Grappige aanvallen

DeletedUser

Guest
Niet lachen Gentje, die speler moet volgens sommigen een meerwaarde zijn...maar op welk vlak, dat is een andere kwestie :p

We rekruteren enkel de spelers die ons aanstaan...
 

DeletedUser25172

Guest
Maar Gent heeft echte superskills en kan ook nog eens 's nachts edelen. Die moeten we dus echt in de stam hebben?:p
 

DeletedUser

Guest
Maar Gent heeft echte superskills en kan ook nog eens 's nachts edelen. Die moeten we dus echt in de stam hebben?:p

lieve schat, kijk naar mijn stats, dan zie je dat ik de afgelopen maand plus minus 300 dorpen heb geedelt. Logisch gevolg daarvan is dat bepaalde edels tijdelijk even verkeerd gepositioneerd stonden. De edels naar bupke, waren puur om wat edels te dumpen, zodat die ergens anders ingezet konden worden.
 

DeletedUser12900

Guest
shit happens,
sommige mensen dodgen een defdorp om daarna datzelfde defdorp met muur 0 kwijt te raken..
 

DeletedUser27685

Guest
na, een reeks van slappe aanvallen komt die met dit aanzetten:


Hij sloopt zijn eigen defdorp wat die als ondersteuning had gestuurd op een dorp waar de edelpoging mislukt is:)

http://nl11.tribalwars.nl/public_report/180c7d0088fc52310954485ae0cc7c7d

Gelukkig bewonderen we bij jullie het betere defwerk.

http://nl11.tribalwars.nl/public_report/9cc62a172cb7fd3c46feb89d73490c55

Zo had ik er een paar dozijn, maar deze was de zwaarste. 230k ODA erbij. Topkwaliteit. Aan degene bij FFC die zich afvroeg wat er met zijn ZC gebeurde, nu weet je dus welke knoeier ze heeft zitten wegschenken met een strikje rond.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser52179

Guest

DeletedUser61042

Guest
Ik denk dat je het al goed kan zien aan hoeveel er van de clear doodgaat, en hoeveel dooie dat oplevert..;) Deze clear heeft echt zijn voordelen. Geloof mij maar..:)

Het brengt wel een lekkere ODA op maar als er een full def dorp in zou staan zou ik het ook niet weten
 

DeletedUser52179

Guest
Ik denk dat je het al goed kan zien aan hoeveel er van de clear doodgaat, en hoeveel dooie dat oplevert..;) Deze clear heeft echt zijn voordelen. Geloof mij maar..:)

Ja weet ik, maar ik vind hem er gewoon niet uitzien xD
 

DeletedUser

Guest
Jongens maak ze nu niet wijzer dan ze zijn. Obli mijn complimenten over jou schitterende opbouw van je clears. Het zijn daadwerkelijk de beste clears die je kunt bouwen:)

Verder mijn complimenten dat jullie het niet lukt een speler daar weg te vegen met 5000 aanvallen op dorpen die nauwelijks ondersteund stonden. Bewijst alleen maar weer is dat vision alleen dorpen kan veroveren bij inactiviteit of middels nachtelijke edels.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser27685

Guest
Mijn clears zijn geoptimaliseerd voor de tegenstander. En ja, ik heb meerdere types clears die elk de allerbeste zijn in de situatie waarvoor ik ze gebruik, rekening houdend met de vijand.

Het komische is dat Gent zelf me ooit eens gevraagd had hoe hij de optimale def/clear kon laten berekenen. Ik heb hem toen uitgelegd hoe dat te werk ging en welke algoritmes hij moest gebruiken. Ik heb het vervolgens voor mezelf eens geprogrammeerd. Er is gewoon niks beters te vinden, enige nadeel is dat 't per vijand afhangt, maar dan nog is het erg dicht bij het optimale aantal.

Verder mijn complimenten dat jullie het niet lukt een speler daar weg te vegen met 5000 aanvallen op dorpen die nauwelijks onderstond stonden. Bewijst alleen maar weer is dat vision alleen dorpen kan veroveren bij inactiviteit of middels nachtelijke edels.

lol. Dat is de enige manier waarop jullie een paar dorpjes van ons wisten te pakken. Nachtelijk wat edelen. Jullie massa van 10+10k clears is op een fiasco uitgedraaid. En die 1000 dorpen voorsprong hebben we allemaal 's nachts geedeld ja. Zeiksnor :rolleyes:
Je draait overigens oorzaak en gevolg om. Jullie leden zetten een grote bek op maar lijken het dan gewoon af te bollen als we ze aanvallen. Zal wel aan de goede stamsfeer liggen dan zeker?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan