Grappige/Droevige IGM

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
111
The black rose maps, blablabla dorpen indelen en berichten opslaan etc etc etc, gemaakt in w2 door o.a. xinix en die andere jojo.

Je had ze moeten betalen voor het implementeren :p
 
Reactiescore
766

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
sJHQWZU.jpg
 
Reactiescore
279
Op aanvraag van drie muskebiers een nieuw topic. Ik zat ernaar te zoeken maar kon geen origineel topic vinden, dus werd deze in het leven geroepen!

Als eerste post een beetje een mix van beide, kreeg nachtelijke farms binnen, dus bw aangezet, farmpjes deaud, en een pm achteraf... barst los en pak je modder!

P.s. ...... Van onder naar boven





Rover Ramvandaag om 14:17 uur
Geen idee, ik wil gewoon dat jij betaalt, van jou moest ik er immers heen dus regel maar dat ze me bellen en ophalen.

en ja ik was echt verdrietig, ik had zoooveel toekomst perspectief voor deze wereld.
wel 10k pp dus dat verzacht weer.

Drie Muskebiersvandaag om 14:09 uur
Je bent zelf door een MB weggespeeld :D
Ga je gauw even schamen.
Daarnaast is voor mensen met een achterstand (al dan niet financieel) een gesprek met een psycholoog gratis, dus ik zou een langsgaan. misschien kom je in aanmerking?

Rover Ramvandaag om 14:07 uur
graag, als jij betaalt.

och, ik heb je momenteel al weggespeeld, niets te verliezen daar.
Drie Muskebiersvandaag om 14:04 uur
Welnee een oprechte aanrader!

Een gesprek met een psycholoog schijnt ook te werken wanneer je met bepaalde problemen opgepropt zit.

Of speel ons weg als dat meer vreugde biedt :)

Rover Ramvandaag om 14:02 uur
wat een gezever weer.
zal achteraf weer trollen zijn?
Drie Muskebiersvandaag om 14:00 uur
Ach niemand verplicht je om te lezen. Ik zou het je ook afraden!
Misschien eens beginnen met een cursus opgroeien in de tijd die je bespaart van AF lezen!

Groeten,
Rens

Rover Ramvandaag om 13:07 uur
ben begonnen met de tweede en afgehaakt, ik gok dat ik op al je posts doel toch er maar 2 te hebben gelezen

Drie Muskebiersvandaag om 13:03 uur
Wij schrijven wel meerdere AF-stukjes, je doelt op het presenteer je account topic?

T

Rover Ramvandaag om 13:01 uur
blijkbaar heb je het nodig.

ook even je AF stukje gelezen, man wat een saaie schrijfstijl

Drie Muskebiersvandaag om 13:00 uur
Graag

Rover Ramvandaag om 13:00 uur
niet zo gefrustreerd doen, trek dat rokje aan en dans je zorgen weg
Drie Muskebiersvandaag om 12:43 uur
"noob, blind staren op TBR maps.
mijn stammaat op w3 heeft tbr maps nog gemaakt... zal hem dit verhaal vertellen dat er nog steeds mensen zijn die niet hun hersens gebruiken naast het gebruik van maos hahahaha"

En dan ben ik boos? Ik weet dat de "moeilijke" kindjes het wat lastig hebben momenteel doordat ze de veiligheid van school niet krijgen, maar val mij daar aub niet mee lastig.

Rover Ramvandaag om 12:22 uur
je bent wel heel boos over 40 lc, had je niet meer met je 3000 punten? arm wijffie

Rover Ramvandaag om 12:21 uur
alweer slap en gedachteloos aan het lullen.. weet ik meer over jou dan dat je zelf doet? een rokje zou je leuk staan
Drie Muskebiersvandaag om 12:17 uur
Gok dat dat account van je vader was, apart puberkind.
Rover Ramvandaag om 12:16 uur
noob, blind staren op TBR maps.
mijn stammaat op w3 heeft tbr maps nog gemaakt... zal hem dit verhaal vertellen dat er nog steeds mensen zijn die niet hun hersens gebruiken naast het gebruik van maos hahahaha
Drie Muskebiersvandaag om 12:14 uur
Maat, waar heb je het allemaal over?

Ik checkte TBR-maps en zag dat je 1dag en 4u niet actief was geweest? Ik probeer je te farmen, woehoe jij blij met je 40 lc kills en uitzichtloze situatie?

T

Rover Ramvandaag om 12:12 uur
blijkbaar ben je te simpel om even tw stats erbij te pakken of uberhaupt naar mn profiel te gaan, zucht. ik dacht dat vrouwen alleen maar zo simpel en gedachteloos konden lullen.
Drie Muskebiersvandaag om 12:11 uur
Enige wat je doet is even inloggen en de burgerwacht aan?

Gok dat jij nog nooit meer dan 40 lc gehad hebt als ik het zo lees.

Thomke

Rover Ramvandaag om 12:09 uur
en juist aan iemand die blijkbaar zo slecht is, wat zegt dat over jou ?:'))))

Rover Ramvandaag om 12:09 uur
zegt degene die net soepeltjes 40lc is verloren op een manier die het huilen waard is hahahahaha
Drie Muskebiersvandaag om 12:08 uur
Meneer heeft 400 punten, is al eens eerder overgenomen deze wereld en dan zo'n waffel. Schattig.

Rover Ramvandaag om 12:07 uur
donatie van je troepen..
en blijkbaar weet je niet eens wat tw termen zijn, naab

Drie Muskebiersvandaag om 04:13 uur
Noem het dan geen dumpdorp!!!!!!

Drie Muskebiersvandaag om 03:37 uur
WELKE DONATIE
Rover Ramvandaag om 03:24 uur
thx voor je donatie
Drie Muskebiersvandaag om 03:14 uur
phone-white.png

Jeez
Now kiss
 
Reactiescore
534
Er word hier over alles gepraat behalve het onderwerp. Slotje dus. Als er toch nog mensen behoefte hebben aan een topic als deze laat het me even weten via PM
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan