Grappige IGM's

DeletedUser

Guest
Is dit grappig? :p Ik vind van wel.

Best wel . :p

Aanvraag: Officiële waarschuwing
famdecibel
2012-10-09 23:49:20
Beste,

Ik wil je vriendelijk verzoeken om de titels in je stamledenlijst aan te passen. Deze zijn deels niet toegestaan.
Ik hoop dat je zelf aan mijn verzoek wilt voldoen, anders zal het niet bij een waarschuwing blijven.

Ik wens jou en je stam veel plezier toe met het spelen van TribalWars.

Met vriendelijke groeten,

Myriam (Famdecibel)
Support TribalWars.nl

Niet grappig, wel stom ik had net zo lekkere sletjes in de stam. :(
 

DeletedUser

Guest
Jaja :p ik kom hier de boel wat 'verleuken' waar is trouwens je hardstyle? xD
 
Reactiescore
768
Jaja :p ik kom hier de boel wat 'verleuken' waar is trouwens je hardstyle? xD

Nou dit is het AF en niet ons stamforum ;). Hier moet ik mezelf een beetje inhouden kwa hardstyle en posten linken en dergelijke, want anders krijg je weer reacties van mensen die het niet leuk vinden. Waarschijnlijk zou Eating Donutz reageren, want die reageert bijna op iedereen :rolleyes::eek: :)
 

DeletedUser65733

Guest
Nou dit is het AF en niet ons stamforum ;). Hier moet ik mezelf een beetje inhouden kwa hardstyle en posten linken en dergelijke, want anders krijg je weer reacties van mensen die het niet leuk vinden. Waarschijnlijk zou Eating Donutz reageren, want die reageert bijna op iedereen :rolleyes::eek: :)

Tja en na Eating Donatsz komt The Rafinator.. Deze zal vertellen hoe hij het niet eens is met Eating Donatsz..

Aardig gek denk dat we gewoon het gehele forum kunnen voorspellen..

Oja je hebt ook nog DDucky... Deze zal gaan vertellen hoe geweldig zijn stam wel niet is.. Valt me wel op dat hij altijd de enige is die dat zegt maarje..

Lang leve het forum....
 

DeletedUser

Guest
Tja en na Eating Donatsz komt The Rafinator.. Deze zal vertellen hoe hij het niet eens is met Eating Donatsz..

Aardig gek denk dat we gewoon het gehele forum kunnen voorspellen..

Oja je hebt ook nog DDucky... Deze zal gaan vertellen hoe geweldig zijn stam wel niet is.. Valt me wel op dat hij altijd de enige is die dat zegt maarje..

Lang leve het forum....

haha, klopt wel. Beetje eenzijdig hea. Er moeten hier maar meer mensen komen!
 
Reactiescore
768
Tja en na Eating Donatsz komt The Rafinator.. Deze zal vertellen hoe hij het niet eens is met Eating Donatsz..

Aardig gek denk dat we gewoon het gehele forum kunnen voorspellen..

Oja je hebt ook nog DDucky... Deze zal gaan vertellen hoe geweldig zijn stam wel niet is.. Valt me wel op dat hij altijd de enige is die dat zegt maarje..

Lang leve het forum....

Als iemand die discussies van the rafinator & blood hunters, kun je alvast zeggen: Let the adventure begin! :D
 

DeletedUser

Guest
was hij niet die ene die in zijn ééntje een oorlog ofseuh aan het voeren was tegen of Grace! of het voormalige semper...
 
Bovenaan