Grappige IGM

Reactiescore
382
75dbace0b58a51b5cc8d809689397fa1.png

Nog nooit met hem gesproken en hij denkt al te kunnen weten dat we gedeelde interesses hebben... :confused:
 

DeletedUser78324

Guest
Nou ik vind dit wel een beetje van die 5,5/10 humor met de intentie om als eerste een topic te openen op het af
 
Reactiescore
1.454
Een noobje was niet echt blij dat ik hem/haar/het gecleared had, en was nog al gefrustreerd.
Lady Shanna 04.04.17 23:30
lol moet jij zeggen met aanvallen op een 171 dorp

echt bravo gast echt goed ga vlug met je moeder achter een lolly en vier het



oja me andere actieve namen geef ik niet prijs lol

tip probeer eens een dorp van + 900p


EINDE

LittleMe 04.04.17 23:31
Jij snapt het spel niet helemaal he...
Aanvallen doe je voor de gs...

En als jij nou eens een dorp dat niet op 10 uur afstand ligt vind met 900 punten :)

Zou trouwens ook dom zijn als ik die nu al pak, verspeel ik mijn edeltargets :)

Lady Shanna 04.04.17 23:32
nog eens

EINDE

LEER LEZEN GAST

LittleMe 04.04.17 23:33
Ik eindig wanneer ik dat wil :)
Dat is mijn goed recht. Dat jij het niet kan hebben dat je wordt uit geluld is niet mijn probleem, GAST (rofl)

LittleMe 04.04.17 23:33
Ooh ja

EINDE

Natuurlijk heb ik hem daarna even op de blokeerlijst gezet zodat hij even kon afkoelen :)
Echter werd dit vervolgt met aanmeldingen voor de stam waar hij mijn moeder belachelijk probeerde te maken.

Al met al, zeer vermakelijk :D
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
382
Nou ik vind dit wel een beetje van die 5,5/10 humor met de intentie om als eerste een topic te openen op het af
Niet om als eerste iets te openen, maar om iets te openen waardoor er weer wat leuks te lezen valt zoals dit van The Pianist. Ik vond het veel te stil en dacht ik breng het AF wat meer tot leven :)

Ik weet zelf ook wel dat dit niet grappig was maar ik moet toch ergens mee komen :p
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Natuurlijk heb ik hem daarna even op de blokeerlijst gezet zodat hij even kon afkoelen

Dat mensen bij de naam Shanna nog twijfelen over man of vrouw begrijp ik wel. Bij die joodse naamgevingen gebeuren en allerei speciale zaken. Maar er staat toch duidelijk Lady voor en niet Ladyboy :D
Zeker dat de aanspreektitel niet 'zij' en 'haar' is?

Of valt dit onder regel 3601?
Everyone on the internet is a man until proven otherwise
 

DeletedUser10303

Guest
Dat mensen bij de naam Shanna nog twijfelen over man of vrouw begrijp ik wel. Bij die joodse naamgevingen gebeuren en allerei speciale zaken. Maar er staat toch duidelijk Lady voor en niet Ladyboy :D
Zeker dat de aanspreektitel niet 'zij' en 'haar' is?

Of valt dit onder regel 3601?
Everyone on the internet is a man until proven otherwise
Ik protesteer die regel neigt naar discriminatie :O
 

DeletedUser61134

Guest
Dat mensen bij de naam Shanna nog twijfelen over man of vrouw begrijp ik wel. Bij die joodse naamgevingen gebeuren en allerei speciale zaken. Maar er staat toch duidelijk Lady voor en niet Ladyboy :D
Zeker dat de aanspreektitel niet 'zij' en 'haar' is?

Ik twijfel of een doorgaans vrouw nog zo dom is haar eigen naam te gebruiken op een online spel.
En het gebruik van "lady" is meer iets wat bijvoorbeeld Dirk of Sander zouden doen als ze weer een poging gaan doen met een vrouwenstam foppen.

Of valt dit onder regel 3601?
Everyone on the internet is a man until proven otherwise

Ik protesteer die regel neigt naar discriminatie :O

Blijf je bezig, eindeloze cirkel.
 

DeletedUser10303

Guest
Ik twijfel of een doorgaans vrouw nog zo dom is haar eigen naam te gebruiken op een online spel.
En het gebruik van "lady" is meer iets wat bijvoorbeeld Dirk of Sander zouden doen als ze weer een poging gaan doen met een vrouwenstam foppen.





Blijf je bezig, eindeloze cirkel.

eindeloze cirkels zijn leuk! Dan blijf je bezig :D
 

DeletedUser50691

Guest
Code:
Krondor28 vandaag om 01:22 uur
Kennis te maken? Jij was toch diegene die teennagels naar voorbijgangers gooide XD

Uhhh over wie hebben we het nu? Kreeg shit load pm's op een dag.

ah gelukkig ze weten nog wie ik ben :engel::D:oops::oops:
 
Bovenaan