Grappige IGM's

DeletedUser

Guest
Moet jij dat nou gaan verklappen ja?

het was nog zo leuk..:eek:

Nu kan TDC weer gaan zeiken dat onze leden niks kunnen en de leiders en no lifers van TW overal VV op moeten gaan draaien..noob!
 

DeletedUser

Guest
Hahah zegt de pro der pro timer. Man jij krijgt je edels net in 1 minuut bij elkaar :p

En oja newsflash: Relatine was de vv van slophi en liep te kloten bij King 0, al zn edeltjes zijn ofc gesniped.. BOE


Heb jij mij ooit wel eens zien timen ? ehhmm nee hé dus ga geen dingen verzinnen. Ga maar aan een paar leden van jou vragen hoe ik time.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Heb jij mij ooit wel eens zien timen ? ehhmm nee hé dus ga geen dingen verzinnen. Ga maar aan een paar leden van jou vragen hoe ik time.

Ja toevallig wel.. fyi was ik de vv van pangpang wanneer jij probeerde te edelen tijdje terug :)
 

DeletedUser

Guest
Aanval op 155 (505|941) vandaag om 10:38 uur 0:17:39 afbreken
Aanval op 155 (505|941) vandaag om 10:38 uur 0:17:39 afbreken
Aanval op 155 (505|941) vandaag om 10:38 uur 0:17:39 afbreken
Aanval op 155 (505|941) vandaag om 10:38 uur 0:17:39 afbreken

Gestuurd op mijn dorp 155, Ik stuur vanmiddag ook wel wat naar hafke toe. Voor als je het nog steeds niet gelooft..
En op Pangpang stuurde ik geen edeltreintjes, Daar had ik te weinig edels voor. Ik stuurde per 2 edels.
 

DeletedUser

Guest
Aanval op 155 (505|941) vandaag om 10:38 uur 0:17:39 afbreken
Aanval op 155 (505|941) vandaag om 10:38 uur 0:17:39 afbreken
Aanval op 155 (505|941) vandaag om 10:38 uur 0:17:39 afbreken
Aanval op 155 (505|941) vandaag om 10:38 uur 0:17:39 afbreken

Gestuurd op mijn dorp 155, Ik stuur vanmiddag ook wel wat naar hafke toe. Voor als je het nog steeds niet gelooft..
En op Pangpang stuurde ik geen edeltreintjes, Daar had ik te weinig edels voor. Ik stuurde per 2 edels.

Die waren anders ook niet getimed hoor slimbo.. Maar is np: mss heb je wat bijgeleerd (werd tijd :p) Nu nog cleartje in dezelfde sec krijgen.
 

DeletedUser

Guest
Heb jij mij horen zeggen dat ze getimed waren dan :confused:
Als ik weet dat mensen niet zo actief zijn is het niet nodig om op de seconde te timen. Te veel moeite. Helaas wist ik niet dat jij de VV was :)
 

DeletedUser

Guest
Hahah zegt de pro der pro timer. Man jij krijgt je edels net in 1 minuut bij elkaar :p

En oja newsflash: Relatine was de vv van slophi en liep te kloten bij King 0, al zn edeltjes zijn ofc gesniped.. BOE


Als jullie gesniped alle edels stoppen in een dorp met muur 0 noemen heb je gelijk... ik noem dat blokken eigenlijk :)
 

DeletedUser

Guest
Verschillende spelers; verschillende tactieken.. Al je treintjes waren in elk geval gesniped ;) Ik zou ze iig proberen in 1 sec te krijgen voortaan ;)
 

DeletedUser

Guest
Als jullie gesniped alle edels stoppen in een dorp met muur 0 noemen heb je gelijk... ik noem dat blokken eigenlijk :)

Dat kwam door een verkeerde tag van Slophi toen, ik kreeg toen die vv in mijn handjes en zag het tussen de berichten verschijnen dat je eerste edel verneukt werd door nog restjes troepen in dat dorp..je andere 2 edels toen zwijg je maar best over héa? Die zijn lekker gesniped.

maar dat is slechts 1 dorpje die je per ongeluk kapot liep en je 7 andere edeltreintjes tot dusver zijn stuk voor stuk door ons gesniped ;)
 

DeletedUser

Guest
Ram, -=InSoMnIa=-, K28 herbenoemen 3:28:41
Ram, -=InSoMnIa=-, K28 herbenoemen 4:13:05
Ram, -=InSoMnIa=-, K28 herbenoemen 4:36:32
Edel., -=InSoMnIa=-, K28 herbenoemen 4:36:36
Edel., -=InSoMnIa=-, K28 herbenoemen 4:36:37


prachtig getimed van jullie :D

of is het weer een foutje :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Vooralsnog is dat strakker op elkaar getimed dan wat ik van jou heb gezien.. Maar is idd slordig :)

Btw: ik zou als ik jou was wat minder op het forum posten want zoals ik het zie worden je treintjes bij bosjes gesniped xD
 

DeletedUser

Guest
Ram, -=InSoMnIa=-, K28 herbenoemen 3:28:41
Ram, -=InSoMnIa=-, K28 herbenoemen 4:13:05
Ram, -=InSoMnIa=-, K28 herbenoemen 4:36:32
Edel., -=InSoMnIa=-, K28 herbenoemen 4:36:36
Edel., -=InSoMnIa=-, K28 herbenoemen 4:36:37


prachtig getimed van jullie :D

of is het weer een foutje :rolleyes:

