Grappige aanvallen

DeletedUser

Guest
Mijn clears zijn geoptimaliseerd voor de tegenstander. En ja, ik heb meerdere types clears die elk de allerbeste zijn in de situatie waarvoor ik ze gebruik, rekening houdend met de vijand.

Het komische is dat Gent zelf me ooit eens gevraagd had hoe hij de optimale def/clear kon laten berekenen. Ik heb hem toen uitgelegd hoe dat te werk ging en welke algoritmes hij moest gebruiken. Ik heb het vervolgens voor mezelf eens geprogrammeerd. Er is gewoon niks beters te vinden, enige nadeel is dat 't per vijand afhangt, maar dan nog is het erg dicht bij het optimale aantal.



lol. Dat is de enige manier waarop jullie een paar dorpjes van ons wisten te pakken. Nachtelijk wat edelen. Jullie massa van 10+10k clears is op een fiasco uitgedraaid. En die 1000 dorpen voorsprong hebben we allemaal 's nachts geedeld ja. Zeiksnor :rolleyes:
Je draait overigens oorzaak en gevolg om. Jullie leden zetten een grote bek op maar lijken het dan gewoon af te bollen als we ze aanvallen. Zal wel aan de goede stamsfeer liggen dan zeker?

Alsof een tegenstander een statisch geheel is. Wat niet schuift met troepen, wat geen ondersteuning krijgt. Het is een illusie om dan te denken dat je met je zogenaamde algoritmes een optimale clear kunt ontwikkelen.
 

DeletedUser27685

Guest
Alsof een tegenstander een statisch geheel is. Wat niet schuift met troepen, wat geen ondersteuning krijgt. Het is een illusie om dan te denken dat je met je zogenaamde algoritmes een optimale clear kunt ontwikkelen.

Daarom dus per situatie een type clear. En ik hou al rekening met schuivende troepen. Ik denk dat ik met veel meer rekening hou dan jij denkt. Maar ja, gebruik maar jullie clears, ieder zijn ding. Geen probleem. Ik weet alleen dat ik regelmatig een heel defdorp wegmaai bij jullie. Chuppa kan er ook van meespreken. Ik heb alleen niet zoals jij de behoefte om per knaller hier een berichtje te plaatsen. Dat soort aanvallen is bij mij dan ook niet zo uitzonderlijk. Ik hoef ook geen eer en ik ben hier niet om spelers te vernederen, tenzij die beginnen met onzin uitkramen. Blijf vooral doordoen zoals je bezig bent, over 2 maand staan we dan 2000 dorpen voor.

Ow wacht, heb er eentje gevonden, stond nog in ons eigen uitlach-topic:
http://nl11.tribalwars.nl/public_report/8429621fe35b1b14333bd58089e93910
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Daarom dus per situatie een type clear. En ik hou al rekening met schuivende troepen. Ik denk dat ik met veel meer rekening hou dan jij denkt. Maar ja, gebruik maar jullie clears, ieder zijn ding. Geen probleem. Ik weet alleen dat ik regelmatig een heel defdorp wegmaai bij jullie. Chuppa kan er ook van meespreken. Ik heb alleen niet zoals jij de behoefte om per knaller hier een berichtje te plaatsen. Dat soort aanvallen is bij mij dan ook niet zo uitzonderlijk. Ik hoef ook geen eer en ik ben hier niet om spelers te vernederen, tenzij die beginnen met onzin uitkramen. Blijf vooral doordoen zoals je bezig bent, over 2 maand staan we dan 2000 dorpen voor.

Ow wacht, heb er eentje gevonden, stond nog in ons eigen uitlach-topic:
http://nl11.tribalwars.nl/public_report/8429621fe35b1b14333bd58089e93910

was dat niet een dorp wat elmusso van jullie had geedeld?
 

DeletedUser34283

Guest
Ik hou van die zwaard erbij. Moest wel een effectieve clear worden!
 

DeletedUser27685

Guest
Hee, val jij die ook aan, IA?

Hier hebben we er ook wat moois van:
jano007.png

:)
 
Bovenaan