DeletedUser
Guest
Toch apart dat zo'n noob 350 andere noobs achter zich aan krijgt. Meestal willen noobs toch juist weer een eigen stam etc. etc.
Sommige weten de opricht-knop niet te vinden
Of weten niet wat ze in het balkje moeten invullen
Toch apart dat zo'n noob 350 andere noobs achter zich aan krijgt. Meestal willen noobs toch juist weer een eigen stam etc. etc.
wat was ook alweer de maximumlimiet voor een stam ... ??
1000, zomertje gaat vast even een supportaanvraag doen of dat niet verhoogd kan worden.
Als hij de knop 'uitloggen' ten minste kan vinden![]()
Kheb trouwens het vermoeden dat hij om 9 uur naar bedje toemoet, sinds die tijd antwoord hij niet meer![]()
Kan er niet ff iemand zijn VV doen en een printscreentje van het stammenforum maken?
Om dat uur moest ik gaan slapen toen ik 9 was...
Dat zegt we liets over zijn leeftijd![]()
6. toen de wereld begon had ik direct mensen uitgenodigd en ze werden direct aanvaard dus ston ik op nummer 1 en het was dus eigleijk een strijd tussen [ally]Chill.[/ally] & [ally]C.I.A.[/ally]en dan toch zijn [ally]Chill.[/ally] stoppen met uitnodigen denk ik en mijn blijf groeien zelf nu nog dus ja ...
Deze ging ik echt strijk, al moest ik hem 2 keer lezen tegen dat ik hem snapte ^^
Edit: Intervieuw deze gast, Roald97 (forum moderator)
Hij is forum mod van CIA![]()
& Het profiel van Zomertje:
Trouwe vriend (Zilver - Level 3)
Je hebt al 50 vriendschappen gesloten!