Indien u toch geïnteresseerd zou zijn in het edelen van de zogenaamde dorpen, verwijs ik u graag door naar de release van het nieuwe spel van Innogames genaamd 'Barbarianwars' wat u zeker zal interesseren.

Met vriendelijke groet

Team Master.

Ps: Volgens de nieuwe spelling wordt 'beste' in een mail niet meer gevolgd door een komma (in briefvorm dan weer wel) en wordt 'Met vriendelijke groet' alleen de eerste letter aangeduid met een hoofdletter. Hopend u ook wat bijgebracht te hebben over deze kleine fouten die al jaren fout gaan in het professionele bedrijfsleven.
 

DeletedUser65500

Guest
Anders zullen we een Week-wedstrijd houden?
wie de beste grappige PM's maakt?
 

DeletedUser

Guest
Ik kreeg wel even een glimlach op me mond van je pm. Vond wel grappig :)

Je hebt geen reactie gekregen omdat ik druk had/heb met deffen.
 
Reactiescore
254
Noob? Ik noem het verveling aangezien er voorlopig toch nog niet veel te doen is.
Blijkbaar zijn er binnen Quiem teveel hete kolen die zoiets niet aankunnen en dan ook gelijk stoom moeten afblazen. Spijtig. Natuurlijk zijn er ook nog mensen binnen Quiem die dit niet serieus opvatten :)

Snap ook niet hoe je dat überhaupt serieus kan nemen :p.
 

DeletedUser10429

Guest
Zo zie je ook maar wie de aangename spelers zijn. Ik vond het wel hilarisch.
 

DeletedUser52513

Guest
Remco1113 29.04.13 16:57
Wow je bent wel goed zeg

Dartheld 29.04.13 17:32
omdat?

Remco1113 01.05.13 12:24
als je OS heb, graag binnen 19 uur (vanaf nu) naar [coord]330|534[/coord]
Code:
 Pepijn | Castiel.

Dartheld 01.05.13 12:26
Lijkt me slim ja dat ik os stuur :)

Remco1113 01.05.13 12:27
wouw, verkeerde persoon
Code:
 Pepijn | Castiel.

Remco1113 01.05.13 12:27
wouw, gwn wouw :')

ik geef de schuld aan koninginnendag!
Code:
 Pepijn | Castiel.

wouw, domste actie van mezelf OOIT :eek:
 

DeletedUser

Guest
Haha^^

Ipv pm's te sturen moet je eens beginnen dodgen :p saved veel troepen heb ik van hore zeggen :D
 
Bovenaan