Toelichting :

- Eerste edeltrein op dat dorpje van king 0 werd gesniped door mij ergens in vroege namiddag (tussen je 2e-3e edel dacht ik)..2 edels dood.
- Jij deed tussen 5200+ aanvallen een counteredel terwijl ik ff eten was.
- Slophi speelde ff tussen haar werk door en zag ze niet aankomen.
- Jij verneukte met muur level 7 en 3k speer de defence van snipe met :
7000 bijl 2.5k LC 200 ram + 1.
- Jij hebt het dorpje in jouw bezit nu en slophi probeerde terug te edelen.
- Ondertussen heb ik nu VV weer.

dit is zowat de enigste manier waarop jij "ocharme" 1 dorpje tot dusver hebt weten te veroveren...door op puur geluk bijna een dorpje met 21 toestemming en amper OS omver te kegelen en ik zag ook niks OS erachter getimed van jou terwijl je met een Ubergrootcluster tegen Slophi aanleunt :?

Abe1, meisje, we need you @ VV voor TDC?


---> Nu kan jij ook weer eens iets proberen snipen wat van Slophi komt.
Ik zal Slophi ff op haar vingers tikken de volgende keer beter te timen.

Btw, wat is de score nu al King 0?

1tje voor jou tegenover 10+ snipes van ons?

Btw : Ik heb al je kuttreintjes al gesniped vandaag, probeer aub eens ietsje beter..please please please..vlug, voordat Hafke & Relatine de VV van mij overnemen!

Kus,
Windwalkertje.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dag schatjes van mij :D

Jullie kunnen zeggen wat jullie willen tog heeft ie een dorpje winst. En al dat geouwehoer over timen is onzin aangezien jullie ook enkel in nood timen. Dat is zo heerlijk van ons pro's te verwend om nog moeite te doen totdat het echt moet. King0 heeft ook vast wel door dat ie nu meer moeite moet doen dus gun ik hem dat pleziertje ook wel. Echt niet dat ik eraan denk om via zijn account te gaan aanvallen.

Ennuh edels snipen doen jullie tog het allerliefst? Jullie met jullie getrainde kliktechniekjes uit het kliniek ;)

(K)
 

DeletedUser

Guest
Mja dat moet je ook relativeren he.. 10 treintjes gesniped en 1tje verloren @ 5000 incomings. Vind ik absoluut niet slecht.. :)

Mja boeit mij trouwens niet als King 0 100 dorpjes pakt, zolang hij zelf maar goed timed ipv anderen probeert af te kraken terwijl hij gewoon flink in de zeik werd genomen door Relatine :)
 

DeletedUser

Guest
ben ook trots op je moppetrommel

dus king 0 zet de scrolltiming aan ^^

Hehehe :p

Hopelijk kan slophi het dorpje alsnog terug nemen ;).

We hebben niks tegen jou hoor yesgirl..enkel het feit dat "toevallig" King 0 op het forum kwam posten en "toevallig" het weer een slecht gedoe over InS was terwijl hij "toevallig" in 2-3 seconden timed en "toevallig" 10+ edeltreintjes in de mist heeft zien verdwijnen en "toevallig" op de lulligste manier een dorpje winst heeft gemaakt dat "toevallig" door Slophi zelf verkeerde was getagged..begin maar eens een nieuwe edelaanval "toevallig" tussen 5200+ incomings te zoeken..voor de rest loopt het best aardig.

King 0 mag blij zijn dat Rela,Hafke & ik ons "toevallig" niet bezig houden met zijn dorpje dat ie 'bravo bravo! veroverderd heeft, maar slophi moet d'r eigen dorpen maar terug winnen, wij kunnen "toevallig" niet alles doen voor haar , anders komt de credits "toevallig" weer aan ons toe, wij houden "toevallig" wel haar verliezen beperkt door "toevallig" king 0 zijn edels te blijven snipen.

Dan ga ik nu "toevallig" op antwoord versturen drukken. Nu heb je 'm wel toevallig door zeker..de clue van de zaak? :rolleyes:

Tot dusver (op de dag vandaag, dag 3 is het nu al zeker?)..is jullie grootschalig projectje niet echt een "succes"..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Haha droogheid

Ik geloof nooit dat slophi hem kan terug pakken. Hoe toevallig dingen ook zijn je kan iig nooit zeggen dat we niets doen.. of het effectief is is een ander verhaal overigens sjorde ook al wat kwijt. Gaat niet zo snel als bij CN magoed dat houd het gezellig.

Daarbij jullie kunnen niet eeuwig alles via vv doen ;)
 

DeletedUser

Guest
Haha droogheid

Ik geloof nooit dat slophi hem kan terug pakken. Hoe toevallig dingen ook zijn je kan iig nooit zeggen dat we niets doen.. of het effectief is is een ander verhaal overigens sjorde ook al wat kwijt. Gaat niet zo snel als bij CN magoed dat houd het gezellig.

Daarbij jullie kunnen niet eeuwig alles via vv doen ;)

Side 1:
Tribes:
Players: sjorde

Side 2:
Tribes: +TDC+
Players: menne0

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 920
Kant 2: 10,593
Verschil: 9,673

image.php


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 18
Kant 2: 7
VERSCHIL: 11

image.php


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 8,523,348
Kant 2: 96,996,049
Verschil: 88,472,701

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 162,290
Kant 2: 65,634
Verschil: 96,656

image.php
 
Bovenaan