Grappige aanvallen

DeletedUser

Guest
Kan wel eens voorstellen :) Maar Nls jij hebt wel contacten op W10 tog ? :p Van Cupra weet ik et niet ken je niet :rolleyes:
 

DeletedUser52801

Guest
Kan wel eens voorstellen :) Maar Nls jij hebt wel contacten op W10 tog ? :p Van Cupra weet ik et niet ken je niet :rolleyes:

Ben nu z'n 1.5 jaar alweer weg en heb mede daardoor geen contact meer met de spelers die ik eerst goed kende. :(
maar zijn er nog veel onbezette accounts dan?
 

DeletedUser

Guest
Weet ik ook niet :eek: Voor mij is er nu een drukke tijd op mn werk dus ben ik nog maar weinig online op w10.

Maar ligt er ook aan in welke stam je een acc zoekt hea ik zit in Demo maar miss heb je liever Lagoon ?!
 

DeletedUser36363

Guest
Ik ben inderdaad ook gestopt maar het idee was dat er een andere speler op het account zou komen.
Dit is echter niet gebeurd dus wat er verder met mijn account is gebeurd weet ik niet, daar kan je me alles over wijsmaken :p
Wel jammer dat mijn account zo ten einde moest komen want volgens mij was het een mooi account die een leuke hoofdcluster had + 70% aanvals dorpen :rolleyes::rolleyes:

Dat is wel gebeurt. Badkitty (is haar AF account) speelde erop. Alleen was ze totaal niet actief. Toen ze amper meer reageerde en er geen actieve leden meer waren in ex, heb ik de rest van de accounts op delete gezet.

Ben nu z'n 1.5 jaar alweer weg en heb mede daardoor geen contact meer met de spelers die ik eerst goed kende. :(

Dan moet je eens loggen op skype man ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser26555

Guest
Dat is wel gebeurt. Badkitty (is haar AF account) speelde erop. Alleen was ze totaal niet actief. Toen ze amper meer reageerde en er geen actieve leden meer waren in ex, heb ik de rest van de accounts op delete gezet.



Dan moet je eens loggen op skype man ;)

zeroman :D mijn naaste buur :p

ken je me nog ik speelde op ene nick :p
 

DeletedUser36363

Guest
zeroman :D mijn naaste buur :p

ken je me nog ik speelde op ene nick :p

Ik heb je zelf op mister nick gezet, dus ja ik ken je nog ;)

Ja, het onderdeurtje wat sangu liep te stangen. Tenminste dat beeld kreeg je als je het AF volgde. Hebben we destijds ook niet een keer gezamenlijk op sangu lopen clearen en was jij niet de enige die clears terug kreeg toen?
 

DeletedUser26555

Guest
Ja, dat kan zijn, ik speel nu nog alleen w12. Ja, iedereen stuurde clears en ik heb alleen veel teruggekregen. Maar boerderijlimiet was nog wat onbekend voor me om te deffen jammer genoeg.
Want het was het niet waard maar op w12 heb ik nu mijn stekje gevonden, ik doe mijn best nu :)
 

DeletedUser10875

Guest
Ik heb je zelf op mister nick gezet, dus ja ik ken je nog ;)

Ja, het onderdeurtje wat sangu liep te stangen. Tenminste dat beeld kreeg je als je het AF volgde. Hebben we destijds ook niet een keer gezamenlijk op sangu lopen clearen en was jij niet de enige die clears terug kreeg toen?

Te stangen? Zijn reacties hier en ingame waren van het niveau kleuterklas :)
Zijn skills ingame ook btw ;)

Enige die een paar dorpjes heeft gepakt was jij.
 

DeletedUser26555

Guest
Te stangen? Zijn reacties hier en ingame waren van het niveau kleuterklas :)
Zijn skills ingame ook btw ;)

Enige die een paar dorpjes heeft gepakt was jij.

Mijn skills? Als ik nooit een wereld heb gedaan met boerderijlimiet? Hoe zou je zelf zijn...
Op een wereld met geen boer limiet kan ik het veel beter...
Ik ben niet-stacken niet gewend dusja. En je mag zeggen wat je wil maar een boer of een stack wereld kan je niet met elkaar vergelijken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10875

Guest
Mijn skills? Als ik nooit een wereld heb gedaan met boerderijlimiet? Hoe zou je zelf zijn...
Op een wereld met geen boer limiet kan ik het veel beter...
Ik ben niet-stacken niet gewend dusja. En je mag zeggen wat je wil maar een boer of een stack wereld kan je niet met elkaar vergelijken.

Je geeft dus precies al aan waarom je geen skills hebt.
 

DeletedUser

Guest
Mijn skills? Als ik nooit een wereld heb gedaan met boerderijlimiet? Hoe zou je zelf zijn...
Op een wereld met geen boer limiet kan ik het veel beter...
Ik ben niet-stacken niet gewend dusja. En je mag zeggen wat je wil maar een boer of een stack wereld kan je niet met elkaar vergelijken.

Dus als ze het op een dorpje gemunt hebben, kan je het enkel behouden als je er 200k+ def in kan zetten? :D
Zeroman was denk ik de beste Ex. speler, alleen jammer van zijn 50% kata - 50% ram clearverdeling. ;)
 

DeletedUser52801

Guest
Dus als ze het op een dorpje gemunt hebben, kan je het enkel behouden als je er 200k+ def in kan zetten? :D
Zeroman was denk ik de beste Ex. speler, alleen jammer van zijn 50% kata - 50% ram clearverdeling. ;)

Ex. is nooit groot geweest en van de leden die erin zaten was hij idd de beste.


