Grappige IGM's

DeletedUser

Guest
Toch apart dat zo'n noob 350 andere noobs achter zich aan krijgt. Meestal willen noobs toch juist weer een eigen stam etc. etc.

Sommige weten de opricht-knop niet te vinden ;)
Of weten niet wat ze in het balkje moeten invullen :D

DeletedUser

Guest
Toch apart dat zo'n noob 350 andere noobs achter zich aan krijgt. Meestal willen noobs toch juist weer een eigen stam etc. etc.

Ik heb er juist de ervaring mee dat ze maar blijven zeiken dat ze op miljoenenaccounts gespeeld hebben, en dan check je de stats en zie je dat ze nooit verder dan 20.000 gekomen zijn...

En dan nog blijven volhouden dat dat een foutje is...

DeletedUser

Guest
Kheb trouwens het vermoeden dat hij om 9 uur naar bedje toemoet, sinds die tijd antwoord hij niet meer :(

DeletedUser

Guest
Kan er niet ff iemand zijn VV doen en een printscreentje van het stammenforum maken?

DeletedUser

Guest
Kheb het profiel van C.I.A. nog eens bekeken, en er staat nadrukkelijk op: geen ledenstop :D

DeletedUser

Guest
6. toen de wereld begon had ik direct mensen uitgenodigd en ze werden direct aanvaard dus ston ik op nummer 1 en het was dus eigleijk een strijd tussen [ally]Chill.[/ally] & [ally]C.I.A.[/ally]en dan toch zijn [ally]Chill.[/ally] stoppen met uitnodigen denk ik en mijn blijf groeien zelf nu nog dus ja ...

Deze ging ik echt strijk, al moest ik hem 2 keer lezen tegen dat ik hem snapte ^^

Edit: Intervieuw deze gast, Roald97 (forum moderator)
Hij is forum mod van CIA :p

DeletedUser

Guest
6. toen de wereld begon had ik direct mensen uitgenodigd en ze werden direct aanvaard dus ston ik op nummer 1 en het was dus eigleijk een strijd tussen [ally]Chill.[/ally] & [ally]C.I.A.[/ally]en dan toch zijn [ally]Chill.[/ally] stoppen met uitnodigen denk ik en mijn blijf groeien zelf nu nog dus ja ...

Deze ging ik echt strijk, al moest ik hem 2 keer lezen tegen dat ik hem snapte ^^

Edit: Intervieuw deze gast, Roald97 (forum moderator)
Hij is forum mod van CIA :p

Lachen!

DeletedUser

Guest
& Het profiel van Zomertje:

Trouwe vriend (Zilver - Level 3)
Je hebt al 50 vriendschappen gesloten!

Bovenaan