Grappige IGM's

DeletedUser

Guest
BB's clearen is ook een talent indd.

Ha-ha-ha grappigaard.

Ik heb Louisiane en chesslover gecleard en die hebben daarna hun account op delete gezet. Als je mijn stats goed bekijkt edel ik eerst louisiane en daarna bb's. Dit zijn gewoon zijn dorpen die ik reeds gecleard heb.

Wat ben jij toch een stoere jongen, maar ik hem al meer gecleard dan jij denkt. Probeer mijn stats niet in twijfel te trekken.

Alles is ongeveer van voordien, dat kun je ook zien aan mijn ODA die al efjes wat stiller staat. Als je een kijkje neemt, doe het dan goed. ;)
 

DeletedUser

Guest
Ha-ha-ha grappigaard.

Ik heb Louisiane en chesslover gecleard en die hebben daarna hun account op delete gezet. Als je mijn stats goed bekijkt edel ik eerst louisiane en daarna bb's. Dit zijn gewoon zijn dorpen die ik reeds gecleard heb.

Wat ben jij toch een stoere jongen, maar ik hem al meer gecleard dan jij denkt. Probeer mijn stats niet in twijfel te trekken.

Alles is ongeveer van voordien, dat kun je ook zien aan mijn ODA die al efjes wat stiller staat. Als je een kijkje neemt, doe het dan goed. ;)

Oke duidelijk je cleard dus gewoon nu BB's. :)
 

DeletedUser54745

Guest
Hij cleart inderdaad lege bb's maar dat verklaard niet de hoge ODA. Die hij dus heeft gekregen omdat hij spelers aanvalt ;)
 

DeletedUser

Guest
Hij cleart inderdaad lege bb's maar dat verklaard niet de hoge ODA. Die hij dus heeft gekregen omdat hij spelers aanvalt ;)

Jammer dat ik weet dat de bb's niet leeg zijn maar gewoon geheel vol. Dus dat hele clear verhaal is maar deels waar.
 

DeletedUser

Guest
Oke duidelijk je cleard dus gewoon nu BB's. :)

Jammer dat ik weet dat de bb's niet leeg zijn maar gewoon geheel vol. Dus dat hele clear verhaal is maar deels waar.

Neen ik clear nu geen BB's.

OD:
image.php


Als je niet blind ben zie je een horizontale lijn. Bewijsmateriaal genoeg denk ik? :p

De dorpen zijn al zolang leeg...

Verder heb ik nog bijkomend bewijs:
ODA:
image.php


193 Louisiane (451|639) K64 9,630 Barbaar De Kleine Piraat [-HGK-] 2012-06-01 09:01:34
192 Louisiane (458|581) K54 9,575 Louisiane [DNS] De Kleine Piraat [-HGK-] 2012-05-31 10:55:38

Eerste barbaar werd 15 dagen geleden geedeld. Als je goed ziet gaat het een klein beetje omhoog. (ik heb wat restjes weggecleard, om geen last te hebben van chesslovers restjes.

Daarbij komt er ook een deel van een gast die mijn bb's afpakte en ik dus maar gecleard heb...

Dus kortom, je weet er helemaal niks van ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Naja jij claimde bb;s, die bb's zaten vol.
Dus oke, je hebt alle bb;s in 1x gecleared, felicitaties. :)
 

DeletedUser

Guest
Naja jij claimde bb;s, die bb's zaten vol.
Dus oke, je hebt alle bb;s in 1x gecleared, felicitaties. :)

Moet ik hier nu nog meer woorden aan vuil maken?

Als ik alle bb's in één keer had gecleard zag je een ferme stijging. Dit is echter niet zo. Daarbij sta ik al veel langer dan dit rang 1 ODA meneertje.

Je bent gewoon jaloers :p Maar je pakt hem nooit meer af als je dat denkt :rolleyes:
 

DeletedUser26046

Guest
Moet ik hier nu nog meer woorden aan vuil maken?

Als ik alle bb's in één keer had gecleard zag je een ferme stijging. Dit is echter niet zo. Daarbij sta ik al veel langer dan dit rang 1 ODA meneertje.

Je bent gewoon jaloers :p Maar je pakt hem nooit meer af als je dat denkt :rolleyes:

Groeicurve Isidorus:
image.php


Denk je echt dat wij actief genoeg zijn om ODA #1 te worden :p?
 
Bovenaan