@Zero: heb dat niet, zal is kijken of ik je mailadres nog kan vinden :p
 

DeletedUser36363

Guest
Ja, dat kan zijn, ik speel nu nog alleen w12. Ja, iedereen stuurde clears en ik heb alleen veel teruggekregen. Maar boerderijlimiet was nog wat onbekend voor me om te deffen jammer genoeg.
Want het was het niet waard maar op w12 heb ik nu mijn stekje gevonden, ik doe mijn best nu :)

Mooi om te horen dat het nu beter gaat :) En de ene wereld ligt soms beter dan de andere. Sta je hoog in de ranglijsten of ben je er meer voor je plezier aan het spelen?

Te stangen? Zijn reacties hier en ingame waren van het niveau kleuterklas :)
Zijn skills ingame ook btw ;)

Enige die een paar dorpjes heeft gepakt was jij.

Tja dat zal deels aan de leeftijd en deels aan zijn karakter liggen. Ik kan er niet mee zitten, het bracht wat leven in de brouwerij ;)

Zeroman was denk ik de beste Ex. speler, alleen jammer van zijn 50% kata - 50% ram clearverdeling. ;)

Onderschat de orginele speler op chicco niet. Die kon er zeker ook wel wat van!

Tja ik hou niet van rammen en kata's in dezelfde clear aanval. Dus dit was de beste optie vond ik LO? ;)

Ex. is nooit groot geweest en van de leden die erin zaten was hij idd de beste.


@Zero: heb dat niet, zal is kijken of ik je mailadres nog kan vinden :p

Als het goed is weet je het nu :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Tja ik hou niet van rammen en kata's in dezelfde clear aanval. Dus dit was de beste optie vond ik LO? ;)


Van een mix houd ik ook niet, maar ik had het vooral over het hoge aantal kataclears ;) (25% van het account dacht ik? 50% def 50% atk waarvan zowat de helft kata)
Rammen breken de muur beter af en kosten nog eens minder boerderijplekjes ^^


In ieder geval zijn nu de meeste oude dorpjes van je omgevormd tot ramclears :p
 

DeletedUser36363

Guest
Van een mix houd ik ook niet, maar ik had het vooral over het hoge aantal kataclears ;) (25% van het account dacht ik? 50% def 50% atk waarvan zowat de helft kata)
Rammen breken de muur beter af en kosten nog eens minder boerderijplekjes ^^


In ieder geval zijn nu de meeste oude dorpjes van je omgevormd tot ramclears :p

In die tijd dogde sangu zowat alle aanvallen wat je op ze deed. Aangezien we een pact hadden gesloten om sangu met zijn allen aan te vallen moest er iets verzonnen worden om ze te 'breken'. Kata aanvallen op gebouwen hadden ze een hekel aan, dit lieten ze duidelijk merken op het AF. Dus dit was een simpele omvorming van de clears om achter 3 ram aanvallen 3 kata aanvallen te planten in mijn geval ;)

En het mooie van dit alles is nog dat Kegie dit bedacht had. Toen het oude ex. zich bij Apache had gevoegd, kregen we de opdracht om dit om te vormen. Zoals de meeste oude leden wel weten is Kegie naar sangu opgestapt. Iets wat de club van ex. hem niet in dank heeft afgenomen. Maar ook HoH heeft het geweten wat kata's kunnen doen. Het ging niet om het slopen, het ging puur om het moraal te breken. En dat was wel redelijk gelukt dacht ik zo. Er was tenminste een hoop commotie over de kata aanvallen van het pact.
 

DeletedUser

Guest
In die tijd dogde sangu zowat alle aanvallen wat je op ze deed. Aangezien we een pact hadden gesloten om sangu met zijn allen aan te vallen moest er iets verzonnen worden om ze te 'breken'. Kata aanvallen op gebouwen hadden ze een hekel aan, dit lieten ze duidelijk merken op het AF. Dus dit was een simpele omvorming van de clears om achter 3 ram aanvallen 3 kata aanvallen te planten in mijn geval ;)

En het mooie van dit alles is nog dat Kegie dit bedacht had. Toen het oude ex. zich bij Apache had gevoegd, kregen we de opdracht om dit om te vormen. Zoals de meeste oude leden wel weten is Kegie naar sangu opgestapt. Iets wat de club van ex. hem niet in dank heeft afgenomen. Maar ook HoH heeft het geweten wat kata's kunnen doen. Het ging niet om het slopen, het ging puur om het moraal te breken. En dat was wel redelijk gelukt dacht ik zo. Er was tenminste een hoop commotie over de kata aanvallen van het pact.



Volgens mij was de bedoeling normaal eerst wel om Sangu proberen te kraken door ze langs alle kanten tegelijk aan te vallen (5+ spelers vanuit 4 windrichtingen) (maar ja, niet veel hebben echt zich aan de plannen gehouden (als ze al aanvielen :p )
Natuurlijk dodgten ze, de meesten waren toch niet in staat fatsoenlijk te timen :D
Ze konden zowat full offence gaan en het verdedigend enkel op dodgen spelen :p

Ja ik herinner me ook nog wel dat Kegie kata gebruikte ;)
Wist niet dat dit door hem bedacht was :eek:
 

DeletedUser26555

Guest
Dus als ze het op een dorpje gemunt hebben, kan je het enkel behouden als je er 200k+ def in kan zetten? :D
Zeroman was denk ik de beste Ex. speler, alleen jammer van zijn 50% kata - 50% ram clearverdeling. ;)

Nee, zo niet...
200k+ def zou eens moeten kijken waar dat in men dorpen staat...
Ik kon zelfs niet alles stacken, toen ze een massa op me stuurden.

@ zeroman het is voornamelijk voor het plezier =)
Maar het gaat beter de stam waar ik in zit is leuke en gezellige stam, laatste tijd veel tegenslagen gehad(voornamelijk overlopers)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan