Grappige IGM's

DeletedUser

Guest
haha die kreeg ik ook. lekker om 5 uur sochtends over jezus lezen..
Tegenwoordig komen van dat soort mensen niet meer aan de deur maar gaan ze via spelletjes iedereen berichten sturen:p

Het is eigenlijk te iritant voor woorden dat ze mensen lastig vallen met die onzin, als je erin gelooft dan doe je dat maar, is je goed recht maar die pannenkoeken moeten niet iedereen die geen interesse heeft iriteren met die belachelijke onzin, net als die envelopjes uitdelen op straat, heb altijd zo van pleur op met je troep :p
 

DeletedUser

Guest
Altijd zo onbeleefd :(

Lord Adder 03.09.12 08:59
Welke eer komt mij toe dat jullie ons nachtelijk feestje kwamen bezoeken? Had gewoon even gemeld dat jullie kwamen met zoveel man dan hadden we gezorgd dat er genoeg stoelen waren.
Helaas kon niet iedereen blijven zitten en hebben we nu wat ruimte moeten maken.
Mocht het zo zijn dat jullie een volgende keer weer willen langskomen in dit dorp of één van de andere dorpen, dan zouden wij het op prijs stellen als jullie ons bijtijdig informeren hoeveel man er komt zodat we in elk geval ook genoeg stoelen kunnen klaarzetten.
Mvgr.
[player]Lord Adder[/player]

Lord Adder 03.09.12 09:49
wel lezen, maar niet antwoorden...zou toch wel zo netjes zijn....

Call Of Greatness 03.09.12 09:51
Je had toch gewoon extra stoelen kunnen halen in een van de naburige dorpen? Om je gasten zo te behandelen vind ik nogal grof en dat is niet iets wat je zomaar doet! Wij zullen zeker een recensie schrijven en die zal er niet goed uitzien... Ik denk niet de je nog veel gasten zal krijgen.

Lord Adder 03.09.12 10:33
Heb je gelijk in, mijn excuses.
Maar weet wel dat ik graag een goed buur ben dan een vage kennis. Indien U iets blieft kunt u altijd vragen..
Hopende op een vreemdzame samenleving,
Mvgr.
Lord Adder
 

DeletedUser

Guest
Pft... Het is ook wat hè, met dat TW van tegenwoordig.

happys zei:
ik ga ook naar w30 maar op mijn andere acc

dan ga ik gelijk pa gebruiken ook zodat ik hard groei
 

DeletedUser65500

Guest
Divine Force 01.11.12 18:22
Beste,

Wij willen u vriendelijk vragen om uw account te wissen. De reden waarom wij dit vragen is simpel. Wij zijn van plan om van dit account een top account te maken en over W27 te domineren. En u kunt ons daarbij helpen om uw account te laten wissen zodat wij uw dorp kunnen gebruiken als farm of edeltargets.

We bezitten al jaren lang TW ervaring dus het is natuurlijk ook verstandiger om uw account te wissen, wij willen uw spelplezier ten eerste niet bederven en daarom doen wij ook dit vriendelijke aanzoek.

Hoe moet ik mijn account wissen?

Ga naar 'Instellingen' > 'Account wissen'

Hopelijk dat u mee wilt werken, maar als u weigert kunnen wij er ook niks aan doen als wij uw overnemen.

Met Vriendelijke Groet,

Team Divine Force
 

DeletedUser

Guest
:cool:


Arthur Haviksvleugel op 01.11. om 23:30 uur
probeer je eigenlijk mijn inlog tijden te checken of ben je gewoon zo onzeker dat je mij moet lastig vallen met zo een noob pm, die je op nieuwe werelden alleen van noobs krijgt.

Helaas ben ik een nog iets meer ervaren speler dan jou, dus de volgende keer val me niet lastig met dit soort onzin.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Kansloos Saltzer:p
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser65500

Guest
:cool:


Arthur Haviksvleugel op 01.11. om 23:30 uur
probeer je eigenlijk mijn inlog tijden te checken of ben je gewoon zo onzeker dat je mij moet lastig vallen met zo een noob pm, die je op nieuwe werelden alleen van noobs krijgt.

Helaas ben ik een nog iets meer ervaren speler dan jou, dus de volgende keer val me niet lastig met dit soort onzin.

Totaal geen onzin gast --'
 

DeletedUser

Guest
De meesten kunnen niet tegen een grapje. Zo zie je maar hoe kansloos de meesten zijn als ze een spel veel te serieus nemen. irmc
 

DeletedUser65500

Guest
is gewoon noob dat je andere zinloos gaat PM'n man ;p

Oh ben jij dat nog die naar heel Quiem stuurt om acc's op delete te zetten :eek:
Straks is er geen Quiem meer door jou onzin ! :cool:
view.asp
 

DeletedUser

Guest
is gewoon noob dat je andere zinloos gaat PM'n man ;p

Oh ben jij dat nog die naar heel Quiem stuurt om acc's op delete te zetten :eek:
Straks is er geen Quiem meer door jou onzin ! :cool:
view.asp

Noob? Ik noem het verveling aangezien er voorlopig toch nog niet veel te doen is.
Blijkbaar zijn er binnen Quiem teveel hete kolen die zoiets niet aankunnen en dan ook gelijk stoom moeten afblazen. Spijtig. Natuurlijk zijn er ook nog mensen binnen Quiem die dit niet serieus opvatten :)
 

DeletedUser65500

Guest
Ja, noob ..
zo komt het er toch op neer.
Gisteren avond op onze chat waren we aan het lachen hoe noob je was --'
Hopelijk zet je dat weer recht.
Deze PM moet je gewoon niet aankunnen, het is gewoon laag dat een speler uit zo een (top) stam zoiets stuurt :p
Wat ben je tog een noobje, waar hou jij je tog met bezig?
Divine Force:
mijn hart bedroefd, maar mijn daden zullen veel groter zijn.
Hopelijk voor jou ;)
 
Bovenaan